start problemen en benzine loop eruit

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

start problemen en benzine loop eruit

Bericht door Gast »

hey ik heb hier al wat rond gelezen en het een en ander geprobeerd maar ik heb het nog erger gemaakt denkik, ik heb dus ene nieuwe pocket maar stelt niet veel voor, gewoon een om wat fun mee te maken op parking ofzo maar ik kreeg hem dus in gang maar hij viel uit waarschijnlijk door de choke die was ik vergeten. dus volgende dag probeer ik het opnieuw met choke te gebruiken maardan zie ik dat de benzine onderaan er gewoon uit loop als ik de benzine opendraai, ik heb wat gelezen en gezien dat ik het vlotterbakje is moest open doen en proper maken maar alles leek in orde ik heb alles perfect terug gezet maar nu start hij helemaal niet meer door de benzine uit het vlotterbakje te doen loopte hij niet meer door maar na enke keren proberen te starten liep het er weer uit en ik krijg hem dus niet meer in gang. maar hij is gloednieuw uit de doos dus wat kan het probleem zijn ? waarschijnlijk heb ik hem zelf op een of andere manieer kapot gemaakt kan iemand mij helpen ? ik heb er dus niet veel verstand van maar ik leer zo snel mogelijk bij :lol:
Gebruikersavatar
NRGizer
forum gebruiker
Berichten: 1733
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 18:45
Locatie: Alken, België
Contacteer:

Bericht door NRGizer »

Draai je sproeier er eens uit en blaas deze eens proper het kan zijn dat deze verstopt zit want bij nieuwe pocketbikes zitten er nog bramen in de benzinetank (bij mij toch) en deze komen dan via je leiding in je carburator terecht. Maar op de eerste plaats zou ik ook denken dat je vlotter je benzinetoevoer niet goed afsluit ik zou nog eens alles nakijken en proper maken van rubbertjes en dergelijke en kijken of alles op de juiste plaats zit.
Gast

Bericht door Gast »

ik heb nu ff de benzine doorlaten lopen omdat die waarschijnlijk verzopen was en dat is gestopt nu start hij totaal niet meer ik heb de bougie er af gehaald en die was vol olie dus heb ik die afgekuist en gedroogt ma hij start nog altijd niet voor de rest lijkt me alles oke ik ga die bougie nu is een nachte laten drogen en dan nog is proberen weet iemand wat het nog zou kunnen zijn ? zou het kunnen dat die trekstarter of zo kapot is of geen contact heeft ?
Gesloten