911 rep,Loopt te hoog stationaar?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

911 rep,Loopt te hoog stationaar?

Bericht door Gast »

hallo,

Mijn Replica loopt te hoog stationaar heb al gezocht nisk gevonden!.
Dus was mijn vraag waar dat aan kan liggen ik weet ergens in de carbrateur, maar waar? sproeier heb ik nu maat 84 er in dan loopt die gewoon aleen te hoog stationaar en als ik de 80 er in doe dan start die heel moelijk met gas zodra ik de gas weer loss laat valt die uit.
heb ik heb nu een power filter er op met die 84 sproeier en dan kan ik em niet stil leggen (dus blijft de achter wiel draaien en met gas er op als een beest :P ) met die stel schroef :roll:

dus wat voor sproeier raden jullie mijn aan of gas naald zoja hoe haal je die los?


Alvast bedankt 8)
Gast

Re: 911 rep,Loopt te hoog stationaar?

Bericht door Gast »

blizz schreef:hallo,

Mijn Replica loopt te hoog stationaar heb al gezocht nisk gevonden!.
Dus was mijn vraag waar dat aan kan liggen ik weet ergens in de carbrateur, maar waar? sproeier heb ik nu maat 84 er in dan loopt die gewoon aleen te hoog stationaar en als ik de 80 er in doe dan start die heel moelijk met gas zodra ik de gas weer loss laat valt die uit.
heb ik heb nu een power filter er op met die 84 sproeier en dan kan ik em niet stil leggen (dus blijft de achter wiel draaien en met gas er op als een beest :P ) met die stel schroef :roll:

dus wat voor sproeier raden jullie mijn aan of gas naald zoja hoe haal je die los?


Alvast bedankt 8)
Stationair schroef of gas naald mischien ?
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ja Wesly je moet even met je Stationair schroef spelen.

Daar kan je hem hoger of lager mee laten lopen.
Gebruikersavatar
noel
forum gebruiker
Berichten: 188
Lid geworden op: wo 01 feb 2006, 22:18
Locatie: |spoolde| (zwolle)

Bericht door noel »

je kan ff kijken met je stationairschroef en je gasnaald maar kijk ook eens naar je gaskabel als die niet gespannen staat
Gast

Bericht door Gast »

gas kabel staat goed want ik hoorde dat er 1mm ofzo de gas schuif open moet gaan zonder gas te geven, en stel schoef heb ik al zo vaak geprobeert en dan zeg ik ook in me tekst boven aan als het goed is :P
Gast

Bericht door Gast »

blizz schreef:gas kabel staat goed want ik hoorde dat er 1mm ofzo de gas schuif open moet gaan zonder gas te geven, en stel schoef heb ik al zo vaak geprobeert en dan zeg ik ook in me tekst boven aan als het goed is :P
Je gaskabel staat goed als je een heel klein beetje speling in je kabel hebt. Dus als je je gashendel een klein stukje kan draaien (paar mm) zonder dat je gasschuif beweegt, is het goed. Als je kabel te strak staat kun je draaien aan je stationairschroef wat je wilt, maar dat zal niet veel uitmaken.
Gebruikersavatar
wimgrob
forum gebruiker
Berichten: 425
Lid geworden op: di 01 apr 2003, 19:05
Locatie: Blaricum n.h.

stationair

Bericht door wimgrob »

Controleer op "valse lucht".
Krijg je dezelfde syptomen.
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!
Gast

Re: 911 rep,Loopt te hoog stationaar?

Bericht door Gast »

blizz schreef:hallo,

Mijn Replica loopt te hoog stationaar heb al gezocht nisk gevonden!.
Dus was mijn vraag waar dat aan kan liggen ik weet ergens in de carbrateur, maar waar? sproeier heb ik nu maat 84 er in dan loopt die gewoon aleen te hoog stationaar en als ik de 80 er in doe dan start die heel moelijk met gas zodra ik de gas weer loss laat valt die uit.
heb ik heb nu een power filter er op met die 84 sproeier en dan kan ik em niet stil leggen (dus blijft de achter wiel draaien en met gas er op als een beest :P ) met die stel schroef :roll:

dus wat voor sproeier raden jullie mijn aan of gas naald zoja hoe haal je die los?


Alvast bedankt 8)
denk toch een grotere sproeier rond de 90!!
als hij te weinig krijgt reageerd hij niet op de stel schroef!!!
Gesloten