Gevoel van inhouden.

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Gevoel van inhouden.

Bericht door Gast »

Heb dus ut gevoel dat ie inhoudt. Dit zijn de volgende aanpassingen die ik heb gedaan:

Ada Racing uitlaat
Triple stage Membraam
Racekoppling ( 2 segment van 30,- multibike)
15mm dell'orto carb met sproeier 89
2 koperen pakkingen van elk 0,005 inch ( squish veranderd)
Champion Racebougie

Voor de rest is die standaard en hij loopt ook meteen na 1x trekken, maar heb dus ut gevoel dat de koppling te laat pas aangrijpt terwijl als ik hem op 21mm zet dan doet ie helemaal nix heb hem om 24mm gezet omdat hij bij de rest ook nie goed aanpakt. Je hoort ut ook wel want hij rijdt wel goed weg maar hij blijft op 1 lijn met ut geluid normaal moet ie hem doortrekken maar als ik zo hoor doet ie dat nie... Dus weet iemand wat ut kan zijn??

Ook komt er meuk rond de voetpakking van me cilinder vandaan... maar kan mij toch nie lekken zit 2 koperen pakking op dus....

Alvast bedankt voor de moeite
Gast

Bericht door Gast »

Dan krijgt je bike te weinig benzine als ie op zn top rijdt. Moet je even gaan spelen met je gasnaald, volgensmij moet je m dan 1 hoger zetten.
Gast

Bericht door Gast »

Lol heb geen gasnaald :)

En sproeier 89 is toch aardig groot voor een standaard cilinder..

En als me pocketbike op z'n zij ligt zeg maar( stepje de grond aanraakt) dan gaat ie benzine lekken,,, kan dat miss zijn dat ik er geen kraantje meer tussen heb dat ie benzine blijft geven??
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

dat moet je zelf even bekijken lijkt me?....
Gast

Bericht door Gast »

jah dat heb ik dus al gedaan.... anders vraag ik ut hier toch niet
Gast

Bericht door Gast »

24mm is veel te slap, dat kan de oorzaak zijn van het niet op toeren komen. Wat betreft je carburateur moet je ff naar je bougiekleur kijken en wat uitproberen met je luchtschroef (als je die hebt).

Loopt ie wel lekker als je je achterwiel optilt en volgas geeft?
Gast

Bericht door Gast »

Uh als ik hem optil dan hoor je opzich nix..

jah had eerst 21mm maar dat was alleen maar toeren en geen gang en dat gelde ook voor 22 en 23mm met 25mm deed ie ook nie al te best...

uh jah luchtschroef staat ook goed, warm of koud 1x trekken en hij loopt.


Zal eventueel sterkere veren helpen??
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Ik heb ook een beetje last van datie inhoud vanaf de 40km/u..
ik denk dat het bij mij een te kleine sproeier inzit omdat ik me benzine poorten heb uitgeveilt.. nu wildie meer.. en ik heb er alleen last van bij me top.. (heb gasnaald) dus daarom gaat de rest prima..
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

wil hij dan gewoon niet meer harder of wat gebeurt er dan want bij mij doet hij ook heel vaag als ik eerst gewoon ff 30 rij een tijdje en dan een tijdje volgas is het ineens buaaaab en dan moet ik gas terug want anders wil hij niet en als ik daarna weer volgas doe is er niks aan de hand..
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Ja precies! dat.. moet verholpen kunnen worden met een iets grotere sproeier.. Komt erraan dus :D
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

ik zeg maak je carb goed sgoon heb ik GVD weer last van dan loopt ie bagger en houd ie in bij de 30-40 dus carb goed schoonmaken
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

Carb schoonmaken zal het niet zijn.. het is gekomen nadat ik me cilinder heb bewerkt.. moet nu dus meer benzine doorheen :wink:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

carb opboren 8) 8) 8) 8)
Gebruikersavatar
Justin
forum gebruiker
Berichten: 1987
Lid geworden op: zo 25 dec 2005, 17:50
Locatie: Langeraar

Bericht door Justin »

of 14mm butterfly erop.. maar, hij loopt.. en trekt goed.. dus ik denk dat ik de aanpassingen laat, en gewoon spaar voor een b1 replica.. (of een goeie tai-chi)
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Gesloten