scooter racer

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

scooter racer

Bericht door Gast »

He guys.
Is alles in orde :lol:
Ik open ook maar een topic.
Heeft al eens iemand van een scooter een midi bike gebouwt :?: :?:
Ik ben van plan een te bouwen maar heb niet zoveel verstand van de modellen van scooters. :?:
Weet niet wat ik het beste kan pakken.(ben al 39jaar)In mijn brommer tijd,was het allemaal gemakkelijker.Simpele blokjes 8) eenvouwdichemarterialen.
Heeft iemand een :idea: of weet uit wat voor soort frame een scooter bestaat,dan hoor ik het wel
(heb wel eens gehoord dat het ook buizen frames zijn)

Mzzl:S.B
Gast

Bericht door Gast »

zal niet echt gaan lukken denk ik gewoon puch<je kopen :lol:
Gast

scooter racer

Bericht door Gast »

He Ik,Mini bike puch heb ik al 4.Wil een andere uitdaaging op mini-midibike gebied.(wil niet opscheppen om 4 te zeggen maar is wel zo)
Maar als je de aan drijving compleet hebt met achterwiel en een voorvork moet er toch wat te maken zijn.Kan best wel goed lassen.
Oke hij word wat groter,maar die metra kits die zijn toch ook wat hoger :?: :?:
Ik weet niet of je een paar weken geleden op marktplaats een mini of midi bike gezien had,maar die had ook een voorvork van een citta en de wielen.
Had ook een volle kuip(merk of type weet ik niet)(alleen geen polini spullen)en zo.Je kan zoveel spullen vinden op verschillende sites.
Ik persoonlijk vond hem wel tof .Mijn mening.
:idea: Als ik de advertentie vind (heb hem uitgeprint) laat ik hem je wel zien.Oke :!: :!: :!:

S.B
Gast

Bericht door Gast »

het is tedoen heb ergens een foto ligge ik meen een gillira tyfoon velgen en blok gebruiken maar die voor vork is een probleem mijn overbuurman heeft het geprobeerd en die zit met een gemolstreerde scooter
Gast

Bericht door Gast »

ja die metrakit is wel mooi maar da noem ik zelf eigelijk geen MINI bike meer.das meer als een 125cc lijkt ie op dan he ik heb een filmpje van dat geval er is wel een ding zeker er valt wel een goede needown mee te maken ?? mazel
Gesloten