Sproeiers kopen ...

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Sproeiers kopen ...

Bericht door Gast »

Ik heb een 15mm op me mini geknald ... allemaal leuk en aardig maar de grootste sproeier die ik heb is 74 ... veel te klein

en NERGENSSS hiero zijn die pokke dingen nog te koop :evil: ... heeft een van jullie niet nog wat sproeiers tussen de 80 en 90 over en wil die tegen vergoeding naar mij opsturen ??
Gast

Bericht door Gast »

je kan ook een heel klein boortje heel fijn aanslijpenvan voor een en met een sproeier-maat controleren en als je tever bent druppel soldeersel erin en opnieuw boren
Gast

Bericht door Gast »

zulke kleine boortjes heb je volgens mij niet hoor.....
Gast

Bericht door Gast »

ik weet dat er speciale sproeierboortjes bestaan maar ik heb gewoon een boortje van 1mm vanvoor heel schuin aangeslepen en er mee door mijn sproeies geboort
Gast

Bericht door Gast »

maar kerel, in rotterdam heb je toch vast wel een winkel waar je sproeiers kunt kope man..
Gast

Bericht door Gast »

maar dan moet je elke keer weer naar een winkel
Gast

Bericht door Gast »

waarom elke keer, koop er gewoon een stuk of 3 van de maat die jij denkt dat ut moet zijn (je denkt maat 70, koop 68, 70, 72)
Gast

Bericht door Gast »

Ik ben 6 zaken afgeweest hier in r'dam waarvan er welgeteld 1 !! puch sproeiers verkocht en deze had ze niet groter dan 74 :cry:
Gast

Bericht door Gast »

welke maat moet je hebbe ik kan ff kijke
Gast

Bericht door Gast »

brabanste boer schreef:welke maat moet je hebbe ik kan ff kijke
Ik denk dat ik iets tussen de 80 en 90 moet hebben, misschien als je er een paar heb tussen die maat dat je ze op kan sturen ??? dan kijk ik welke ik nodig heb en wat ik niet nodig heb stuur ik weer terug. Ik betaal dan ook uiteraard gewoon voor wat ik gebruik.

Mail me anders even op Paul@r2racing.nl
Gast

sproeiers

Bericht door Gast »

je moet eerder iets tussen de 90 en 100 denk ik ik ben aan ut afstellen en zit op de 92 en hij krijgt nog te weinig (mikuni 16 mm airsal 70 4 poorter en proma circuit
Gast

Re: sproeiers

Bericht door Gast »

jeroen17 schreef:je moet eerder iets tussen de 90 en 100 denk ik ik ben aan ut afstellen en zit op de 92 en hij krijgt nog te weinig (mikuni 16 mm airsal 70 4 poorter en proma circuit
Ow ... uhmm nou dan heb ik sproeiers tussen de 85 en de 100 nodig :)

100 is toch 1 mm ?? dat kan ik zelf wel boren :)
Gast

sproeiers

Bericht door Gast »

als je er echt geen kunt krijgen dan kun je naar een elektronica zaakje gaan en boortje kopen waarmee je zelf printplaten boort die zijn 0,6 of 0,8 mm en dan gewoon een paar keer op en neer gaan met de boormachine en dan zit je wel een maatje groter.
Gast

Bericht door Gast »

ik zal morgen kijken voor een sproeier
Gast

Bericht door Gast »

Ik ben vandaag aan het borgen gegaan ... eesrt gewoon een 1 mm boor er doorheen gejast .. veel te groot dus ... toen boortje ff langs de slijpsteen gehaald (gaatje dicht gesoldeert) ... iets beter maar nog steeds te groot ... toen weer iets kleiner en toen was die weer te klein .. :) !CENCUUR! ding ..

Moet denk ik iets van 85 a 90 hebben
Gesloten