Polini-Blata

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Polini-Blata

Bericht door Gast »

uhm kheb een vraagje zou je een zelfbouw frame voor Polini 911 Kunnen gebruiken met een orgineel Blata voorvork en wielenset
kzou niet weten :( maar heeft iemand hier ervaring mee :? :?:
maar als het niet kan gebruik ik wel zelfbouw frame van Blata 2,5
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Re: Polini-Blata

Bericht door Wim »

lucky-X schreef:uhm kheb een vraagje zou je een zelfbouw frame voor Polini 911 Kunnen gebruiken met een orgineel Blata voorvork en wielenset
kzou niet weten :( maar heeft iemand hier ervaring mee :? :?:
maar als het niet kan gebruik ik wel zelfbouw frame van Blata 2,5

Yup, ga ik nu ook doen, 'k ga op m'n bestaande minibike met eigengemaakte voorvork een voorvork zetten van een Blata 2.5.

voorvork compleet incl stuurbuizen, remhandels, gashandel en handvaten kost 80 euro!!

Gggrrttzz

Wim
Laatst gewijzigd door Wim op za 04 okt 2003, 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Re: Polini-Blata

Bericht door Gast »

Wim schreef:
lucky-X schreef:uhm kheb een vraagje zou je een zelfbouw frame voor Polini 911 Kunnen gebruiken met een orgineel Blata voorvork en wielenset
kzou niet weten :( maar heeft iemand hier ervaring mee :? :?:
maar als het niet kan gebruik ik wel zelfbouw frame van Blata 2,5

Yup, ga ik no ook doen, 'k ga op m'n bestaande minibike met eigengemaakte voorvork een voorvork zetten van een Blata 2.5.

voorvork compleey incl stuurbuizen remhandels en gashandel en handvaten kost 80 euro!!

Gggrrttzz

Wim
waar kun je die kopen dan? passen daar ook 6,5" wielen in of alleen 4" (blata 2,5 heeft standaard 4" velgjes)
Gast

Bericht door Gast »

www.blata-import.nl
80 euro voor een complete vooorvork set van blata 2,5 8)
maar je moet ook nog remmensets kopen
er passen geen 6,5 inch in maar dan moet je een andere voorvork kopen hebben ze daar ook wel
:idea:
maar ik denk dat ik ook een zelfbouw frame van blata koop bij hz bromshops ze hebben daar beide frames met voorvork te koop
verzend kosten zijn 10 tot 15 eurrie ofzo :idea:
www.hz-bromshops.nl
:wink:
Gast

Bericht door Gast »

bij HZ-bromshop staat een complete blata vork voor € 480,- moet dit dan gewoon 80 zijn??
Bouke

Bericht door Bouke »

Als je kijkt op de site http://www.blata-import.nl/prijslijst/Pagina.htm dan zie je een vork staan van een Blata2,5 voor € 80,84 mischien dat deze hier bedoeld wordt ? (typfoutje mischien)


Mzzl Bouke
Gast

Bericht door Gast »

maar welk uitlaat zou je moeten gebruiken als je een blata zelfbouw hebt :?:
Gast

Bericht door Gast »

je kan ook gewoon een proma cc gebruiken, dan zal er denk ik alleen geen volle kuip op passen, maar dat is bij polini ook... je kan ook een scootpijp omlassen..
je zou ook een officiele blata-pijp kunnen kopen, maar ik denk dat dat alleen goed zal gaan onder een 50cc-tje, aangezien de uitlaat is ontworpen voor 40cc
Gast

Bericht door Gast »

ja maar een blata 2,5 kontje loopt recht en die van polini dreambike loopt een beetje schuin omhoog :?
wie kan mij helpen :( ik weet echt niet wat voor uitlaat moet gebruiken
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Bericht door Wim »

lucky-X schreef:ja maar een blata 2,5 kontje loopt recht en die van polini dreambike loopt een beetje schuin omhoog :?
wie kan mij helpen :( ik weet echt niet wat voor uitlaat moet gebruiken

Je maakt er zelf een moeilijk verhaal van Lucky-x

gewoom een Proma cc, je gebruikt toch de zelfbouwmaten voor een polini 911??

het enige wat je doet is een blata voorvork gebruiken, dit heeft niets met de uitlaat te maken!

Succes
Gast

Bericht door Gast »

ja ik snap ik heb niet gezegt dat ik blata kappen wil maar ik me bovenste reply staat wel dat ik een frame van een blata 2,5 wil maar als dat niet kan zou ik een polini frame gebruiken :roll:
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Bericht door Wim »

lucky-X schreef:ja ik snap ik heb niet gezegt dat ik blata kappen wil maar ik me bovenste reply staat wel dat ik een frame van een blata 2,5 wil maar als dat niet kan zou ik een polini frame gebruiken :roll:
Dat bedoel ik :?


ppfffff
Gast

Bericht door Gast »

maar wie weet wat voor uitlaat
:?: :?
Gebruikersavatar
Wim
forum gebruiker
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 04 jan 2003, 11:57
Locatie: Hengelo ov
Contacteer:

Bericht door Wim »

lucky-X schreef:maar wie weet wat voor uitlaat
:?: :?
Proma circuit!

Ggrrttzz
Gast

Bericht door Gast »

ok thnx 8)
Gesloten