eerste mini in aanbouw

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

eerste mini in aanbouw

Bericht door Gast »

Hallo

Ik ben christiaan ik ben nieuw hier jullie hebben me aangstoke met t minivirus :P ik dacht zo iets moet ik ook hebben. Ik heb een paar jaar mee gedaan met de Puch race's ma dat was ma 3 int jaar en begon me beetje te vervelen TIJD voor iets nieuws. Ik ben vorige week begonnen met mn mini. Ik had via Markplaats een mini zonder blok wete uit te halen en ben toen eens goed gaan denken hoe ik hem graag zou willen hebben en toen ben ik begonnen met bouwen het orginele mini frame heb ik weg geknikkerd en heb eigenlijk alleen de wielen en voorvork(tijdelijk) gebruikt.
Ik ben alleen vergeten vanaf het begin aan fotos te make maja ik heb t frame ongeveer bijna af op de motor ophanging de fotos wat ik er nu van heb die krijg ik er hier niet opgezet want weet niet hoe het moet, misschien kan een van jullie me beetje helpen hiermee.

Groetjes

Christiaan
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

gaaf dat je met zelfbouw gaat beginnen :)
en foto's, je kan ze hier op internet zetten:
www.imageshack.us
www.putfile.com
www.mijnalbum.nl


als je de foto hebt geupload even muis op de foto, rechtermuisknop, eigenschappen, dan staat er een link (achter ADRES) en die kopieer je,
plak je in een bericht neer en doet het dan zo:

[img]DE%20LINK%20VAN%20DE%20FOTO[/img]

veel succes met bouwen!
Gast

Bericht door Gast »

Hey

Bedankt voor je hulp, es ff kijke of het me lukt

Ik heb thuis alleen een electrische las aparaat daarmee heb ik hem helemaal stevig in elkaar gehecht en moet hem binnekort als alles zover is ff aflassen bij mn opa, ik heb de bike iets langer gemaakt wat vinden jullie hier van?

Groetjes

Christiaan

Afbeelding
Bloody

Bericht door Bloody »

Chrisjan schreef:...
Bijna goed ;) heb hem even clickable gemaakt voor je:

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

Afbeelding
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ziet er leuk uit!

alleen denk dat hij iets te lang is..

mja dat is maar wat jij wil.. :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Bedankt !!

De foto waar het zitje erop zit is zoals hij er nu bij staat komende week ga ik weer verder als ik weer geld heb :P
Gast

Bericht door Gast »

Misschien dat ik hem wat doe inkorten, ma misschien ook niet nu kan ik het nog doen nader hand ook wel ma das weer extra veel werk. Ik bedenk me nog ff :P.

Ik zie dat er veel een kleiner tandwiel op achterwiel hebben zitten zijn die van Tomos ofzo..? ik wil zelf een wat groter tanwiel erop maken.

fotos volgen nog

grtzz

Christiaan
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

jep tomos.
die zou ik gewoon nemen
een 24 tands ofzo.
deze kun je ig niet gebruiken.
deze is van een chinees
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gast

Bericht door Gast »

Okeej bedankt.

zodra ik weer geld heb ga ik er een halen.ik heb me vandaag een MHR cil gehaald watergekoeld daar ben ik nu mee bezig om op het puchblok te maken, ik had eerst een MT cilinder op een blok liggen een 70 cc eurocilindro ( nu ATHENA) ma die had ik al een beetje begaaid :roll: en die mhr leek me toch wat intresanter.

zal zo snel mogelijk weer fotos maken..

GRTZ

christiaan
Gast

Bericht door Gast »

ik was me vandaag eens het achtervelgje goed aan het bekijken hoe ik het Tomos tandwiel er op zou gaan maken maar volgens had degene die de donor minibike had gekocht hem zelf in elkaar gezet de gaten van het orginele tandwiel zaten er wel een beetje heel erg scheef op, zoiets ongeveer.....
[img][img]http://img113.imageshack.us/img113/4894/as9rp.png[/img][/img]
kleine_duivel
spammer
Berichten: 6479
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 17:55
Locatie: friesland

Bericht door kleine_duivel »

mm inderdaad word de mini wat lang, maakt op zich niet uit, maar zorg wel dat je er de kartbaan mee opkan :wink:
word leuk hoor :)
m.v.g. Tim
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Hey ,

Ik vind het frame mooi :wink: ik zat zelf ook te denken aan zo'n soort frame :P

Alleen zou ik de tankzit veranderen ..

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gast

Bericht door Gast »

Bedankt

Je hebt ook wel gelijk het is niet het mooiste tank zitje maja ik bespaar me zoveel mogelijk geld ik probeer t zo mooi mogelijk te maken.

groetjes

Christiaan
Plaats reactie