Piaggio mono-arm minibike van Patrick.

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

nylus schreef::lol: had ik al wel verwacht toen ik zag dat je ook kon 3d printen :wink:

wist niet dat er uberhoupt mensen hier in de buurt mini's bouwde.

Dan ken jij Mattie Kop wss ook wel?

gr, Niels
matti kop ken ik idd, waar ken jij hem van dan? ken jij avans ook? of woont matti bij jouw in de buurt?
hij is erg relaxed en zorgt ervoor dat je goed kan beunen. er is nog een man die is daar niet zo van en dat verpest de sfeer soms wel.

en @ ice,

ken ik je van gezicht? ik heb nog wel een leuk borderwisserproject voor je:P dat wil ik overdragen aan nieuwe 2e jaars (voor vrijetijd studiepunten) omdat ik dit jaar op stage ga en het project niet af heb.
het grote deel van de matrijs is al af en nu moet er nog een klein alu matrijsje gemaakt worden.

tevens ben ik er in het begin van dit jaar om nog wat frameplaten te frezen uit 20mm aluminium. weet jij wanneer de school/werkplaats weer open is voor beunen/schoolwerk?
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Ice
nieuwe gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 17 aug 2008, 10:52

Bericht door Ice »

rossi-nr.1 schreef:
nylus schreef::lol: had ik al wel verwacht toen ik zag dat je ook kon 3d printen :wink:

wist niet dat er uberhoupt mensen hier in de buurt mini's bouwde.

Dan ken jij Mattie Kop wss ook wel?

gr, Niels
matti kop ken ik idd, waar ken jij hem van dan? ken jij avans ook? of woont matti bij jouw in de buurt?
hij is erg relaxed en zorgt ervoor dat je goed kan beunen. er is nog een man die is daar niet zo van en dat verpest de sfeer soms wel.

en @ ice,

ken ik je van gezicht? ik heb nog wel een leuk borderwisserproject voor je:P dat wil ik overdragen aan nieuwe 2e jaars (voor vrijetijd studiepunten) omdat ik dit jaar op stage ga en het project niet af heb.
het grote deel van de matrijs is al af en nu moet er nog een klein alu matrijsje gemaakt worden.

tevens ben ik er in het begin van dit jaar om nog wat frameplaten te frezen uit 20mm aluminium. weet jij wanneer de school/werkplaats weer open is voor beunen/schoolwerk?
Verpest dat de sfeer "soms" ;)? Soms is nog zacht uitgedrukt :P.

Nou je zal me vast wel één keer hebben gezien. Ik heb ook wellus bij lopen beunen in de werkplaats.
Hoe komt t eigenlijk dat jij 'n jaar heb over mogen slaan? Vwo, uni? MBO vooropleiding?

Bedoel jij die te grote matrijs die daar ergens rondzwerft? Ziet eruit als 'n soort van badkuip ;)? Bedoel je die?
Kan opzich wel mooi uitkomen...stuur me anders ff een pm erover, of je mail.

Zou btw niet weten wanneer de werkplaats weer open is, 1 sept begint de school weer dus ik verwacht dat die tegen die tijd wel weer open is.
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

Ice schreef:
rossi-nr.1 schreef:
nylus schreef::lol: had ik al wel verwacht toen ik zag dat je ook kon 3d printen :wink:

wist niet dat er uberhoupt mensen hier in de buurt mini's bouwde.

Dan ken jij Mattie Kop wss ook wel?

gr, Niels
matti kop ken ik idd, waar ken jij hem van dan? ken jij avans ook? of woont matti bij jouw in de buurt?
hij is erg relaxed en zorgt ervoor dat je goed kan beunen. er is nog een man die is daar niet zo van en dat verpest de sfeer soms wel.

en @ ice,

ken ik je van gezicht? ik heb nog wel een leuk borderwisserproject voor je:P dat wil ik overdragen aan nieuwe 2e jaars (voor vrijetijd studiepunten) omdat ik dit jaar op stage ga en het project niet af heb.
het grote deel van de matrijs is al af en nu moet er nog een klein alu matrijsje gemaakt worden.

tevens ben ik er in het begin van dit jaar om nog wat frameplaten te frezen uit 20mm aluminium. weet jij wanneer de school/werkplaats weer open is voor beunen/schoolwerk?
Verpest dat de sfeer "soms" ;)? Soms is nog zacht uitgedrukt :P.

Nou je zal me vast wel één keer hebben gezien. Ik heb ook wellus bij lopen beunen in de werkplaats.
Hoe komt t eigenlijk dat jij 'n jaar heb over mogen slaan? Vwo, uni? MBO vooropleiding?

Bedoel jij die te grote matrijs die daar ergens rondzwerft? Ziet eruit als 'n soort van badkuip ;)? Bedoel je die?
Kan opzich wel mooi uitkomen...stuur me anders ff een pm erover, of je mail.

Zou btw niet weten wanneer de werkplaats weer open is, 1 sept begint de school weer dus ik verwacht dat die tegen die tijd wel weer open is.
stalen grote mal idd, maar dat is alleen voor de wisser zelf, er moet nog een deel komen wat de stiften in het midden klemt.
dit kan overigens wel van aluminium net als jij dit jaar waarschijnlijk al een mal hebt moeten maken.
ik zal je binnenkort ff mailen over hoe en wat:) met die matrijs etc, maar het is niet veel werk meer en zeker leuk om punten binnen te halen (in plaats van je vrije tijd op opendagen etc verdoen)

ik heb idd MBO als vooropleiding gedaan:)
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gebruikersavatar
nylus
forum gebruiker
Berichten: 1648
Lid geworden op: ma 03 apr 2006, 17:04
Locatie: prinsenbeek

Bericht door nylus »

rossi-nr.1 schreef:
matti kop ken ik idd, waar ken jij hem van dan? ken jij avans ook? of woont matti bij jouw in de buurt?
hij is erg relaxed en zorgt ervoor dat je goed kan beunen. er is nog een man die is daar niet zo van en dat verpest de sfeer soms wel.
Nee ken mattie via het werk, heb ook zijn oude cnc bank over gekocht.

( zat gister nog aan het bier bij hem :wink: ) goeie man is het.

maare wie is niet aardig dan?

Niels
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

kees:) die is teveel van de regeltjes etc. doe je niets aan
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Ice
nieuwe gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 17 aug 2008, 10:52

Bericht door Ice »

Kees zou 's op z'n tijd 'n biertje moeten pakken tijdens 't werk.
Ice
nieuwe gebruiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 17 aug 2008, 10:52

Bericht door Ice »

Ik zal voor de verandering 's ontopic gaan. Hoe heb jij dat blok gemeten? Ik neem aan dat dat geen natte vingerwerk is geweest :P. 't Was btw niet getekend in Solidworks toch?
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

Verkocht aan patrick diemer uit de puchklasse.

hij kan aardig rijden geloof ik..dus ben benieuwd waar hij eindigt volgend jaar.
ik blijf hem nog wel steunen met het ''maakgedeelte''....en zal ook zeker nog komen kijken bij wat races.

veel plezier met de fiets patrick!!

erwin
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Mooi geregeld weer,
Slotjes staan niet mooi, wil je reageren ga dan naar patrick zijn topic!

Groeten,
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gebruikersavatar
Patrick
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2235
Lid geworden op: wo 12 okt 2005, 20:37

Bericht door Patrick »

=P~
Gebruikersavatar
Bertus
forum gebruiker
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 29 sep 2005, 19:09
Locatie: Zwolle!
Contacteer:

Bericht door Bertus »

:P
Gebruikersavatar
Rossifumi
forum gebruiker
Berichten: 1076
Lid geworden op: di 20 apr 2004, 19:22
Locatie: Ijsselstein (UT)

Bericht door Rossifumi »

Je lijkt verdomme wel een huisvrouw met je "slotjes staan niet mooi" Lars :mrgreen:

@Pat: gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Ze staan zeker niet mooi, liefst zie ik alles slotvrij. Maar dat is niet altijd mogelijk door alle offtopic piraten :P

Ontopic maar weer O:)
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Plaats reactie