even langs hank geweest om wat te testen en proberen met ontstekingsdelen.
bij het monteren van de ontsteking merkte we al een verschil van zo'n 90gr. op de krukas bij mijn bike tov die van hank op het punt dat hij start.
nu hebben we het 1 en ander geprobeerd en het viel hank op dat het stekkertje van de sensor verkeerd om zat.
dit is man/vrouw dus kan niet mis zou je denken, maar die DOMME belgen bij hpi kunnen niet witblauw op witblauw krijgen maar plaatsen die op zwart en visa versa.
zondag even kijken of we kunnen rijden en afstellen van de carb.
groeten!
erwin
en hank...nogmaals bedankt!
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
gisteren nog even op de testbank geweest om te kijken wat hij nu eigenlijk doet.
ook in verband met het naar duitsland rijden en niet WEER voor niets willen komen.
affijn....1 run....een goede score..en de 2e run alleen de clip op de gasnaald iets hoger gezet omdat hij iets te rijk op de naald stond.
2e run 15,5 pk @ 13319 toeren en doorlopen tot 15500 toeren...dit heeft hij nog nooit gehaald..dus ik ben dik tevreden.
de uitlaat zit bij de bocht deelbaar vast met veren en aan de achterzijde zit hij in 2 richtingen met silemblocks vast.
extern lagerhouder nog voorzien van 2 lagers voor iets minder slijtage.
daarnaast de carterplaten nog voorzien van heli-coils.
als laatst nog 2 velgen gefreesd ipv gesneden aangezien dat toch een stuk netter is.
alleen sommige delen met een 3mm frees en dat duurt best lang.
per velg is hij zo'n 3,5uur bezig maar het resultaat mag er zijn.
hopelijk zaterdag alles in orde...en hopen op goed weer.
Groeten,
erwin
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
in de hemel is geen bier daarom drinken wij het hier!!!
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=23685
[img]http://i290.photobucket.com/albums/ll264/bammieNL/wormsigbram1.jpg[/img]