zb Jack
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
zb Jack
Hallo,
Motorisch:
Cilinder: 65cc Airsal
Cilinderkop: Aangepaste 70cc hd
Ontsteking: china
Bougie: NGK B7HS
Krukas: standaart puch
Uitlaat: technigas omgelast
Koppeling: velichte schoentjes met verstevegingring
Carters: opmaat 3 gelagerd + met membraan inlaat
Lagers: Skf 6203
Carburateur: 19 phbg black racing
Luchtfilter: mallosi
Spruitstuk: carterinlaat
Rijdend gedeelte:
Frame:aangepast hz frame voor 6,5 inch velgen
Tankzit: 911 tank en 910 zitje
Achterspatbord: geen
Voorspatbord: polini 910
Ontstekingsdeksel:extra plat gemaakt
Voorvelg: chinees
Achtervelg: chinees
Banden: Pmt t41
Voorvork: home made
Snelgas: snelgas
Remschijf voor: blata rep
Remschijf achter: polini gp3
Remhandels: Kort shimano
Remklauw voor: polini gp3
Remklauw achter:polini gp3
Update 17-2-2009
Nieuw blokje nieuwe 70cc Airsal + nieuwe lagers+keeringen met 19mm dellorto erachter. nieuwe achterband en technigas demper.
carters ook mooi opmaat gemaakt voor de cilinder en licht gepolijst met belgom
update 26-4-09
3hoek koppeling gemaakt + versteveging plaat
andere kant
werkt perfect met me verlichte gewichten erin :p
Update: 21-5-2009
dubbele schijfrem voor en achter nieuwe schijf en klauw en alles een kleurtje gegeven:
Update 10-7-2009
pmt t41, polini 910 zitje + voorspatbordje,nieuwe steppies, vliegwieldeksel platter gemaakt.
haaks ventieltje met pmt t41 bandje
ook haaksventieltje en pmt t41 bandje
910 zitje + voorspatbordje 910
vliegwieldeskel 1,5 centimeter smaller
nieuwe steppies gemaakt
steppies en vliegwieldeskel nog eens
even een mooie foto gemaakt van de bike
update 14-8-2009
koppeling verlicht van 58 naar 55 gram en cilinder kop geflakt
update 15-8-2009
carters gemaakt met de inlaat op het carter met het minarelli horizontale membraan met standaart krukas met nieuwe lagers en keeringen
alles is gelast dus geen vloeibare zooi nodig gehad, carter licht gepolijst
spruitstukje gemaakt want die van de aerox stond niet recht naar voren
opmaat poortjes
koppelings sleutel gemaakt
verstevigings ring gemaakt alleen nog gaatjes boren en tappen
mooi kapje gemaakt en gepolijst
hd kopje geflakt
mooi membraampje gemaakt
dat was hem weer
update 25-8-09
mooie koppeling gemaakt
56 gram per schoentje
meteen een ventieltje gemaakt en getapt
update 11 september 2009
airsal 65cc met nieuwe zuiger en grondplaat gemaakt voor je china onsteking ,het blok loopt geweldig met de 19dellorto
en foto van me nieuwe pak
Motorisch:
Cilinder: 65cc Airsal
Cilinderkop: Aangepaste 70cc hd
Ontsteking: china
Bougie: NGK B7HS
Krukas: standaart puch
Uitlaat: technigas omgelast
Koppeling: velichte schoentjes met verstevegingring
Carters: opmaat 3 gelagerd + met membraan inlaat
Lagers: Skf 6203
Carburateur: 19 phbg black racing
Luchtfilter: mallosi
Spruitstuk: carterinlaat
Rijdend gedeelte:
Frame:aangepast hz frame voor 6,5 inch velgen
Tankzit: 911 tank en 910 zitje
Achterspatbord: geen
Voorspatbord: polini 910
Ontstekingsdeksel:extra plat gemaakt
Voorvelg: chinees
Achtervelg: chinees
Banden: Pmt t41
Voorvork: home made
Snelgas: snelgas
Remschijf voor: blata rep
Remschijf achter: polini gp3
Remhandels: Kort shimano
Remklauw voor: polini gp3
Remklauw achter:polini gp3
Update 17-2-2009
Nieuw blokje nieuwe 70cc Airsal + nieuwe lagers+keeringen met 19mm dellorto erachter. nieuwe achterband en technigas demper.
carters ook mooi opmaat gemaakt voor de cilinder en licht gepolijst met belgom
update 26-4-09
3hoek koppeling gemaakt + versteveging plaat
andere kant
werkt perfect met me verlichte gewichten erin :p
Update: 21-5-2009
dubbele schijfrem voor en achter nieuwe schijf en klauw en alles een kleurtje gegeven:
Update 10-7-2009
pmt t41, polini 910 zitje + voorspatbordje,nieuwe steppies, vliegwieldeksel platter gemaakt.
haaks ventieltje met pmt t41 bandje
ook haaksventieltje en pmt t41 bandje
910 zitje + voorspatbordje 910
vliegwieldeskel 1,5 centimeter smaller
nieuwe steppies gemaakt
steppies en vliegwieldeskel nog eens
even een mooie foto gemaakt van de bike
update 14-8-2009
koppeling verlicht van 58 naar 55 gram en cilinder kop geflakt
update 15-8-2009
carters gemaakt met de inlaat op het carter met het minarelli horizontale membraan met standaart krukas met nieuwe lagers en keeringen
alles is gelast dus geen vloeibare zooi nodig gehad, carter licht gepolijst
spruitstukje gemaakt want die van de aerox stond niet recht naar voren
opmaat poortjes
koppelings sleutel gemaakt
verstevigings ring gemaakt alleen nog gaatjes boren en tappen
mooi kapje gemaakt en gepolijst
hd kopje geflakt
mooi membraampje gemaakt
dat was hem weer
update 25-8-09
mooie koppeling gemaakt
56 gram per schoentje
meteen een ventieltje gemaakt en getapt
update 11 september 2009
airsal 65cc met nieuwe zuiger en grondplaat gemaakt voor je china onsteking ,het blok loopt geweldig met de 19dellorto
en foto van me nieuwe pak
Laatst gewijzigd door Jack op zo 15 nov 2009, 11:33, 148 keer totaal gewijzigd.
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Berichten: 1650
- Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
- Locatie: nijmegen
Haha, denk dat als je ze naar voren doet je dan erg lenig moet zijn om er op te kunne zittencracy frog schreef:he jack ziet er leuk uit zou alleen je voet steuntjes verder naar voren zetten dit zit zo heel erg ongemakelijk had ik eerst ook maar net achter het vliegwiel zit het beste
grt tonny
Lijkt mij dat ze juist wat naar voren en naar beneden moeten, onder het zitje...
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Berichten: 1650
- Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
- Locatie: nijmegen
juist ultimate onder het zitje dus benen in de nek ik bedoelde ook naar beneden en net achter het vliegwiel zo zit het bij jou ook (vrij ver naar voren) of niet danUltimate schreef:Haha, denk dat als je ze naar voren doet je dan erg lenig moet zijn om er op te kunne zittencracy frog schreef:he jack ziet er leuk uit zou alleen je voet steuntjes verder naar voren zetten dit zit zo heel erg ongemakelijk had ik eerst ook maar net achter het vliegwiel zit het beste
grt tonny
Lijkt mij dat ze juist wat naar voren en naar beneden moeten, onder het zitje...
op de foto onder staan de steuntjes ook nog ver naar achter rijd niet lekker heb ze nu ook achter het vliegwiel zitten zit perfect
grt tonny
re: steppies
ow okey