[ZB] Poeg Bas
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- basjee
- forum gebruiker
- Berichten: 2818
- Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
- Locatie: wageningen
- Contacteer:
[ZB] Poeg Bas
Aangezien mn oude topic een behoorlijk rotzooitje was en je ook niet kon zien wat nou allemaal geupdate was maak ik een nieuw toppic aan.
hiermee begon het allemaal, jaartje geleden.
Dingen die echt fout waren waren bijvoorbeeld de remmen, velgen, kappen konden nog wel.
Motorisch was hij niet voorruit te branden.
Was op de testbank 6,2pk met een lekke koppakking.
Dus hooguit 7pktjes.
dit was met:
polini cilinder
4kleps membraam.
18mm spaco carburateur
carters getuned
HPI
std koppeling
proma circuit
Voor die setup dus nog redelijk netjes.
vervolgens eigenlijk een compleet nieuwe bike opgebouwd, Frame is het enige wat niet vervangen is.
Voorvork, Remschijf en Domino snelgas:
Motorisch :
Cilinder 65cc Polini membraam, aangepast met vluitpoorten door Roel Loos
Cilinderkop opmaat berekend op de Polini cilinder
Ontsteking Horse Power Ignition 2005
Uitlaat DPR opmaat
Demper BZM
Koppeling HK Koppeling @ 6800 Rpm
Koppelingshuis afgedraaid + getigt
Membraan Malossi kitje, met 4 carbon kleppen
Carters opmaat voor de polini +3e en 4e spoeler + gevlakt en geflowd
Krukas RGD, met 16mm big end
Carburateur 16 mm Dellorto phbg sproeier 82
Luchtfilter Twin Air
Secundaire as uitgedraaid + platen aan de zijkant
Rijdend gedeelte :
Frame Ronnie
Tankzit BMS
Tankje GRC met alu dop
Voorspatbord Carbon GRC
Ontstekingsdeksel Carbon HPI 2005
Banden PMT T41
Velgen PMT
Naven GRC RR
Voorvork GRC RR
Snelgas Domino
Remschijf voor GRC RR Zwevend
remschijf achter GRC RR wave
Remklauw voor Grimeca type 8 ,4 zuigerige hydrolische remklauw
Remklauw achter GRC Remklauw
Voorvork, Remschijf en Domino snelgas:
RGD Krukas
blokkie, wachtend op een nieuwe bewerkte sec. as en een getigt koppelingshuis.
Lasapparaatje aangeschaft: Mig/Mag Co2
Uitgedraaide secundaire as + Platen erop
Koppelingshuis afgedraaid en getigt
Koppelingshuis:
Nieuwe 65cc membraan cilinder, de oude was een beetje dood.
Cilinder is getuned door Roel Loos> Fluitpoorten
Bewijs dat Roel heel erg netjes werkt!
nieuwe Malossi membraan 4 kleps carbon
eindelijk is die onafgewerkte bike een nette bike geworden, Nu nog een mooi kappie vinden!
hiermee begon het allemaal, jaartje geleden.
Dingen die echt fout waren waren bijvoorbeeld de remmen, velgen, kappen konden nog wel.
Motorisch was hij niet voorruit te branden.
Was op de testbank 6,2pk met een lekke koppakking.
Dus hooguit 7pktjes.
dit was met:
polini cilinder
4kleps membraam.
18mm spaco carburateur
carters getuned
HPI
std koppeling
proma circuit
Voor die setup dus nog redelijk netjes.
vervolgens eigenlijk een compleet nieuwe bike opgebouwd, Frame is het enige wat niet vervangen is.
Voorvork, Remschijf en Domino snelgas:
Motorisch :
Cilinder 65cc Polini membraam, aangepast met vluitpoorten door Roel Loos
Cilinderkop opmaat berekend op de Polini cilinder
Ontsteking Horse Power Ignition 2005
Uitlaat DPR opmaat
Demper BZM
Koppeling HK Koppeling @ 6800 Rpm
Koppelingshuis afgedraaid + getigt
Membraan Malossi kitje, met 4 carbon kleppen
Carters opmaat voor de polini +3e en 4e spoeler + gevlakt en geflowd
Krukas RGD, met 16mm big end
Carburateur 16 mm Dellorto phbg sproeier 82
Luchtfilter Twin Air
Secundaire as uitgedraaid + platen aan de zijkant
Rijdend gedeelte :
Frame Ronnie
Tankzit BMS
Tankje GRC met alu dop
Voorspatbord Carbon GRC
Ontstekingsdeksel Carbon HPI 2005
Banden PMT T41
Velgen PMT
Naven GRC RR
Voorvork GRC RR
Snelgas Domino
Remschijf voor GRC RR Zwevend
remschijf achter GRC RR wave
Remklauw voor Grimeca type 8 ,4 zuigerige hydrolische remklauw
Remklauw achter GRC Remklauw
Voorvork, Remschijf en Domino snelgas:
RGD Krukas
blokkie, wachtend op een nieuwe bewerkte sec. as en een getigt koppelingshuis.
Lasapparaatje aangeschaft: Mig/Mag Co2
Uitgedraaide secundaire as + Platen erop
Koppelingshuis afgedraaid en getigt
Koppelingshuis:
Nieuwe 65cc membraan cilinder, de oude was een beetje dood.
Cilinder is getuned door Roel Loos> Fluitpoorten
Bewijs dat Roel heel erg netjes werkt!
nieuwe Malossi membraan 4 kleps carbon
eindelijk is die onafgewerkte bike een nette bike geworden, Nu nog een mooi kappie vinden!
Laatst gewijzigd door basjee op wo 04 jun 2008, 16:07, 16 keer totaal gewijzigd.
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
- fryslan boppe
- forum gebruiker
- Berichten: 1910
- Lid geworden op: zo 29 jan 2006, 11:45
- Locatie: stiens
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Berichten: 1650
- Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
- Locatie: nijmegen
- basjee
- forum gebruiker
- Berichten: 2818
- Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
- Locatie: wageningen
- Contacteer:
Ik zal de hele historie maar niet plaatsen, dat zijn teveel foto´s, haha.Rossifumi schreef:BMS?
Hij heeft een mooie evolutie doorstaan.
Super strak!
Ja BMS ja, mooi zitje, origineel al met carbon inleg, maar erg dun.
Ziet er leuk uit met een GRC tankje met aju dop.
Morgenavond komen de carters als het goed is,
Ik heb al een mooi glasparelstraal adresje gevonden, dus de carters worden eigenlijk gelijk weer doorgestuurd.
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
- jordy 15
- forum gebruiker
- Berichten: 3177
- Lid geworden op: di 03 mei 2005, 20:28
- Locatie: Midden Beemster (Noord Holland)
- Contacteer:
Dan doe je toch wat fout .. ik had hetzelfde! (Met 16 mm carb) En het ging als de brandweer !!Motorisch was hij niet voorruit te branden.
Was op de testbank 6,2pk met een lekke koppakking.
Dus hooguit 7pktjes.
dit was met:
polini cilinder
4kleps membraam.
18mm spaco carburateur
carters getuned
HPI
std koppeling
proma circuit
Maja mijn kop was berkend en squish perfect afgesteld,..
- basjee
- forum gebruiker
- Berichten: 2818
- Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
- Locatie: wageningen
- Contacteer:
jordy 15 schreef:Dan doe je toch wat fout .. ik had hetzelfde! (Met 16 mm carb) En het ging als de brandweer !!Motorisch was hij niet voorruit te branden.
Was op de testbank 6,2pk met een lekke koppakking.
Dus hooguit 7pktjes.
dit was met:
polini cilinder
4kleps membraam.
18mm spaco carburateur
carters getuned
HPI
std koppeling
proma circuit
Maja mijn kop was berkend en squish perfect afgesteld,..
Toen ik hem kocht had hij dit vermogen(ver daarvoor zelfs nog), ik denk dat het daarna wel wat gestegen is, en in de komende tijd nog wel verder zal stijgen
en dit vermogen lag ook aan die spaco carburateur, dit ding was niet af te stellen, en had een on/off karakter (deed het de ene keer wel en de andere keer niet).
(en ik weet niet of dit vermogen gemeten is met een hpi of een originele ontsteking, het vermogen is bij blanco220 gemeten en redgixxer heeft de HPI erop gezet, maargoed doet er verder ook niet toe, als het blokje klaar is wordt er sowieso een tripje naar deroue gemaakt voor een testrun.
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Top had je oude bike wel, miste alleen een lading koppel maar liep wel leuk!
Met dit nieuwe blokje zie ik het wel goedkomen. Die belgen wisten gewoon niet wat ze deden. Ik heb je blokje wel is gezien zoals hij bij hun vandaan kwam maar dat was echt niet wat.
Je hebt je kans om het te verbeteren
Jammer dat je carters er nog niet waren ik had wel even willen weten wat je er van vond.
*Lg*
Met dit nieuwe blokje zie ik het wel goedkomen. Die belgen wisten gewoon niet wat ze deden. Ik heb je blokje wel is gezien zoals hij bij hun vandaan kwam maar dat was echt niet wat.
Je hebt je kans om het te verbeteren
Jammer dat je carters er nog niet waren ik had wel even willen weten wat je er van vond.
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]