-{Lg}- Zelfbouw lucht [Update Koppeling 12-12-2014]
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
-{Lg}- Zelfbouw lucht [Update Koppeling 12-12-2014]
Hallo Pocketbike fanaten,
------------------------------------------------------------
Update:
Hier een Onboard Filmpje, moest me nog een beetje inhouden deels inrijden, helaas zuigt windows movie maker dus kon ik de snelle runs er niet bij zetten... Maargoed, wel leuk om even te kijken.
Martijn van het forum hier ging ik een beetje achteraan rijden om te kijken hoe hij het deed maar die viel bij 4.00
https://www.youtube.com/watch?v=tln8ovPOaC8[/youtube]
------------------------------------------------------------
In grootebroek is me blokkie vast gelopen. Maar heb alles weer hersteld en gelijk weer wat verder getuned, moest wel want er zat een hap in maar alles loopt weer en er is weer mee gereden, hij is lekker vlot weer!
Aan het chillen met Jordy zn bike
De mooie nieuwe zuiger
Blokkie weer open
Voor
Tijdens
Na (hobbel onder is ook weg)
Setje weer ver met nieuwe pakkingen enz.
Pakking voor het spruitstuk gehaald bij Bert Deroue ( bedankt weer ) En gelijk wat mooi spul meegenomen. bandje, kneesliders en Snelgas enz update komt later daarvan
Ook ben ik weer overgestapt op Castrol A747, miss dat ik weer Motul ga rijden maar dat zie ik later wel. Andere olie had ik 1 keer en gelijk me blok slecht haha
Tot de volgende update !!
------------------------------------------------------------
Zo, sinds een hele poos weer is een keer een rondje gemaakt op een privé terrein. Bike wou wel starten maar de carb moet echt goed afgesteld worden. Het was alleen mogelijk om op de volle choke een paar rondes te maken.
Ook had ik gelijk koppelingsproblemen. De koppeling zat dus blijkbaar niet goed vast en dit was eerder in de testen op de bok niet opgevallen. Nu heeft de krukas het koppelingshuis uitgedraaid waardoor de koppeling tegen het huis vastloopt.. Ter plekke alles een beetje in mekaar weten te bouwen maar terug in de werkplaats kwam ik hier dus achter. Dit is ook de eerste keer dat me dit ooit gebeurd, nja foutje moet kunnen....
Een nieuwe koppeling erin gedaan en het was weer goed Nu zit er een speciale 2 klauws in welke ik nooit toegepast had maar aangezien ik toch geen wedstrijden rij ga ik hier even mee testen want ik heb altijd al willen weten of deze kan functioneren. 2 klauws met omgebouwde remsigmenten van een trommerrem met rode trekveren ertussen... Dus daar komt een update over !
Zie hier de defecte koppeling :
------------------------------------------------------------
Het wordt al weer een mooi geheel!
Remmentjes weer voor mekaar (A)
-----------------------------------------------------------
Zo de bike loopt weer, nu met mijn nieuwe inlaatset!
------------------------------------------------------------
Vandaag weer even met mijn blok bezig geweest. Na gister een oude liefde ( bike ) verkocht te hebben moest ik hem wel even wat aandacht geven
Ik ben bezig met mijn polini motor klaar te maken zodat deze weer eronder kan. Dit blok wordt mijn reserve blok naast mijn membraancartermotor dus ik wil hem helemaal netjes hebben en vooral functioneel.
Aangezien er geen rubberen inlaten te koop zijn voor de polini cilinders ben ik er zelf 1 gaan maken. Er is best wel veel tijd in gaan zitten maar het resultaat mag er wel wezen.
De reden dat hij van rubber gemaakt is komt doordat carburateurs last van luchtbelvorming krijgen in de hoge toerentallen. Dit heb ik in het verleden goed kunnen merken met mijn Polini 65cc cilinder. Dit resulteerde in een soms slecht lopende motor en ook een warmloper. Hopelijk is dan nu verleden tijd.
Nieuwe polini zuiger erin!
Bezig met freezen
De nieuwe cilinder inlaat set. Malossi Membraan huis, Malossi carbon membraan en de eigenbouw tussenplaat met pocketbike spruitstuk.
Hopelijk snel weer meer updates
Groeten,
------------------------------------------------------------
Van de week maar weer is bezig geweest met mijn bike aangezien hij me al een jaar aan staat te loeren! Maar het laatste jaar heb ik eigenlijk geen tijd meer gehad dus het moest er maar is van komen dat ik verderging met de kappen waar ik al zolang naar uit zat te kijken. Uiterlijk maakte mij eerder niet al te veel uit maar ik wil hem nu echt tip top maken. Ik had al is een dsf setje gehaald maar deze vond ik niet in alle opzichten mooi. Ik had een Grc tankzit maar die vond ik ook niet af.. En wat doen we dan met de zelfbouw, precies zelfbouwen Zie hier foto's van het maken van me kappen.
Eindresultaat:
Ophanging voor de kuip gemaakt
Binnenkort weer verder en dan ook special painten..
Nadat er toch weer een vraag kwam over mijn bike, heb ik dan maar even een topic aangemaakt. Hierin zal ik enige ontwikkelingen van mijn bike posten.
Ik heb me nu ook ingeschreven voor het NMC 2008. Hierbij ga ik hopen om gewoon een leuk jaar te kunnen gaan rijden, waar we terechtkomen dat zullen we dan wel weer zien. Ik doe mee te leren en ontwikkelen.
Over mijn bike:
Hier staat een lijst met de onderdelen die op de bike zitten. Deze zal ik later uitbreiden en/of aanpassen. Dit zal gepaart gaan met de updates, zo blijft het interesant.
Motorisch :
Cilinder athena
Cilinderkop berekend
Ontsteking HPI
Krukas RDG
Uitlaat ABT, BZM demper
Koppeling HK Koppeling / zelfbouw
Carters Puch maxi met zelfbouw carterinlaat
Lagers SKF
Carburateur 16 mm Dellorto phbg
Luchtfilter Twin Air
Spruitstuk RVS opmaat
Rijdend gedeelte :
Frame *Lg* Frame, tweedelig
Tankzit GRC RR
Killswitch Opbouw
Achterspatbord -
Voorspatbord GRC RR
Ontstekingsdeksel Zelfbouw voor hpi
Voornaaf BMS
Achternaaf GRC
Voorvelg BMS, Stamas
Achtervelg BMS, Stamas
banden PMT, T43, Interm, Rain.
Voorvork GRC
Snelgas Ja
Remschijf voor GRC
remschijf achter BZM
Remhandels Korte
Remklauw voor GRC
Remklauw achter BZM
Geplande aanpassingen:
Cilinder aanpassen ( Nieuwe cilinder in bestelling )
Andere zuiger ( Binnen + andere naaldlagers van Prox )
Ander cilinderkopje ( Gedaan, maar word weer een ander later )
Uitlaat aanpassen ( Gedaan )
Koppeling bijwerken ( Mee bezig )
Update 19-04-2008
Update frame
Frame met het afneembare subframe is zo mooi te zien:
Nieuwe trilvrije uitlaat ophanging:
Athena cilinder:
De elektronica mooi verwerkt in het frame:
Remklauw ophaning en alu gefreesde kettingspanner:
Stepjes en alu ophanging:
Voorremsysteem
Update 28-03-2008
Ik had al aangegeven dat er weer dingen veranderd waren aan de bike maar foto's had ik nog niet gepost. Hierbij post ik een paar foto's van wat onderdeeltjes waar ik vandaag even mee bezig was.
De voorvork zat nog niet goed bevestigd omdat de as te lang was. De as is ingekort en er is nieuw draad op getapt. Onderaan zit nog een borg moer voor de zekerheid.
Hier moet straks de tankaansluiting komen en de ophanging voor de bobine en CDI. Helaas kan ik hier nog niet mee verder want ik krijg nog een leuk nieuw dingetje dat er nog bij moet, dus de plaatsing van de onderdelen en tankbevestiging kan ik niet uitzoeken nu. Dan nog maar even met ducktape vastzetten .
Waar ik het meest blij mee ben zijn de kettingspanners ( nog niet helemaal klaar op de foto ). Nu kan ik tenminste de ketting goed spannen. En het is op deze manier erg gebruikers vriendelijk voor de-montage van het achterwiel.
Als noodoplossing had ik de laatste tijd busjes en ringentjes verwerkt tot ketting spanner. Maar daar zaten kleine uitstekende delen aan en ik wil ook niet bij mezelf of een ander de benen lossnijden.. ( niet alles op de foto zat erbij maar grotendeels )
Binnenkort meer...
Update 6-03-2008
Er zijn weer nieuwe vorderingen zoals nieuwe onderdeeltjes die binnen zijn enz.
En ik hem mijn Knmv Lecentie binnen! We kunnen knallen haha
Me nieuwe transponder, bedankt Gerard!
Nieuwe banden, Pmt T43
Heb ze gelijk even gemonteerd
Voor
Achter
En ik had nog een lading klein spul gehaald zoals asjes enz enz. Heb ook nog nieuwe D-race schoentjes gekocht. Even kijken hoe dat rijd.
Weer een leuk prijzenpaket dacht ik
Update 28-02-2008
We zijn druk bezig met de bouw ..
Update 26-02-2008
Na menig uurtje in de schuur geprutst te hebben is er weer een stukje van het frame gebogen. Ik heb een foto gemaakt dat nog niet veel laat zien maar toch wel wat heeft ( vind ik dan ).
Nu is het nog een mooie plakband verbinding maar daar komt snel verandering in. Ik heb net nieuw gas gehaald voor het lasapparaat dus we kunnen voorlopig nog wel even doorbakken. Lasjes zullen wel strak worden. Ik heb al dingen gelast aan de bike hier en daar, dat gaat tot nu toe erg lekker.
Begin van het buigen:
Word vervolgd ......
Update 22-02-2008
Nog even een paar foto's van de opstelling die ik nog niet gepost had:
En me mooie nieuwe buig ijzertje:
Update 6-02-2008
Hierbij de nieuwe naaf voor de bike :
De naaf is van GRC en er zit een tomos tandwiel op gemonteerd. Het tandwiel is uitgedraaid en valt over de naaf. Daarna is er een adaptor gemaakt en het geheel ziet er strak uit!
Update 19-02-2008
Hier zijn een aantal foto's van een paar onderdelen
Dit zijn de cilinder setjes, Athena
En het eerste setje wielen
Tankje
-------------------------------------------------------------------------------------
Meer info over mij en mijn andere bikes kan je vinden op mijn website:
http://www.lgtweewielers.tk
Vergeet niet een berichtje achter te laten!
Graag reacties
Met vriendelijke groeten,
Lars Greefhorst
------------------------------------------------------------
Update:
Hier een Onboard Filmpje, moest me nog een beetje inhouden deels inrijden, helaas zuigt windows movie maker dus kon ik de snelle runs er niet bij zetten... Maargoed, wel leuk om even te kijken.
Martijn van het forum hier ging ik een beetje achteraan rijden om te kijken hoe hij het deed maar die viel bij 4.00
https://www.youtube.com/watch?v=tln8ovPOaC8[/youtube]
------------------------------------------------------------
In grootebroek is me blokkie vast gelopen. Maar heb alles weer hersteld en gelijk weer wat verder getuned, moest wel want er zat een hap in maar alles loopt weer en er is weer mee gereden, hij is lekker vlot weer!
Aan het chillen met Jordy zn bike
De mooie nieuwe zuiger
Blokkie weer open
Voor
Tijdens
Na (hobbel onder is ook weg)
Setje weer ver met nieuwe pakkingen enz.
Pakking voor het spruitstuk gehaald bij Bert Deroue ( bedankt weer ) En gelijk wat mooi spul meegenomen. bandje, kneesliders en Snelgas enz update komt later daarvan
Ook ben ik weer overgestapt op Castrol A747, miss dat ik weer Motul ga rijden maar dat zie ik later wel. Andere olie had ik 1 keer en gelijk me blok slecht haha
Tot de volgende update !!
------------------------------------------------------------
Zo, sinds een hele poos weer is een keer een rondje gemaakt op een privé terrein. Bike wou wel starten maar de carb moet echt goed afgesteld worden. Het was alleen mogelijk om op de volle choke een paar rondes te maken.
Ook had ik gelijk koppelingsproblemen. De koppeling zat dus blijkbaar niet goed vast en dit was eerder in de testen op de bok niet opgevallen. Nu heeft de krukas het koppelingshuis uitgedraaid waardoor de koppeling tegen het huis vastloopt.. Ter plekke alles een beetje in mekaar weten te bouwen maar terug in de werkplaats kwam ik hier dus achter. Dit is ook de eerste keer dat me dit ooit gebeurd, nja foutje moet kunnen....
Een nieuwe koppeling erin gedaan en het was weer goed Nu zit er een speciale 2 klauws in welke ik nooit toegepast had maar aangezien ik toch geen wedstrijden rij ga ik hier even mee testen want ik heb altijd al willen weten of deze kan functioneren. 2 klauws met omgebouwde remsigmenten van een trommerrem met rode trekveren ertussen... Dus daar komt een update over !
Zie hier de defecte koppeling :
------------------------------------------------------------
Het wordt al weer een mooi geheel!
Remmentjes weer voor mekaar (A)
-----------------------------------------------------------
Zo de bike loopt weer, nu met mijn nieuwe inlaatset!
------------------------------------------------------------
Vandaag weer even met mijn blok bezig geweest. Na gister een oude liefde ( bike ) verkocht te hebben moest ik hem wel even wat aandacht geven
Ik ben bezig met mijn polini motor klaar te maken zodat deze weer eronder kan. Dit blok wordt mijn reserve blok naast mijn membraancartermotor dus ik wil hem helemaal netjes hebben en vooral functioneel.
Aangezien er geen rubberen inlaten te koop zijn voor de polini cilinders ben ik er zelf 1 gaan maken. Er is best wel veel tijd in gaan zitten maar het resultaat mag er wel wezen.
De reden dat hij van rubber gemaakt is komt doordat carburateurs last van luchtbelvorming krijgen in de hoge toerentallen. Dit heb ik in het verleden goed kunnen merken met mijn Polini 65cc cilinder. Dit resulteerde in een soms slecht lopende motor en ook een warmloper. Hopelijk is dan nu verleden tijd.
Nieuwe polini zuiger erin!
Bezig met freezen
De nieuwe cilinder inlaat set. Malossi Membraan huis, Malossi carbon membraan en de eigenbouw tussenplaat met pocketbike spruitstuk.
Hopelijk snel weer meer updates
Groeten,
------------------------------------------------------------
Van de week maar weer is bezig geweest met mijn bike aangezien hij me al een jaar aan staat te loeren! Maar het laatste jaar heb ik eigenlijk geen tijd meer gehad dus het moest er maar is van komen dat ik verderging met de kappen waar ik al zolang naar uit zat te kijken. Uiterlijk maakte mij eerder niet al te veel uit maar ik wil hem nu echt tip top maken. Ik had al is een dsf setje gehaald maar deze vond ik niet in alle opzichten mooi. Ik had een Grc tankzit maar die vond ik ook niet af.. En wat doen we dan met de zelfbouw, precies zelfbouwen Zie hier foto's van het maken van me kappen.
Eindresultaat:
Ophanging voor de kuip gemaakt
Binnenkort weer verder en dan ook special painten..
Nadat er toch weer een vraag kwam over mijn bike, heb ik dan maar even een topic aangemaakt. Hierin zal ik enige ontwikkelingen van mijn bike posten.
Ik heb me nu ook ingeschreven voor het NMC 2008. Hierbij ga ik hopen om gewoon een leuk jaar te kunnen gaan rijden, waar we terechtkomen dat zullen we dan wel weer zien. Ik doe mee te leren en ontwikkelen.
Over mijn bike:
Hier staat een lijst met de onderdelen die op de bike zitten. Deze zal ik later uitbreiden en/of aanpassen. Dit zal gepaart gaan met de updates, zo blijft het interesant.
Motorisch :
Cilinder athena
Cilinderkop berekend
Ontsteking HPI
Krukas RDG
Uitlaat ABT, BZM demper
Koppeling HK Koppeling / zelfbouw
Carters Puch maxi met zelfbouw carterinlaat
Lagers SKF
Carburateur 16 mm Dellorto phbg
Luchtfilter Twin Air
Spruitstuk RVS opmaat
Rijdend gedeelte :
Frame *Lg* Frame, tweedelig
Tankzit GRC RR
Killswitch Opbouw
Achterspatbord -
Voorspatbord GRC RR
Ontstekingsdeksel Zelfbouw voor hpi
Voornaaf BMS
Achternaaf GRC
Voorvelg BMS, Stamas
Achtervelg BMS, Stamas
banden PMT, T43, Interm, Rain.
Voorvork GRC
Snelgas Ja
Remschijf voor GRC
remschijf achter BZM
Remhandels Korte
Remklauw voor GRC
Remklauw achter BZM
Geplande aanpassingen:
Cilinder aanpassen ( Nieuwe cilinder in bestelling )
Andere zuiger ( Binnen + andere naaldlagers van Prox )
Ander cilinderkopje ( Gedaan, maar word weer een ander later )
Uitlaat aanpassen ( Gedaan )
Koppeling bijwerken ( Mee bezig )
Update 19-04-2008
Update frame
Frame met het afneembare subframe is zo mooi te zien:
Nieuwe trilvrije uitlaat ophanging:
Athena cilinder:
De elektronica mooi verwerkt in het frame:
Remklauw ophaning en alu gefreesde kettingspanner:
Stepjes en alu ophanging:
Voorremsysteem
Update 28-03-2008
Ik had al aangegeven dat er weer dingen veranderd waren aan de bike maar foto's had ik nog niet gepost. Hierbij post ik een paar foto's van wat onderdeeltjes waar ik vandaag even mee bezig was.
De voorvork zat nog niet goed bevestigd omdat de as te lang was. De as is ingekort en er is nieuw draad op getapt. Onderaan zit nog een borg moer voor de zekerheid.
Hier moet straks de tankaansluiting komen en de ophanging voor de bobine en CDI. Helaas kan ik hier nog niet mee verder want ik krijg nog een leuk nieuw dingetje dat er nog bij moet, dus de plaatsing van de onderdelen en tankbevestiging kan ik niet uitzoeken nu. Dan nog maar even met ducktape vastzetten .
Waar ik het meest blij mee ben zijn de kettingspanners ( nog niet helemaal klaar op de foto ). Nu kan ik tenminste de ketting goed spannen. En het is op deze manier erg gebruikers vriendelijk voor de-montage van het achterwiel.
Als noodoplossing had ik de laatste tijd busjes en ringentjes verwerkt tot ketting spanner. Maar daar zaten kleine uitstekende delen aan en ik wil ook niet bij mezelf of een ander de benen lossnijden.. ( niet alles op de foto zat erbij maar grotendeels )
Binnenkort meer...
Update 6-03-2008
Er zijn weer nieuwe vorderingen zoals nieuwe onderdeeltjes die binnen zijn enz.
En ik hem mijn Knmv Lecentie binnen! We kunnen knallen haha
Me nieuwe transponder, bedankt Gerard!
Nieuwe banden, Pmt T43
Heb ze gelijk even gemonteerd
Voor
Achter
En ik had nog een lading klein spul gehaald zoals asjes enz enz. Heb ook nog nieuwe D-race schoentjes gekocht. Even kijken hoe dat rijd.
Weer een leuk prijzenpaket dacht ik
Update 28-02-2008
We zijn druk bezig met de bouw ..
Update 26-02-2008
Na menig uurtje in de schuur geprutst te hebben is er weer een stukje van het frame gebogen. Ik heb een foto gemaakt dat nog niet veel laat zien maar toch wel wat heeft ( vind ik dan ).
Nu is het nog een mooie plakband verbinding maar daar komt snel verandering in. Ik heb net nieuw gas gehaald voor het lasapparaat dus we kunnen voorlopig nog wel even doorbakken. Lasjes zullen wel strak worden. Ik heb al dingen gelast aan de bike hier en daar, dat gaat tot nu toe erg lekker.
Begin van het buigen:
Word vervolgd ......
Update 22-02-2008
Nog even een paar foto's van de opstelling die ik nog niet gepost had:
En me mooie nieuwe buig ijzertje:
Update 6-02-2008
Hierbij de nieuwe naaf voor de bike :
De naaf is van GRC en er zit een tomos tandwiel op gemonteerd. Het tandwiel is uitgedraaid en valt over de naaf. Daarna is er een adaptor gemaakt en het geheel ziet er strak uit!
Update 19-02-2008
Hier zijn een aantal foto's van een paar onderdelen
Dit zijn de cilinder setjes, Athena
En het eerste setje wielen
Tankje
-------------------------------------------------------------------------------------
Meer info over mij en mijn andere bikes kan je vinden op mijn website:
http://www.lgtweewielers.tk
Vergeet niet een berichtje achter te laten!
Graag reacties
Met vriendelijke groeten,
Lars Greefhorst
Laatst gewijzigd door Lg tweewielers op za 19 apr 2008, 19:21, 27 keer totaal gewijzigd.
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Berichten: 1650
- Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
- Locatie: nijmegen
- GRC-rr-2008
- forum gebruiker
- Berichten: 453
- Lid geworden op: ma 21 jan 2008, 13:49
- Locatie: limburg
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Kaliander schreef:hey larsjee ziet er weer gesmeerdt uit
ik hoop dat je het gaat halen voor het nmc moet lukken tog
suc6 en ga deze ook weer van je volgen
gr nicander
Ja jij hebt al zat zien liggen in de schuur van wat hier nog niet staat We hopen dat het gaat lukken.
Ja zal goed komen! gewoon druk aan de gang blijven. Alleen heb ik ook veel werk van anderen gehad de laatste tijd dus kon ik niet echt verder maar ik neem nu alleen nog maar klein spul aan.cracy frog schreef:heee lars veel s6 bij de nmc nu nog de bike erbij maken maar dat zal voor jou geen probleem worden gewoon elke avond in de schuur en hij klinkt als in de oren
grt tonny
Dank u!GRC-rr-2008 schreef:veel suc6 nog
grts Jim
Leuk spul is het zeker, maar moet nog leuker worden. De spullen waar ik het met jou over gehad heb die komen er waarscheinlijk aanfokko schreef:Hee Lars, je hebt aardig spul voor je blok; nu nog even flink ertegenaan!
Ja het lijkt niet zo ver nu maar als je eenmaal op een bepaald punt bent dan schiet het wel op. En ik heb nog meerdere bikes dus aan de start staan gaat zeker wel lukken.
Bedankt allenmaal voor de berichten altijd leuk
Lars
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
dacht ik ook al.jordy 15 schreef:Hee, niet aanvallend bedoeld. (Aangezien je dat al vaak uit mijn opmerkingen op maakt)
Maar lijkt het ontwerp van je frame niet heel erg op de frame's van cees ??
hij doet wel brrrr...... maar geen vroem!
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
[quote="jordy 15"]Regel 1: Wij hebben altijd gelijk.
Regel 2: Mochten wij een keer niet gelijk hebben, treedt automatische regel 1 in werking.[/quote]
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Heey,
Nee is helemaal mijn idee. Er zijn zoveel zelfbouwers dat je altijd wel gelijkenissen tegen zult komen. Maar nee heb niks van Sleutel nagekeken al komt het wel moeilijk uit met sommige dingen.
Ik ben er altijd voor geweest om mijn eigen ideeén in mijn frames te laten komen anders vind ik het ook geen waardige eigenbouw. Kijk maar naar mijn oude frame is ook een eigen ontwerp.
Gaat helemaal goed komen. ik hou me nooit zo aan de tekeningen hehe
Lars
Nee is helemaal mijn idee. Er zijn zoveel zelfbouwers dat je altijd wel gelijkenissen tegen zult komen. Maar nee heb niks van Sleutel nagekeken al komt het wel moeilijk uit met sommige dingen.
Ik ben er altijd voor geweest om mijn eigen ideeén in mijn frames te laten komen anders vind ik het ook geen waardige eigenbouw. Kijk maar naar mijn oude frame is ook een eigen ontwerp.
Gaat helemaal goed komen. ik hou me nooit zo aan de tekeningen hehe
Lars
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]