Yes !!! nummer 2...

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

stefano

Bericht door stefano »

probeer eens een sproeier hoger

Stefan
Gebruikersavatar
Jeroen
forum gebruiker
Berichten: 426
Lid geworden op: vr 29 nov 2002, 20:45
Locatie: Ede NL
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

daniel is weer lekker duidelijk :wink:

het probleem bij hem is inderdaad dat ie niet goed loopt bij vol-gas. en bij half gas gaat ie als een speer. we hebben op beide bikes dezelfde setup. bij mij zit in de 15mm bing sproeier 90, omdat ie bij mij niet lekker wilde trekken met de standaard 82.

bij hem loopt ie niet goed met de standaard 82 maar ook niet met 88...
bijna geen verschil.

misschien is het nu iets duidelijker ?
Groeten,

Jeroen.

[url]http://www.minibike.nl[/url]
Gebruikersavatar
Jeroen
forum gebruiker
Berichten: 426
Lid geworden op: vr 29 nov 2002, 20:45
Locatie: Ede NL
Contacteer:

Bericht door Jeroen »

stefano schreef: Mijn gaten voor de blok ophanging zaten precies achter de framebuizen,zodat ik nieuwe gaten voor mn blokophanging moest boren,en mijn blok er nu scheef inzit.
Die gaten voor de blokophanging achter zitten inderdaad achter de buizen, dit kun je oplossen door draad te tappen in je blok (zo zit het bij mij)en er dan korte bouten in te draaien.
Je kunt ook boutjes gebruiken waarvan het moertje nog net tussen het blok past (zoals we bij daniel hebben gedaan) het is even prutsen maar op zich hoef je daar niet direct aan te boren lijkt mij.

ook het balhoofdsetje past wat moeilijk, maar met wat timmeren gaat het gewoon wel.
Groeten,

Jeroen.

[url]http://www.minibike.nl[/url]
Gebruikersavatar
felix
forum gebruiker
Berichten: 690
Lid geworden op: za 26 jun 2004, 11:22
Locatie: laren(nh)
Contacteer:

Bericht door felix »

Ik vind het er goed uitzien.
Goed gedaan, petje af.

(alleen denk ik dat je op een gegeven moment problemen krijgt met de metalen stepjes, dat had mijn neefje ook omdat je steeds sneller en platter door de bocht gaat)

Je zult het wel zien.

(mooie stickers BTW. 8))

MvG Felix
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

Zozozozozo

Dat schiet weer eens op!
Goh, je ziet gelijk verandering bij Daans (witte )minibike!
Jeroens minibike is eigenlijk precies hetzelfde nu alleen dan in een andere kleur!

@ het probleem van Daans,

Lekt ie mischien valse lucht?
Of je ontsteking staat niet goed?

Denk eerder dat hij valse lucht aan zuigt zodat ie teveel lucht krijgt op volgas!
guzzi
forum gebruiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 09 nov 2004, 21:36
Locatie: Apeldoorn

Bericht door guzzi »

Goed werk jongens.

Ik verbaas me elke keer weer over de inventieviteit van sommige gasten.
Misschien een idee om voor de eerste bike aluminium balhoofdplaten te monteren kun je de hoek veranderen door de platen te verschuiven.
hiermee kun je de rijeigenschappen weer beinvloeden.
Ik heb het programma voor de platen die ik in mijn bike heb gebruikt, nog in de machine staan. tegen een geringe vergoeding (de hobbysfeer gedachte niet uit het oog verliezend) kan ik er nog wel een paar produceren.

Groet Roger
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

felix schreef:Ik vind het er goed uitzien.
Goed gedaan, petje af.

(alleen denk ik dat je op een gegeven moment problemen krijgt met de metalen stepjes, dat had mijn neefje ook omdat je steeds sneller en platter door de bocht gaat)

Je zult het wel zien.

(mooie stickers BTW. 8))

MvG Felix
We gaan nieuwe stepjes maken. Deze zitten namelijk veel te ver naar achter. Dus het probleem met die stepjes zullen we niet ondervinden. Ik denk dat ik ze af gaan zagen/slijpen

Daans
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

guzzi schreef:Goed werk jongens.

Ik verbaas me elke keer weer over de inventieviteit van sommige gasten.
Misschien een idee om voor de eerste bike aluminium balhoofdplaten te monteren kun je de hoek veranderen door de platen te verschuiven.
hiermee kun je de rijeigenschappen weer beinvloeden.
Ik heb het programma voor de platen die ik in mijn bike heb gebruikt, nog in de machine staan. tegen een geringe vergoeding (de hobbysfeer gedachte niet uit het oog verliezend) kan ik er nog wel een paar produceren.

Groet Roger
Van de eerste bike gaan we het frame enzo verkopen ... Nu hebben we twee goede bikes, dus hebben we het oude frame niet nodig. Moeten alleen nog even het 'probleem' aan mijn bike fixen en dan kunnen we lekker racen.

Daans
Bouke

Bericht door Bouke »

He Daan & Jeroen

Mooie bikes hoor
Waneer gaat het gebeuren (op de baan)
Wie is de snelste van jullie twee (mischien iets voor een polletje)
Veel plezier met de bikes hoor,en ik denk dat we elkaar nog wel eens tegenkomen op de baan.
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Bouke schreef:He Daan & Jeroen

Mooie bikes hoor
Waneer gaat het gebeuren (op de baan)
Wie is de snelste van jullie twee (mischien iets voor een polletje)
Veel plezier met de bikes hoor,en ik denk dat we elkaar nog wel eens tegenkomen op de baan.
Die van jeroen is op dit moment sneller ... De mijne moeten we nog goed afstellen. Met een betere bougie scheelt het al weer. Nu nog even een kleinere sproeier proberen en ik denk dat we dan goed zitten.

Velvolgens nog even nieuwe voetsteuntjes maken en deze op een betere plaats monteren. En dan nog even spuiten en dan zijn ze toppie :)

Daans
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

ff offtopic:

Daans verkoop je misschien de oude bandjes die op je minibike zaten? Ben namelijk wel geinterresseerd.
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Minibike-Racer schreef:ff offtopic:

Daans verkoop je misschien de oude bandjes die op je minibike zaten? Ben namelijk wel geinterresseerd.
Die heb ik nog wel liggen ja.

2 minibike banden, binnen banden en voor en achter naaf., beide met trommelrem en een met nieuwe schoentjes. 50 euro?

Daans
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

daans schreef:
Minibike-Racer schreef:ff offtopic:

Daans verkoop je misschien de oude bandjes die op je minibike zaten? Ben namelijk wel geinterresseerd.
Die heb ik nog wel liggen ja.

2 minibike banden, binnen banden en voor en achter naaf., beide met trommelrem en een met nieuwe schoentjes. 50 euro?

Daans
Ik hoef eigenlijk de naafjes en trommelrem niet te hebben alleen de buitenband want de binnenband is toch ook hetzelfde als die van steekwagenbandjes?
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

bied ik 20,-? voor naven?

Groeten M@rk
daans
forum gebruiker
Berichten: 1975
Lid geworden op: ma 25 nov 2002, 23:24
Contacteer:

Bericht door daans »

Pfff, dat gaat me te veel moeite kosten hoor om de banden van de naven af te halen ...

MIsschien kunnen jullie het samen kopen en dan de boel zelf demonteren en verdelen? :)

Daans
Plaats reactie