zelfbouw puch 70 CC k-star foto update p. 10

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
De Hakker
forum gebruiker
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 18:34
Contacteer:

Bericht door De Hakker »

Dat kan ze zijn er in het wit-zwart-blauw-rood en waar even googlen

Mazzel :wink:
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Gebruikersavatar
Franse
forum gebruiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:47
Locatie: Kwadendamme

Bericht door Franse »

Ikzelf heb mn tank wel gespoten als je maar je tank goed met waterproof schuurpapier schuurt van grof naar heel fijn! en dan goed primeren en weer schuren en zo ook met de laklaag! Maar net rond het logo kwamen er paar bobbeltjes bij doordat ik daar niet goed geschuurd had! maar wonder boven wonder heb ik nog steeds niet de bekende heftige bobbels onder de verflaag!

En kan je je uitlaat niet gewoon aan elkaar lassen?
Ik zou gewoon een 2 nieuwe lagertjes steken zo duur zijn die niet!
Mijn zelfbouw bike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=13023
bizzkit
forum gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 19:36

Bericht door bizzkit »

Het is het proberen waard..

Dus dan schuur ik hem met watervast schuurpapier op?? Nooit van gehoord.. en vanaf welke maat moet ik van beginnen?

Dan primer er over, gewone laag. weer opschuren.

weer primer?

en dan lak.


snap ik het goed?

Ik kan nog niet lassen (ik weet het, ik ben de enige zelfbouwer die niet kan lassen) Ik denk dat ik er een slangen klem omheen zet. dan zit die ook aardig vast.
Bezig met een puch zelf bouw
Gebruikersavatar
De Hakker
forum gebruiker
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 18:34
Contacteer:

Bericht door De Hakker »

bizzkit schreef:Het is het proberen waard..

Dus dan schuur ik hem met watervast schuurpapier op?? Nooit van gehoord.. en vanaf welke maat moet ik van beginnen?

Dan primer er over, gewone laag. weer opschuren.

weer primer?

en dan lak.


snap ik het goed?

Ja joh 12,95 voor de primer schuurpapier gedane arbeid spuitlak en dan shit mislukt weg poen ik snap jouw echt niet maar succes franse zegt het zelf al niet de bekende blazen in de lak maarja het zijn jouw centjes Good luck :!: :!: :!: :!:

Ik kan nog niet lassen (ik weet het, ik ben de enige zelfbouwer die niet kan lassen) Ik denk dat ik er een slangen klem omheen zet. dan zit die ook aardig vast.
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
bizzkit
forum gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 19:36

Bericht door bizzkit »

Wow, jij post nuttig! :P
Bezig met een puch zelf bouw
Gebruikersavatar
De Hakker
forum gebruiker
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 15 sep 2006, 18:34
Contacteer:

Bericht door De Hakker »

bizzkit schreef:Wow, jij post nuttig! :P
Wat is dit sarcastisch of stel jij mijn mening/advies wel op prijs, en dan nog iets ik ben dit topic aan het volgen zal jij niet eerst eens zorgen dat de bike motorisch in orde is en goed blijft lopen voor dat je aan de styling begint.

Is mijn bescheiden mening ben ook zo wispelturig geweest maar daar leer je van dus doe je voordeel ermee.

Succes :wink:
Afbeelding
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Gebruikersavatar
cracy frog
reclame makende gebruiker
Berichten: 1650
Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 13:15
Minibike:: zelfbouw/zpf replica
Locatie: nijmegen

Bericht door cracy frog »

De Hakker schreef:
bizzkit schreef:Wow, jij post nuttig! :P
Wat is dit sarcastisch of stel jij mijn mening/advies wel op prijs, en dan nog iets ik ben dit topic aan het volgen zal jij niet eerst eens zorgen dat de bike motorisch in orde is en goed blijft lopen voor dat je aan de styling begint.

Is mijn bescheiden mening ben ook zo wispelturig geweest maar daar leer je van dus doe je voordeel ermee.

Succes :wink:
hier sluit ik me bij aan


grt tonny :wink:
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen


Afbeelding
bizzkit
forum gebruiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 19:36

Bericht door bizzkit »

De Hakker schreef:
bizzkit schreef:Wow, jij post nuttig! :P
Wat is dit sarcastisch of stel jij mijn mening/advies wel op prijs, en dan nog iets ik ben dit topic aan het volgen zal jij niet eerst eens zorgen dat de bike motorisch in orde is en goed blijft lopen voor dat je aan de styling begint.

Is mijn bescheiden mening ben ook zo wispelturig geweest maar daar leer je van dus doe je voordeel ermee.

Succes :wink:
Het was sarcastisch. Omdat je mijn bericht quoten en er niks bij zetten..? Ik stel iedereen zijn mening en advies hier op prijs en doe er zeker wat mee! Zonder jullie was de bike nooit gaan draaien. (sorry ik zie nu pas dat je IN de Quote wat er bij had gezet. Nooit gezien!! sorry :oops:

En hij loopt nu gewoon goed. Blijft stationair draaien, gaat mooie zuiver naar zijn top en blijft op zijn top ook mooi draaien. Zondag had ik hem afgesteld en toen was het goed. Dus kon ik aan optisch stylen beginnen. Als ik hem straks weer ga opbouwen bouw ik hem ook iets beter op. Het zat niet allemaal heel perfect in elkaar. En ik zorg dat dan 100% werkt en dan ga ik racen.

Ik sprak vanochtend iemand hier op school over mijn tank. Die gaf mij de tip om hem op te poetsen met ¨cleaner¨. Opzig zit de verf die er nu opzit er nog goed op (bladert niet af) Dus meschien dat die met goed schoonmaken er dan weer mooi uit ziet. Dat ga ik eerst proberen. en als het niet lukt kan ik hem altijd nog verven op de manier van franse.


Ik heb de kleur ook besloten. Het zitje word zwart en het frame word candy oranje. Ik wil in de gaten van het zitje oranje race gaas maken en het spart bordje voor ook oranje maken. De velgen spuit ik denk ik niet, dat word zo`n gepruts..
Bezig met een puch zelf bouw
Gebruikersavatar
Franse
forum gebruiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 17:47
Locatie: Kwadendamme

Bericht door Franse »

Ja eerst juist laten lopen is toch wel het handígst! :wink:

Maar over het schuren : gewoon zoals je normaal schuurt eerst grof en dan steeds fijner, maar waterproof schuurpapier is speciaal schuurpapier want je tijdens het schuren nat moet blijven houden!
Mijn zelfbouw bike http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=13023
Plaats reactie