Mijn minibike

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Thomas

Bericht door Thomas »

the docter schreef: Tankje ben ik tot drie keer toe aan begonnen voordat het naar mijn zin was (moet niet alles vlug klaar willen hebben)

Arjan
daar heb je gelijk in maar hoeveel weegt die minibike? ziet er nog zwaar uit
Gebruikersavatar
bekfire
forum gebruiker
Berichten: 618
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 23:15
Locatie: hoedekenskerke (zeeland)

Bericht door bekfire »

errug gave minibike. ik zal je waarschijnlijk ook nog wel zien op zeeuwse races. nog veel succes met je mini. 8) 8)
kit replica!
Gast

Andere setup

Bericht door Gast »

Heb nu een 65cc cilinder erop gezet met een 15 millimeter bing carburateur.
Heb hiermee in Heinkenszand gereden.
Moet er nog heel wat aan doen om een beetje in de buurt te komen van de middenmoot.
Heb nu wel de veertjes van de koppeling strakker gezet zodat hij nu bij een hoger toerental aangrijpt en heb zelf een spruitstuk gemaakt om dat de orginele in het bochtje geen doorgang hebben van 15 millimeter.
Heb er nu ook een killswitch op dus voldoe nu aan de regelementen.
Ben wel bezig met een ander blokje voor een 70cc, spoelpoorten in het carter op maat gemaakt en koppeling aangepast.(heb zo altijd een lopend blokje)
Gast

he

Bericht door Gast »

hee vet ding joh, maar wel een beetje blokkerig maarja, het is niet mijn style maar ja nog veel plezier er mee.
Gast

Andere uitlaatdempers

Bericht door Gast »

Heb de oude uitlaatdempers vervangen door wat kortere dikkere staat wat beter en iets meer geluid.
Van de winter de uitlaatbocht aanpassen en het expansie gedeelte wat veranderen(vergroten).
Inlaat spruitstuk is wel aangepast zelf gemaakt (orgineel had in de bocht geen doorlaat van 15 millimeter.)

Afbeelding
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

woow :shock:

echt heeeeeel mooi gedaan :shock:

goed werk :wink:
Plaats reactie