Pagina 4 van 5

Geplaatst: di 26 jul 2005, 16:27
door stefano
Koen schreef:
Verder ga ik op zoek naar waar de verloren pk's naar toe zijn gagaan
Heeft deze bike die ooit gehad dan? Voor meer vermogen zul je veel moeten veranderen.. Goede cilinderkop, juiste uitlaat...
Valt er uit de kop een stuk meer te halen,doormiddel van de verbrandingskamer aan te passen?(en squish goed te krijgen natuurtlijk)

Stefan

Geplaatst: di 26 jul 2005, 16:42
door rossi-nr.1
uit een kop valt nog best veel te halen jah..

maar meeste koppen zijn al redelijk goed gevormd...

anders kan je voor bijv. scooters....vhm koppen kopen...en zelf draaien op gewenste maat...

ook kunnen hun voor jouw je specs. toepassen op de kop..

Geplaatst: di 26 jul 2005, 16:59
door stefano
rossi-nr.1 schreef:
ook kunnen hun voor jouw je specs. toepassen op de kop..
Das nog een dure grap lijkt mij.


Scooterkop@puch???

Weinig koeling ofniet.

Stefan

Geplaatst: di 26 jul 2005, 19:03
door Koen
Voor een 65cc polini is geen fatsoenlijk cilinderkop tekoop. Een goede cilinderkop zul je zelf moeten maken.

Geplaatst: di 26 jul 2005, 20:28
door stefano
Die valt te maken van een bestaand model?

Of word het materiaal dan te dun?

Stefan

65 polini update

Geplaatst: ma 01 aug 2005, 00:29
door Gast
Beetje verder gewerkt aan de minibike,

De reden warom de mini niet echt goed presteerde lag hem aan deze pakkingen,

Afbeelding

Hierdoor had de bike verlies aan de cilinder,ook de pakking aan de uitlaat was maar een enkele pakking dus dit hebben we ook veranderd in een dubble.

Ook heb ik er een starthevel er op gezet ,vraag me wel af waar julie dat hendeltje zetten want waar het nu staat trekt het op niet veel?,Maar het werk wel zeer goed +- 3 meter duwen en starten :D
Afbeelding

De uitlaat heb ik ook aangepast zit nu mooi in de ronding van het kontje,hij moet juist terug een beetje naar beneden wat vinden julie ervan?

Afbeelding

Nu heb ik nog een probleempje ik probeer het uit te leggen ,als ik met de bike rij en je rijd bv 50km per uur en je laat dan het gas los blijft hij 50 rijden , toch keert het gas terug aan de hendel als ik dan ffe de rem gebruik dan zwakt de motor af en gaat hij stationair draaien hoe kan ik dit verhelpen?

Was niet echt handig op de cartbaan zoo rijden kan het aan de gashendel liggen of moet ik de gasnaald verzetten?

Zoo dit was het voor vandaag graag antwoord op mijn vragen als u een oplossing kent .

mvg redgixxer

Geplaatst: di 02 aug 2005, 14:48
door Gast
hoi, misshien is het een idee om je carters na te kijken, dus de overloop van spoelpoort op carter.
en misschien je spoelpoorten laten flowen, alles netjes af werken.

heeft blanco de cilinder nog bijgewerkt?
dan kan het ook daaraan liggen, misschien verkeerd berekend?
en de uitlaat is ook niet optimaal.

Geplaatst: di 02 aug 2005, 14:48
door Neluhz
dat was ik trouwens :oops:

Geplaatst: di 02 aug 2005, 19:51
door cittalover
bij een nieuwe cillinderkop is vaak de squisch ook veels te groot
meet die is op dit scheelt zeer veel altijd naar mijn bevindingen

Geplaatst: di 02 aug 2005, 20:00
door rossi-nr.1
stefano schreef:
rossi-nr.1 schreef:
ook kunnen hun voor jouw je specs. toepassen op de kop..
Das nog een dure grap lijkt mij.


Scooterkop@puch???

Weinig koeling ofniet.

Stefan
zo'n binnenkop kost 55euro ofzo...en je kan hem voor niet veel geld cnc laten bewerken...of zelf doen..

maar ik doelde erop..dat je het bijv voor scooters hebt...
dus opzich kan je een puchcilinderkop uitdraaien...op de binnekopmaat...en die bewerken...

lijkt me niet gek...

Geplaatst: di 15 aug 2006, 12:31
door nylus
staat deze minibike niet in de verkoop ? :roll:

Geplaatst: di 15 aug 2006, 12:35
door basjee
nope is al verkocht :roll:
maar let even op de datum!!
een hel jaar geleden

Geplaatst: di 15 aug 2006, 12:40
door nylus

Geplaatst: di 15 aug 2006, 12:43
door basjee
ik zg toch dat hij verkocht is knul!
ik heb hem gekocht.

Geplaatst: di 15 aug 2006, 12:44
door fryslan boppe
is verkocht aan basjee denk ik:D


mvg
lennart