MB_T minibike [ZB]

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

VERKOPEN???

JAH het wordt toch nix
8
47%
NEEJ maak hem eerst af het wordt wel wat
9
53%
 
Totaal aantal stemmen: 17

Gast

Bericht door Gast »

Neluhz schreef:huh??
van MOH naar MB-T?
edit: die !CENCUUR! is een goede uitlaat..alleen niet echt geschikt voor een gila 74, daarvoor moet je eigenlijk een 8p hebben..
moet je eigenlijk veel aan je carters veranderen voor een gila?
Jah de spoelpoorten moeten aardig vergroot worden en de carters aardig ver uitgekottert. Het verschil tussen een 8p en een 6p is dat de 8p alleen een schuine flens heeft omdat de uitlaatpoort schuin afloopt :)
Gast

Bericht door Gast »

red devil schreef:nieuwe lagers krukas en carters uitkotteren :wink: maar succes met de bike gaat er goed uit zien hoowr blijf hem volgen
yupa

bdankt voor je reactie :)


Net me cilinder erop gezet en zit nu op een squish van 1,6mm dit is 1mm teveel voor optimale prestaties :( . Duz er gaat een mm van de kop worden afgedraait heeft iemand enig idee wat dat gaat kosten??

heb btw gwoon 1 dunne voetpakking
Gebruikersavatar
TnTnelis
forum gebruiker
Berichten: 2447
Lid geworden op: do 16 dec 2004, 21:44
Locatie: Leiden

Bericht door TnTnelis »

Afdraaien kost niet veel, maar wat ik aanraad is om te kijken of je kop niet kan laten bereken, en dan afdraaien scheelt een hoop in prestatie.

Dan krijg je 3 facetten, wat zorgt voor ideale ontbranding.

Niels
Groots en Meeslepend!!

Officieel minibike polo drager.
Neluhz

Bericht door Neluhz »

sendamen schreef:
Neluhz schreef:huh??
van MOH naar MB-T?
edit: die !CENCUUR! is een goede uitlaat..alleen niet echt geschikt voor een gila 74, daarvoor moet je eigenlijk een 8p hebben..
moet je eigenlijk veel aan je carters veranderen voor een gila?
Jah de spoelpoorten moeten aardig vergroot worden en de carters aardig ver uitgekottert. Het verschil tussen een 8p en een 6p is dat de 8p alleen een schuine flens heeft omdat de uitlaatpoort schuin afloopt :)
volgens mij was de 4p voor 50cc, de 6p voor 60/70 cc en de 8p voor 80cc..
Gast

Bericht door Gast »

Neluhz schreef:
sendamen schreef:
Neluhz schreef:huh??
van MOH naar MB-T?
edit: die !CENCUUR! is een goede uitlaat..alleen niet echt geschikt voor een gila 74, daarvoor moet je eigenlijk een 8p hebben..
moet je eigenlijk veel aan je carters veranderen voor een gila?
Jah de spoelpoorten moeten aardig vergroot worden en de carters aardig ver uitgekottert. Het verschil tussen een 8p en een 6p is dat de 8p alleen een schuine flens heeft omdat de uitlaatpoort schuin afloopt :)
volgens mij was de 4p voor 50cc, de 6p voor 60/70 cc en de 8p voor 80cc..
jah daar heb je helemaal glijk in maar eer 6p is hetzelfde als de 8p alleen de 8 p heeft een schuine flens omdat de uitlaatpoort van 75-80cc schuin is duz er past niet een gewone 6p op maar als er tog glast moet worden maakt het toch niet uit welke je gebruikt :lol: :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Mini update :P :P
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

uuuh?

6 p hetzelfde als 8p?

Nee, dacht het niet!

check de conussen maar eens!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

Update

en waarschijnlijk ook wel de laatste ik meld bij deze dat ik stop met de minibike :oops: . Ik zie toch meer lol in het opbouwen van een sprintscooter en het pimpen van me senda. Daarom mag het allemaal weg dus als je met een goed bod komt mag je het zo komen ophale!


EDIT: Ik ga er toch nog mee verder ik zie weer het licht in het project :P Dus ik ben vandaag weer lekker weze beunen en heb het zitgedeelte van een sendai kapje passend gemaakt aan de 911 tank. Ziet er ckerz lijp uit vanavond volgen er foto's 8)
Laatst gewijzigd door Gast op za 06 aug 2005, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
derbi master

Bericht door derbi master »

owe das jammer....

heb wel interesse in je Voorvork, Velgen, Remmerij van je sendai (of wat et ok is :P)
red devil

Bericht door red devil »

jongens de naam voor 4p 6p 8p staan voor de poorten van je cilinder waar de uitlaat ( breed weg ) op berekend isz !
duzz zullen de berekeningen oowk anders zijn per uitlaat !

maar dat weten hier denkik veel mensen maar ik zeg het toch ff :!:
Gast

Bericht door Gast »

sendamen schreef:Update

en waarschijnlijk ook wel de laatste ik meld bij deze dat ik stop met de minibike :oops: . Ik zie toch meer lol in het opbouwen van een sprintscooter en het pimpen van me senda. Daarom mag het allemaal weg dus als je met een goed bod komt mag je het zo komen ophale!


EDIT: Ik ga er toch nog mee verder ik zie weer het licht in het project :P Dus ik ben vandaag weer lekker weze beunen en heb het zitgedeelte van een sendai kapje passend gemaakt aan de 911 tank. Ziet er ckerz lijp uit vanavond volgen er foto's 8)
Ik heb een tijd niks meer laten horen maarjah er zijn wel een aantal veranderingen zoals:

bamibike is gecrasht tijdens een wheely toen het gas bleef hangen :oops:
tankzit combo gescheurd
op me minibike heb ik als voorkap het middelste deel van een beta ark stuurkap gebruikt :lol:

Die kap heb ik toen zwaar onder handen genomen :D ik heb namelijk de hoeken uit de kap gehaald en dus een heel strak ding gemaakt ik heb een tankje eraf gehaald. En met polyester het zitje op de 911 tank(hoes) gemaakt. Want ik heb de onderkant eruit gezaagt en een ander tankje erin gelegt. In de achterkant van het kapje is een pijl naar achterwijzend uitgevreesd daar komt racegaas onder. Ik kan alvast verklappen het is mooi en origineel :lol: Ik heb de velgjes van de bamibike gehaald en die onder de ander gemaakt en aan het achtervelgje een mooi adaptertje met een puch tandwieleke gemaakt. voor de carb is ook een tijdelijke oplossing die komt namelijk onder het metalen zitje vrij sguin in een beugel te hangen en daaraan zit een slang die zeer strak op me spruit die ik nog een keer bter moet flowen. (dit is een tijdelijke oplossing). Volgende week ga ik een HPI 2005 halen maar ik ga hem eerst ff lopend maken met de ori ontsteking. Als die loopt zullen er snel meer foto's/filmpjes volgen en dan maak ik gelijk dit topic af want de heletijd updaten heeft geen zin.

Afbeelding

om je ff een idee te geven hoe de kappen staan op elkaar in de beginfase van het maken van de kap. Nou is het veel verder het is in de spuitfase maar dat komt pas als die loopt!!!
Plaats reactie