Jah de spoelpoorten moeten aardig vergroot worden en de carters aardig ver uitgekottert. Het verschil tussen een 8p en een 6p is dat de 8p alleen een schuine flens heeft omdat de uitlaatpoort schuin aflooptNeluhz schreef:huh??
van MOH naar MB-T?
edit: die !CENCUUR! is een goede uitlaat..alleen niet echt geschikt voor een gila 74, daarvoor moet je eigenlijk een 8p hebben..
moet je eigenlijk veel aan je carters veranderen voor een gila?
MB_T minibike [ZB]
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
yupared devil schreef:nieuwe lagers krukas en carters uitkotteren maar succes met de bike gaat er goed uit zien hoowr blijf hem volgen
bdankt voor je reactie
Net me cilinder erop gezet en zit nu op een squish van 1,6mm dit is 1mm teveel voor optimale prestaties . Duz er gaat een mm van de kop worden afgedraait heeft iemand enig idee wat dat gaat kosten??
heb btw gwoon 1 dunne voetpakking
volgens mij was de 4p voor 50cc, de 6p voor 60/70 cc en de 8p voor 80cc..sendamen schreef:Jah de spoelpoorten moeten aardig vergroot worden en de carters aardig ver uitgekottert. Het verschil tussen een 8p en een 6p is dat de 8p alleen een schuine flens heeft omdat de uitlaatpoort schuin aflooptNeluhz schreef:huh??
van MOH naar MB-T?
edit: die !CENCUUR! is een goede uitlaat..alleen niet echt geschikt voor een gila 74, daarvoor moet je eigenlijk een 8p hebben..
moet je eigenlijk veel aan je carters veranderen voor een gila?
jah daar heb je helemaal glijk in maar eer 6p is hetzelfde als de 8p alleen de 8 p heeft een schuine flens omdat de uitlaatpoort van 75-80cc schuin is duz er past niet een gewone 6p op maar als er tog glast moet worden maakt het toch niet uit welke je gebruiktNeluhz schreef:volgens mij was de 4p voor 50cc, de 6p voor 60/70 cc en de 8p voor 80cc..sendamen schreef:Jah de spoelpoorten moeten aardig vergroot worden en de carters aardig ver uitgekottert. Het verschil tussen een 8p en een 6p is dat de 8p alleen een schuine flens heeft omdat de uitlaatpoort schuin aflooptNeluhz schreef:huh??
van MOH naar MB-T?
edit: die !CENCUUR! is een goede uitlaat..alleen niet echt geschikt voor een gila 74, daarvoor moet je eigenlijk een 8p hebben..
moet je eigenlijk veel aan je carters veranderen voor een gila?
Update
en waarschijnlijk ook wel de laatste ik meld bij deze dat ik stop met de minibike . Ik zie toch meer lol in het opbouwen van een sprintscooter en het pimpen van me senda. Daarom mag het allemaal weg dus als je met een goed bod komt mag je het zo komen ophale!
EDIT: Ik ga er toch nog mee verder ik zie weer het licht in het project Dus ik ben vandaag weer lekker weze beunen en heb het zitgedeelte van een sendai kapje passend gemaakt aan de 911 tank. Ziet er ckerz lijp uit vanavond volgen er foto's
en waarschijnlijk ook wel de laatste ik meld bij deze dat ik stop met de minibike . Ik zie toch meer lol in het opbouwen van een sprintscooter en het pimpen van me senda. Daarom mag het allemaal weg dus als je met een goed bod komt mag je het zo komen ophale!
EDIT: Ik ga er toch nog mee verder ik zie weer het licht in het project Dus ik ben vandaag weer lekker weze beunen en heb het zitgedeelte van een sendai kapje passend gemaakt aan de 911 tank. Ziet er ckerz lijp uit vanavond volgen er foto's
Laatst gewijzigd door Gast op za 06 aug 2005, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een tijd niks meer laten horen maarjah er zijn wel een aantal veranderingen zoals:sendamen schreef:Update
en waarschijnlijk ook wel de laatste ik meld bij deze dat ik stop met de minibike . Ik zie toch meer lol in het opbouwen van een sprintscooter en het pimpen van me senda. Daarom mag het allemaal weg dus als je met een goed bod komt mag je het zo komen ophale!
EDIT: Ik ga er toch nog mee verder ik zie weer het licht in het project Dus ik ben vandaag weer lekker weze beunen en heb het zitgedeelte van een sendai kapje passend gemaakt aan de 911 tank. Ziet er ckerz lijp uit vanavond volgen er foto's
bamibike is gecrasht tijdens een wheely toen het gas bleef hangen
tankzit combo gescheurd
op me minibike heb ik als voorkap het middelste deel van een beta ark stuurkap gebruikt
Die kap heb ik toen zwaar onder handen genomen ik heb namelijk de hoeken uit de kap gehaald en dus een heel strak ding gemaakt ik heb een tankje eraf gehaald. En met polyester het zitje op de 911 tank(hoes) gemaakt. Want ik heb de onderkant eruit gezaagt en een ander tankje erin gelegt. In de achterkant van het kapje is een pijl naar achterwijzend uitgevreesd daar komt racegaas onder. Ik kan alvast verklappen het is mooi en origineel Ik heb de velgjes van de bamibike gehaald en die onder de ander gemaakt en aan het achtervelgje een mooi adaptertje met een puch tandwieleke gemaakt. voor de carb is ook een tijdelijke oplossing die komt namelijk onder het metalen zitje vrij sguin in een beugel te hangen en daaraan zit een slang die zeer strak op me spruit die ik nog een keer bter moet flowen. (dit is een tijdelijke oplossing). Volgende week ga ik een HPI 2005 halen maar ik ga hem eerst ff lopend maken met de ori ontsteking. Als die loopt zullen er snel meer foto's/filmpjes volgen en dan maak ik gelijk dit topic af want de heletijd updaten heeft geen zin.
om je ff een idee te geven hoe de kappen staan op elkaar in de beginfase van het maken van de kap. Nou is het veel verder het is in de spuitfase maar dat komt pas als die loopt!!!