me zelfbouw

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

me zelfbouw

Bericht door steurtje »

Hey iedereen,
heb gister een zootje spullen gekocht van iemand die begonnen was met een minibike maar er geen tijd meer voor heeft.
dus ga ik het afmaken het is een zelfbouw het frame is zelfgemaakt is nog niet af ook de voorvork is zelfbouw.
er zit een blata 6,5 import velg bij maar doe er niet zo veel mee want wil zelf gewoon imitatie velgjes dus heb jij interesse?
of wil jij die velg ruilen tegen die imitatie velgjes compleet?
ik hoor het wel.
er komen zo snel mogelijk foto's van.

wat ben ik vanplan??
hier is het lijstje wat ik wil.

-Achtervering.
-Imitatie velgjes.
-70cc airshil.
-15mm carburateur.
-HPI ontsteking denk van kreidler.
-meschien een scooter cilinder er op lijkt me wel gaaf.
-Tankzit combie van Passini
-Meschien voorvork van een imitatie want deze is iets te breed.
-Proma cc uitlaat of iets sneller of zelfmaken

voorderest denk ik niets het is niet iets wat binnen een week klaar is aangezien ik niet zo veel geld en tijd heb dus het word gewoon opt gemakje afgebouwt.
grt Silas
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Beloofd iets leuks te worden

Ik raad denkik de scootercilinder af.. je moet vrij veel kennis hebben om er echt veel winst mee te maken

Met een goed getunede luchtkoeler kun je ook erg veel kracht bereiken..

Scoot cilinder komt meer bij kijken dan je denkt.. denk aan alluminium lassen, freeswerk en je krijg ook problemen met zuigerpen, en de slag van je krukas.

Verder Succes ermee ! 8)
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ja ik weet dat er veel bij komt kijken en het niet makelijk is maar goed ik zeg dat het niet vandaag of morgen af moet he dus kan ook dat het over 2 jaar klaar is en dan er een scoot. cilinder op zit kijk het heeft geen haast ik heb nu een mini waar ik nog aan bezig ben een chinees om die beetje fatsoenlijk te laten rijden dus ja maar goed bedankt voor je tips :wink:
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Eerlijk gezegt denk ik niet dat jij nog 2 jaar kan wachten hoor tot je snelle zelfbouwer klaar is 8)
Maar goed ik wacht op foto,s :D
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

whaha gedult is een schone zaak :wink:
kijk kan hem in 1 week bouwen maar goed dan dondert hij van elende uit me kaar of kan er 2 jaar over doen en hij is perfect :wink:
hoeft ook geen waar te zijn maar goed kijk meschien duurt ut maar een jaar ik weet het ook niet maar goed moet nog steeds ff foto's maken heb vanaaf weinig tijd maar morgen ff kijken ok ?
Neluhz

Bericht door Neluhz »

ruud schreef:Eerlijk gezegt denk ik niet dat jij nog 2 jaar kan wachten hoor tot je snelle zelfbouwer klaar is 8)
Maar goed ik wacht op foto,s :D
eerlijk gezegt dacht ik ook niet dat jij 2 jaar kan wachten voor je eindelijk een bike had...maarja...we kennen de verhalen
8)
Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

ja maar kheb al een bike waar ik mee race dus dit is gewoon zoma snpaje?
dus ik heb echt geen haast want frame is al een eindje dus anders wask al hard bezig geweest :wink:
mare kijk 2 jaar was een voorbeeld
Plaats reactie