Bad Bo" Still going strong ... Update pag.1

Fabrieks bikes (BEHALVE chinese bikes) - Factory bikes (except chinese bikes)

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bad Bo" Still going strong ... Update pag.1

Bericht door DiStefano »

Maart 2005 Bo is 6jaar geworden en heeft voor zijn verjaardag een Bling Bling Chopper gekregen, super cool natuurlijk alleen waar kan je nou met zo'n ding gaan rijden? beetje door het park en afgelegen plekken en oom agent deed toen ook nog niet zo moeilijk.
Afbeelding

Maar al snel kwamen de Chinese minibikes in het zicht en er werd er ééntje aangeschaft.
Afbeelding

En van de één kwam de ander in de plaats, met uiteindelijk een toch iets betere chinees de "Sendai aikido"
Afbeelding

Papa vond het ook erg leuk :lol: dus nam er zelf ook maar 1.
Afbeelding

In okt.2005 en elke week op de kartbaan te hebben geoefend werd het tijd voor iets snellers en had ik de Polini 911 replica op het oog. De firma Rehorst had er enkele binnen gekregen en we hebben er toen maar 1 aangeschaft
Afbeelding

En wat is het toch een top motortje, hij heeft er nu zo'n 10maanden meegereden en minimaal 1 tot 2x per week op de baan 3u lang plus minus een rondje of 75 x 1,3km tel uit dat zijn aardig wat km. en eigenlijk probleemloos op de normale slijtage dingen na.

Afbeelding
Afbeelding


21-11-2010

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us
In het afgelopen jaar is Bo erg goed vooruit gegaan en is hij gevraagd om te komen rijden in het R.I.T Racing team en rijd nu al weer 10maanden op zijn Polini 911 rep.(probleemloos) rond.
:!: Maar nu is het toch tijd geworden voor een fabrieks bike :D
En het word een ....Blata Elite 14 JR (Alleen hij weet het nu nog niet "verrassing")

Afbeelding
Deze uitvoering word het dan, op de foto is het een wrs maar word een Jr natuurlijk. Natuurlijk weer Besteld bij Blata dealer Leo Rehorst uit Den Haag.
Leo Alvast bedankt :wink:
En bij een nieuwe bike hoort natuurlijk een bijpassend pak, die was reeds al binnengekomen. Afkomstig van Jarno's Parts Service
Afbeelding
Afbeelding

:!: En heren Sponsors: er is nog vol op plek op het pak om tegen een geringe vergoeding er op te komen staan. :wink:

Hij heeft vd week al op een JR gereden en merkte dat ie toch ff wat meer power heeft dan zijn 911, maar dat is een kwestie van wennen.
Nu heeft hij ruim de tijd om er goed mee om te leren gaan om uitendelijk volgend seizoen aan de start te kunnen staan van het NMC :D .

Na zijn eerste RAP Race volgden er nog een aantal zo her en der, mag verder geen naam hebben :wink:

Dacht laat ik eens klikken op "eigen berichten" en dan zie je eigenlijk hoeveel onzin ik zo nu en dan op het forum plaatste :oops: , maar Topics zoals deze kan ik weer van genieten en ben ik blij dat die er nog op staat.
vele reacties van oud en nieuw gedienden bekend en onbekend.
Laatst gewijzigd door DiStefano op do 27 okt 2011, 17:27, 5 keer totaal gewijzigd.
Steven
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

Nou Bo, heb jij maar weer geluk met zo'n vader :lol:

Ik zie dat je al op verschillende bikes heb gereden.. Maar rijden kan je wel :wink:

En trouwens mooi pakkie krijg/heb je nu !! ( wil namelijk zelf ook dezelfde kleur aanschaffen) :wink:

Nog veel suc6, en hoppelijk zijn we je dan volgende jaar bij het NMC !!
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Nou Steven, ik denk dat dat kereltje van jou erg blij zal zijn met z'n nieuwe bike (en pak natuurlijk)! Weer een stap voorwaarts..

Ik wens jou en Bo veel plezier met het nieuwe racemonster, want ik neem aan dat je er zelf ook wel eens op wilt rijden?!?! :wink:



Gr

en ik zie jullie wel weer in Poeldijk..

Yves
Gebruikersavatar
hiuy
forum gebruiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 09 apr 2005, 21:13
Locatie: antwerpen-zwijndrecht

Bericht door hiuy »

hoi,-
veel succes bo met je nieuwe bike ,rijden kan ie zeker 8) .toffe pa heb je :wink: .

groeten en nogmaals succes allebij.
love my GSXR k7
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

Nounou nu bo een blata krijgt zal hij wel nóg sneller zijn 8) :wink:
En er is weer een blata bij, bij van der ende en dan komen er binnenkort nog 2 bij :D
Veel plezier en geluk met de blata en het nmc rijden !
ik spreek jullie wel weer !
GRC RR
www.johanracing.webs.com
RaceBeest

Bericht door RaceBeest »

Pff Mooie Bike is dat hoor!!
En leuk pak :wink:
Nu gaat die nog harder!! :shock:
Veel succes!! :wink:
Mooie bikes heeft hij ook gehad :wink:
Gebruikersavatar
Valeray
forum gebruiker
Berichten: 1527
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 14:17
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Valeray »

Erg leuk voor Bo Steven :!:
Bo is zeker weten goed vooruit gegaan :!:

Rijden kan Bo zeker weten,en wens hem dan ook heel veel succes in de NMC :!:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

leuke reacties jongens bedankt allen.

@ Angel eys: Miste gisteren de man die alles kan met zijn bike? Weekje overgeslagen Yves?

@ Johannes911 (a.k.a. brad pitt) Hoop snel dat jullie ook de blata's binnen hebben. Mario(maria) rijd sinds gisteren ook op een Blata elite wr. en hij zou mario niet zijn als hij niet een paar keer het asfalt van dicht bij heeft gezien :lol:

Tot snel groeten Steven.
Steven
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

@ Angel eys: Miste gisteren de man die alles kan met zijn bike? Weekje overgeslagen Yves?

Ga morge op vakantie, dus ff rustig aan! ff geen stunts :wink:

Zie jullie weer op de Blata's..
Johan911 rep.
forum gebruiker
Berichten: 717
Lid geworden op: za 31 dec 2005, 18:54
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Johan911 rep. »

haha ja bij mario is het: een dag niet het asvalt gezien, een dag niet geleefd. :lol: Maar waarom heeft mario een WR en geen WRS want hij is echt heel snel !
nu zijn er echt heel veel blata's zeg :shock:
GRC RR
www.johanracing.webs.com
Gebruikersavatar
DoC
forum gebruiker
Berichten: 1205
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 19:35
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door DoC »

Wat een wr'tjes rijden er nu rond bij Vanderende zeg.

Maar zeker leuk van Bo ben benieuwd hoe hij het zelf vind 8).
www.Indoorminibike.nl
DiStefano
forum gebruiker
Berichten: 808
Lid geworden op: do 24 nov 2005, 00:36
Locatie: Rotterdam

Bericht door DiStefano »

Fijne vakantie Yves, laat je je bike thuis? Heeft ie ook eens rust, steeds dat gefrunnik aan die bike. :wink:

Zie wel weer.

Steven
Steven
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

DiStefano schreef:Fijne vakantie Yves, laat je je bike thuis? Heeft ie ook eens rust, steeds dat gefrunnik aan die bike. :wink:

Zie wel weer.

Steven
Dank je Steven. Bike laat ik idd thuis, gaat moeilijk mee als handbagage! Tja en gefrunnik, ik ga nog net niet naar bed met me bike :? Ach telkens wordtie weer beter..

laters
speedydevil

Bericht door speedydevil »

MMMM Yves

Waar woon je dan test ik je bik ewel ff uit :P :lol:

Maar echt leuk voor Bo heeft ie echt nodig :oops:
Echt vet gaat de 911 rep nu de verkoop in??
Gebruikersavatar
Dannyrossi46
forum gebruiker
Berichten: 261
Lid geworden op: za 19 nov 2005, 20:37
Locatie: Naaldwijk(ZH)
Contacteer:

Bericht door Dannyrossi46 »

Mooie bike Bo,

en natuurlijk een mooi pakkie......

Ik ben nu alleen wel bang dat ik jou niet meer bij kan houden als je er helemaal aan gewend bent...
heel heel veel succes met je bike en de nmc .....en met de sponsoring komt hel wel goed

Groetjes
Danny
Plaats reactie