GRC RSR Polini 50cc Reesbak
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Thx
Nou mensen, de bzm 40cc pijp is verkocht en ik ben op zoek naar een 50cc pijpje. Heb je er 1 liggen en wil je em aan mij verkopen, stuur me dan een Pbtje.
Nou mensen, de bzm 40cc pijp is verkocht en ik ben op zoek naar een 50cc pijpje. Heb je er 1 liggen en wil je em aan mij verkopen, stuur me dan een Pbtje.
Laatst gewijzigd door Denna op ma 23 mar 2009, 22:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
aaah volgens mij heeft hij het al eens eerder genoemd,
hij weegt iets meer als de gemiddelde hier en dus kan een beetje meer vermogen geen kwaad.
heb zelf ook een beetje last van dit probleem
maargoed denk dat dat wel serieus hard gaat lopen
veel suc6
gr sander
hij weegt iets meer als de gemiddelde hier en dus kan een beetje meer vermogen geen kwaad.
heb zelf ook een beetje last van dit probleem
maargoed denk dat dat wel serieus hard gaat lopen
veel suc6
gr sander
geen eergevoel of ambitie kom kijken op de opendagen van de .......
Ik heb zowiezo in de tussentijd niks te doen. Er valt voor mij ook niks te rijden. Het weer is goed genoeg om buiten te gaan rijden, dus Tim gaat trainen met de scooter, niet met de minibike. Zo heb ik toch wat te doen, anders verveel ik me de !CENCUUR!.
Van de cilinderkit vond ik de afwerking van de kop en de bovenkant van de zuiger nogal tegenvallen. Die heb ik dan ook beide gepolijst. Ik vind zelf dat het niet echt goed gelukt is, ik krijg ze niet goed blinkend, tis nogal apart aluminium.
Voor de waterkoeling had ik een poullie nodig voor op de achtervelg. Het tandwiel moet nog binnen komen.
Voor de rest ben ik bezig geweest met de hele bike te poetsen. Hij was echt heel vies, overal stof, steentjes en vieze zwarte plekken. De kroonplaten waren het ergst van allemaal.
Hier een totaal overzichtje van de bike nu. Het blok en de cilinder zijn gestraald en gespoten.
Van de cilinderkit vond ik de afwerking van de kop en de bovenkant van de zuiger nogal tegenvallen. Die heb ik dan ook beide gepolijst. Ik vind zelf dat het niet echt goed gelukt is, ik krijg ze niet goed blinkend, tis nogal apart aluminium.
Voor de waterkoeling had ik een poullie nodig voor op de achtervelg. Het tandwiel moet nog binnen komen.
Voor de rest ben ik bezig geweest met de hele bike te poetsen. Hij was echt heel vies, overal stof, steentjes en vieze zwarte plekken. De kroonplaten waren het ergst van allemaal.
Hier een totaal overzichtje van de bike nu. Het blok en de cilinder zijn gestraald en gespoten.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
- thomas1991
- forum gebruiker
- Berichten: 3814
- Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
- Locatie: Tilburg
Wat een domme opmerkingSubito schreef: dan hoop ik voor je dat je meer buiten dan binnen rijd.
50cc heb je indoor niet zoveel aan
Trouwens, de waterpomp hoort bij deze bike, eigenlijk in die rode plaat te zitten. Boven het koppelinghuis. Zodat hij ook word aangedreven door het koppelingshuis.
Maar op het achterwiel vind ik zelf ook fijner
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
- steef1
- forum gebruiker
- Berichten: 1526
- Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
- Locatie: Maastricht. pole position
Achterwiel geeft ook een betere koeling.thomas1991 schreef:Wat een domme opmerkingSubito schreef: dan hoop ik voor je dat je meer buiten dan binnen rijd.
50cc heb je indoor niet zoveel aan
Trouwens, de waterpomp hoort bij deze bike, eigenlijk in die rode plaat te zitten. Boven het koppelinghuis. Zodat hij ook word aangedreven door het koppelingshuis.
Maar op het achterwiel vind ik zelf ook fijner
Achterwiel 1 omwenteling waterpomp 2 (licht eraan welk wieltje je erop hebt maar met de standaard bzm pomp genomen).
Koppelings huis 1 rondje waterpomp een kwart of zo iets.
Verder ziet alles goed uit! Veel succes ermee!
YZ250F
Dit is niet helemaal waar.steef1 schreef:Achterwiel geeft ook een betere koeling.thomas1991 schreef:Wat een domme opmerkingSubito schreef: dan hoop ik voor je dat je meer buiten dan binnen rijd.
50cc heb je indoor niet zoveel aan
Trouwens, de waterpomp hoort bij deze bike, eigenlijk in die rode plaat te zitten. Boven het koppelinghuis. Zodat hij ook word aangedreven door het koppelingshuis.
Maar op het achterwiel vind ik zelf ook fijner
Achterwiel 1 omwenteling waterpomp 2 (licht eraan welk wieltje je erop hebt maar met de standaard bzm pomp genomen).
Koppelings huis 1 rondje waterpomp een kwart of zo iets.
Verder ziet alles goed uit! Veel succes ermee!
Want met bijvoorbeeld 6-72 tandwielen is je koppelingshuis al 12 keer rond voordat je wiel 1 keer rond is!
Dus 12 * .25 =4 en 1*2=2 dus zou je koppelingshuis in jouw beredenering beter zijn.
Ik denk dat het allemaal niet zo heel veel uitmaakt, want sneller stromend water heeft in de radiateur weer minder tijd om zijn warmte af te geven.
Maar ziet er lekker uit Denna!
GRC RsR 50cc fahrer 8)
www.tj-tuning.nl: In Power We Believe
www.tj-tuning.nl: In Power We Believe