4 takt 110cc op basis Polini gp3 filmpje start
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- ruben4takt
- forum gebruiker
- Berichten: 527
- Lid geworden op: ma 05 dec 2005, 11:19
- Locatie: gennep
- Contacteer:
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
jongens jullie lopen achter, er is een jaar of 2 geleden al een china 4takt op de markt geweest.
http://www.youtube.com/watch?v=7Z_gzGj7mNY
http://www.youtube.com/watch?v=7Z_gzGj7mNY
DM 2fast4you
NK 2010, Open 4takt 1ste.
NK 2011, Senioren+ 1ste.
Groet,
Ruben.
- minipower
- Beheerder
- Berichten: 2679
- Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
- Locatie: Amersfoort
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
lijkt me sterk dat die cnc gevreeste carters uit china komen
Keep the forum alive
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
deze is nergens meer te vekrijgen toch ruben ?
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
- ruben4takt
- forum gebruiker
- Berichten: 527
- Lid geworden op: ma 05 dec 2005, 11:19
- Locatie: gennep
- Contacteer:
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
alle prototypes zijn gefreest.minipower schreef:lijkt me sterk dat die cnc gevreeste carters uit china komen
gietmallen worden weer hier van gemaakt.
en Niels, hoe kan jij zien dat het cnc en niet convensioneel is gefreest?.
DM 2fast4you
NK 2010, Open 4takt 1ste.
NK 2011, Senioren+ 1ste.
Groet,
Ruben.
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
Zo en dan nu weer ontopic, bike vordert gestaag nog een paar onderdelen en hij kan gestart worden klaar voor de eerste shake down 31 oktober gaat het niet worden in Nijmegen want ik ben er dan gewoon niet 2 weken later zl ik hem mee nemen.
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
- minipower
- Beheerder
- Berichten: 2679
- Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
- Locatie: Amersfoort
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
bij cilinder voet zie ik een gevreest deel, en chinese carters zijn zo goed als altijd gegotenruben4takt schreef:alle prototypes zijn gefreest.minipower schreef:lijkt me sterk dat die cnc gevreeste carters uit china komen
gietmallen worden weer hier van gemaakt.
en Niels, hoe kan jij zien dat het cnc en niet convensioneel is gefreest?.
en on-topic ben benieuwd hoe hij gaat rijden zag trouwens op foto's van swalmen ook een miniscooter rijden met volgensmij zoon blok
niels
Keep the forum alive
- ruben4takt
- forum gebruiker
- Berichten: 527
- Lid geworden op: ma 05 dec 2005, 11:19
- Locatie: gennep
- Contacteer:
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
lees nou eens wat ik schrijf.minipower schreef:bij cilinder voet zie ik een gevreest deel, en chinese carters zijn zo goed als altijd gegotenruben4takt schreef:alle prototypes zijn gefreest.minipower schreef:lijkt me sterk dat die cnc gevreeste carters uit china komen
gietmallen worden weer hier van gemaakt.
en Niels, hoe kan jij zien dat het cnc en niet convensioneel is gefreest?.
en on-topic ben benieuwd hoe hij gaat rijden zag trouwens op foto's van swalmen ook een miniscooter rijden met volgensmij zoon blok
niels
DM 2fast4you
NK 2010, Open 4takt 1ste.
NK 2011, Senioren+ 1ste.
Groet,
Ruben.
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
hoe staat het ermee ben benieuwd
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
Geduld goed werk heeft tijd nodig
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
haha dat klopt idd ben erg benieuwd,we wachten af
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
Ik weet niet of het op jouw carter past maar ik heb een bijna nieuwe 150cc cilinder racekit liggen voor een 4t motor chinees.
Info:
150cc
HC kop
Snelle nokkenassen
Grote kleppen
Grotere carb.
Crz france zuiger nieuwe
nieuwe pakkingen
2 keer zo snel als een snelle 125 mag weg voor een mooi prijsje! Ik heb mijn 4t verkocht. Sneller op datona kits (die +- 500-1000 euro zijn) na kan je niet krijgen..
http://link.marktplaats.nl/376316958
Leuk om te zien:
http://www.motorkit.com/catalog/m56/Day ... _info.html
Alleen ff 1700 voor een 150 4v setje
De blokken zijn btw allemaal hetzelfde alleen heeft de automaat een auto koppeling erin zitten en een vaste vertanding. de semiautomaat heeft een koppeling die door de kracht word bediend en dan heb je nog weer een aantal varianten 110/125/150 blokken welke hetzelfde zijn voetgeschakeld alleen de koppelingen zijn anders.
De vraag wat voor een blok het is vind ik niet zo raar..
Leuk project btw. Maar is het niet een zelfbouw?
Groeten,
Info:
150cc
HC kop
Snelle nokkenassen
Grote kleppen
Grotere carb.
Crz france zuiger nieuwe
nieuwe pakkingen
2 keer zo snel als een snelle 125 mag weg voor een mooi prijsje! Ik heb mijn 4t verkocht. Sneller op datona kits (die +- 500-1000 euro zijn) na kan je niet krijgen..
http://link.marktplaats.nl/376316958
Leuk om te zien:
http://www.motorkit.com/catalog/m56/Day ... _info.html
Alleen ff 1700 voor een 150 4v setje
De blokken zijn btw allemaal hetzelfde alleen heeft de automaat een auto koppeling erin zitten en een vaste vertanding. de semiautomaat heeft een koppeling die door de kracht word bediend en dan heb je nog weer een aantal varianten 110/125/150 blokken welke hetzelfde zijn voetgeschakeld alleen de koppelingen zijn anders.
De vraag wat voor een blok het is vind ik niet zo raar..
Leuk project btw. Maar is het niet een zelfbouw?
Groeten,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- steef1
- forum gebruiker
- Berichten: 1526
- Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
- Locatie: Maastricht. pole position
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
Past niet Lg.
Slag van een 150/160cc is groter als van een 125/110ccer.
Daarbij komt de steek van de cilinder niet overeen.
En ik kan mededelen dat een daytona 150 stukken harder loopt als een yx 150 blokje.
Ik ben erg benieuwd hoe die uit ziet als hij klaar is!
Slag van een 150/160cc is groter als van een 125/110ccer.
Daarbij komt de steek van de cilinder niet overeen.
En ik kan mededelen dat een daytona 150 stukken harder loopt als een yx 150 blokje.
Ik ben erg benieuwd hoe die uit ziet als hij klaar is!
YZ250F
- Lg tweewielers
- Moderator
- Berichten: 7532
- Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
- Locatie: beekbergen
- Contacteer:
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
Nja je weet het maar nooit wat voor cilinder past of niet het blijft lifan haha.
Ja die daytona's lopen echt te belachelijk. Dik 22 pk's uit de doos
Ja die daytona's lopen echt te belachelijk. Dik 22 pk's uit de doos
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
Nee het is geen zelfbouwer het is een frame van een polini gp3 maar als he zo door gaat word wel een halve zelfbouwer.Lg tweewielers schreef:Ik weet niet of het op jouw carter past maar ik heb een bijna nieuwe 150cc cilinder racekit liggen voor een 4t motor chinees.
Info:
150cc
HC kop
Snelle nokkenassen
Grote kleppen
Grotere carb.
Crz france zuiger nieuwe
nieuwe pakkingen
2 keer zo snel als een snelle 125 mag weg voor een mooi prijsje! Ik heb mijn 4t verkocht. Sneller op datona kits (die +- 500-1000 euro zijn) na kan je niet krijgen..
http://link.marktplaats.nl/376316958
Leuk om te zien:
http://www.motorkit.com/catalog/m56/Day ... _info.html
Alleen ff 1700 voor een 150 4v setje
De blokken zijn btw allemaal hetzelfde alleen heeft de automaat een auto koppeling erin zitten en een vaste vertanding. de semiautomaat heeft een koppeling die door de kracht word bediend en dan heb je nog weer een aantal varianten 110/125/150 blokken welke hetzelfde zijn voetgeschakeld alleen de koppelingen zijn anders.
De vraag wat voor een blok het is vind ik niet zo raar..
Leuk project btw. Maar is het niet een zelfbouw?
Groeten,
---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
- steef1
- forum gebruiker
- Berichten: 1526
- Lid geworden op: di 26 jul 2005, 20:39
- Locatie: Maastricht. pole position
Re: 4 takt 110cc op basis Polini gp3
een 150 2 klepper levert +- 18 op achterwiel (uit de doos).Lg tweewielers schreef:Nja je weet het maar nooit wat voor cilinder past of niet het blijft lifan haha.
Ja die daytona's lopen echt te belachelijk. Dik 22 pk's uit de doos
Een maat van me heeft er een 150 2 klepper met race nokken as en Mikuni TMR28 en nog wat kleine parts erop en heeft 21 nog iets gebankt. Die bike is echt belachelijk.
http://www.pitbikeplanet.eu/phpbb/viewt ... f=20&t=464
Binnenkort komt er ook eentje uit met 191cc 4 klepper. Zal wat kosten maar zal wel bangelijk snel gaan dat ding.
Maar ik ben benieuwd.
Is het blok alleen niet wat breed voor een mini?
YZ250F