Grc Gp!! [Update Donderdag 9 Maart]
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
ik heb een ontsoorde bougie ne ben nie de enige die er problemen mee heeft bijna iedereen die hem gekocht heeft heeft er klachte over en heb hem ook fatsoenlijk aangesloten je kan beter een toerenteller van grc of zocchi ofzo koppen iets duurder maar altijd juiste waarde. Maar een toerenteller heb ik noch nie echt nodig gehad gebruik dat ding enkel voor watertemperatuur
weet je een site dan waar ik die Grc Tellertje ofzo kan halen ?
www.Hopmotorsport.nl ?
www.Hopmotorsport.nl ?
Hey
Ik heb vandaag Eindelijk Me Stage6 Toerenteller binnnen
Dus ik wou hem gelijk effe aan sluiten enzo..dus ik effe naar buiten pak me mini uit de schuur..en toen zat ik met een probleem.
Waar moest ik nou het klitteband plakken..Op me tankje of op me Voorvork.
Ik heb tog maar voor me tankje gekozen vond ik ook wel stoer staan.
Ik ga maar weer een nieuwe camera kopen kan ik weer foto`s maken
maarja hij geeft het temperatuur en toerental gewoon goed aan hoor.ik heb er nog geen problemen mee
Ik heb vandaag Eindelijk Me Stage6 Toerenteller binnnen
Dus ik wou hem gelijk effe aan sluiten enzo..dus ik effe naar buiten pak me mini uit de schuur..en toen zat ik met een probleem.
Waar moest ik nou het klitteband plakken..Op me tankje of op me Voorvork.
Ik heb tog maar voor me tankje gekozen vond ik ook wel stoer staan.
Ik ga maar weer een nieuwe camera kopen kan ik weer foto`s maken
maarja hij geeft het temperatuur en toerental gewoon goed aan hoor.ik heb er nog geen problemen mee
Hallo
Zo Vandaag Eindelijk voor de Eerste Keer Kunnen rijden
Ik was naar Coronel Kartracing in Huizen gegaan en het was erg leuk.
Ik kwam daar binnen en ik vertelde dat mijn Bike niet starte en Ik werd gelijk Geholopen Door Wilco En Felix (Nog Bedankt he )
We hebben het blok effe goed gezet.Hem goed stationair laten lopen En de koppeling effe afgestelt.
Ik was daarna nog effe naar Makro gegaan om effe te rijden.
Mijn bike is nog niet helemaal goed afgesteld,maar volgende week zondag ga ik verder met afstellen.
Dit zijn de onderdelen die er nog op komen :
- Mallosi E-13 of E-14 Powerfilter
-Standaard Grc Stepjes
- Felgroene Handvaten!
Groeten Nicolaas-Racing
Zo Vandaag Eindelijk voor de Eerste Keer Kunnen rijden
Ik was naar Coronel Kartracing in Huizen gegaan en het was erg leuk.
Ik kwam daar binnen en ik vertelde dat mijn Bike niet starte en Ik werd gelijk Geholopen Door Wilco En Felix (Nog Bedankt he )
We hebben het blok effe goed gezet.Hem goed stationair laten lopen En de koppeling effe afgestelt.
Ik was daarna nog effe naar Makro gegaan om effe te rijden.
Mijn bike is nog niet helemaal goed afgesteld,maar volgende week zondag ga ik verder met afstellen.
Dit zijn de onderdelen die er nog op komen :
- Mallosi E-13 of E-14 Powerfilter
-Standaard Grc Stepjes
- Felgroene Handvaten!
Groeten Nicolaas-Racing
Hey
Nou lang niets in dit topic gezet maar ik heb een mededeling.Mijn bike staat te koop.Ik verkoop hem omdat ik in de Junioren C wil rijden en daarom een 4,2 pk bike nodig heb.
Bij intresse graag een PM,over de prijs komen we wel op.
Wat ik er nieuw op heb sinds ik hem gekocht is :
Een Powerfilter
Een Toerenteller
Handvaten
Koppelingshuis
Nieuw Achterband ( 1 X gebruikt )
Ik heb van alles de bonnetjes nog dus kan je het gewoon natrekken
Je krijgt er van mij ook nog wat onderdelen bij
Ngk Bougie Kabel
Bobine
Polini Std filter
Power1 Powerfilter
Achtertandwiel
Graag Een Pm
Groetjes Nicolaas-Racing
Nou lang niets in dit topic gezet maar ik heb een mededeling.Mijn bike staat te koop.Ik verkoop hem omdat ik in de Junioren C wil rijden en daarom een 4,2 pk bike nodig heb.
Bij intresse graag een PM,over de prijs komen we wel op.
Wat ik er nieuw op heb sinds ik hem gekocht is :
Een Powerfilter
Een Toerenteller
Handvaten
Koppelingshuis
Nieuw Achterband ( 1 X gebruikt )
Ik heb van alles de bonnetjes nog dus kan je het gewoon natrekken
Je krijgt er van mij ook nog wat onderdelen bij
Ngk Bougie Kabel
Bobine
Polini Std filter
Power1 Powerfilter
Achtertandwiel
Graag Een Pm
Groetjes Nicolaas-Racing
Hallo Mensen.
Lang Niets Meer Van Me Laten Horen,Dus Dacht het is Wel tijd voor een Update.
Ik zou de bike eigenlijk verkopen omdat ik dan in de Junioren C zou rijden,Heb besloten om maar 1 jaar door te trainen en hem dan te gebruiken voor de Senioren A/B.
Ik heb deze bike nu zo`n 2 maandjes en hij bevalt me toch wel best goed.Hier en daar wat minpuntjes,maar dat is te verwerken.Ik ben toch maar begonnen om die minpuntjes te verwerken.
3 Grootste Minpunten.
- Weinig/Niet onderhouden door de vorige eigenaar.
- Schade/Viezigheid Aan/Op De Bike.
- Onderdelen die Beschadigd of vervangen moeten worden.
Ik heb al een paar onderdelen aan vervangen,Zoals :
-Powerfilter ( Was echt troep !)
- Zuigerveren ( Was Gebroken )
-Carburateur ( Zat een 17,5 Op,Maar Voor De Senioren Is Een 14 Nodig.)
- Spruitstuk ( Voor De 14 mm Carb.)
Er Waren al met al ook nog pluspunten.
Pluspunten
- Mooie Bike
- Veel Reserve onderdelen
- Veel onderdelen voor verkrijgbaar
- Voor 400 euro aan nieuw spul op ( Op Kosten van Vorige eigenaar )
To Do List :
- Nieuw Spruitstuk ( Rubberen )
- Nieuwe Voortandwielen
- Nieuwe Achtertandwielen
- Nieuwe Koppeling
- Nieuwe Koppelingshuis van Bizeta of Polini
- Nieuwe Snelgas-Gashendel
- Alle oude Bouten vervangen Door Nieuwe Goede Bouten.
Zodra ik mijn nieuwe onderdelen binnen heb zal ik eens wat foto`s Posten.En comentaar is altijd welkom!
Mvg nicolaas-racing.
Lang Niets Meer Van Me Laten Horen,Dus Dacht het is Wel tijd voor een Update.
Ik zou de bike eigenlijk verkopen omdat ik dan in de Junioren C zou rijden,Heb besloten om maar 1 jaar door te trainen en hem dan te gebruiken voor de Senioren A/B.
Ik heb deze bike nu zo`n 2 maandjes en hij bevalt me toch wel best goed.Hier en daar wat minpuntjes,maar dat is te verwerken.Ik ben toch maar begonnen om die minpuntjes te verwerken.
3 Grootste Minpunten.
- Weinig/Niet onderhouden door de vorige eigenaar.
- Schade/Viezigheid Aan/Op De Bike.
- Onderdelen die Beschadigd of vervangen moeten worden.
Ik heb al een paar onderdelen aan vervangen,Zoals :
-Powerfilter ( Was echt troep !)
- Zuigerveren ( Was Gebroken )
-Carburateur ( Zat een 17,5 Op,Maar Voor De Senioren Is Een 14 Nodig.)
- Spruitstuk ( Voor De 14 mm Carb.)
Er Waren al met al ook nog pluspunten.
Pluspunten
- Mooie Bike
- Veel Reserve onderdelen
- Veel onderdelen voor verkrijgbaar
- Voor 400 euro aan nieuw spul op ( Op Kosten van Vorige eigenaar )
To Do List :
- Nieuw Spruitstuk ( Rubberen )
- Nieuwe Voortandwielen
- Nieuwe Achtertandwielen
- Nieuwe Koppeling
- Nieuwe Koppelingshuis van Bizeta of Polini
- Nieuwe Snelgas-Gashendel
- Alle oude Bouten vervangen Door Nieuwe Goede Bouten.
Zodra ik mijn nieuwe onderdelen binnen heb zal ik eens wat foto`s Posten.En comentaar is altijd welkom!
Mvg nicolaas-racing.
-
- forum gebruiker
- Berichten: 572
- Lid geworden op: do 20 jan 2005, 17:28
- Locatie: witmarsum
- Contacteer:
hallo hier wil ik even wat kwijt .,,
het is mijn oude bike ik heb hem weer van een ander gekocht en die heefd hem weer van een ander gekocht dus logies dat ie er wat afgeracht uitziet niet kwa uiterlijk maar kwa inerlijk ik heb een maand geleden gehoord waar die echt weg kwam hij is 4 jaar oud en is gebruikt op een kartbaan als huur motortje ik heb zelf het hele blok gervieseerd
nieuwe zuiger opmaat zuiger wand cilinder is gehoond .
toen ik het blok uit elkaar had gehaald viel mijn op dat de spoelpoorten vlink uitgefreest is en die van de cilnder ook het blok was ook erg versleten dus heb ik ale lagers vervongen en zuiger wand de zuiger veeren waren niet veel meer hij had ook al eens een vast loper gehad bij de vorige eigenaar en die heefd er een nieuwe krukas in gezed wand drijfstank was krom en waarom had hij een vast loper gehad dat kwam omdat deze bike eerst een wwatergekoelde bike was de ophaningspunten ziten er ook nog in van de radiateur .hij had een leke kop waar door er dus water boven op de zuiger kwam en water is niet samen druk baar en dus krijgt dat een enorme klap daar binen en toen was er een drijfstang krom
salvator ik wist dit ook niet toen ik hem aan jou verkocht dus dan weet je dat maar
het is mijn oude bike ik heb hem weer van een ander gekocht en die heefd hem weer van een ander gekocht dus logies dat ie er wat afgeracht uitziet niet kwa uiterlijk maar kwa inerlijk ik heb een maand geleden gehoord waar die echt weg kwam hij is 4 jaar oud en is gebruikt op een kartbaan als huur motortje ik heb zelf het hele blok gervieseerd
nieuwe zuiger opmaat zuiger wand cilinder is gehoond .
toen ik het blok uit elkaar had gehaald viel mijn op dat de spoelpoorten vlink uitgefreest is en die van de cilnder ook het blok was ook erg versleten dus heb ik ale lagers vervongen en zuiger wand de zuiger veeren waren niet veel meer hij had ook al eens een vast loper gehad bij de vorige eigenaar en die heefd er een nieuwe krukas in gezed wand drijfstank was krom en waarom had hij een vast loper gehad dat kwam omdat deze bike eerst een wwatergekoelde bike was de ophaningspunten ziten er ook nog in van de radiateur .hij had een leke kop waar door er dus water boven op de zuiger kwam en water is niet samen druk baar en dus krijgt dat een enorme klap daar binen en toen was er een drijfstang krom
salvator ik wist dit ook niet toen ik hem aan jou verkocht dus dan weet je dat maar