scooter met b1 replica motortje erop allemaal kijken he!

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

welke frame is het vets en het makkelijkst om dat blok erop te zetten

mini scooter frampje
42
58%
v-racer extreme sport frame
31
42%
 
Totaal aantal stemmen: 73

Gast

Bericht door Gast »

lol heeft iemand vlak bij leiden die daar in de buurt woondeen ketting spons anders moet ik het weer bestellen :S
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

Er is bestaat geen voortandwiel voor een tai chi om een dikke ketting te gebruiken zover ik weet.
Gebruikersavatar
royal
forum gebruiker
Berichten: 906
Lid geworden op: di 19 jul 2005, 16:01
Locatie: Bladel

Bericht door royal »

royal schreef:Er is bestaat geen voortandwiel voor een tai chi om een dikke ketting te gebruiken zover ik weet.
Ik heb nog een tai chi blok liggen, zal ik dan maar laten zien hoe het moet? Geintje :lol:
Gast

Bericht door Gast »

huh ik snap het niet
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

heb je geen foto's van het project
Gast

Bericht door Gast »

hij staat momenteel stil dus er valt geen foto"ste maken of wil je foto"s zien ?
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

ja het zou wel leuk zijn

kijk is wat ik op het net vond

Afbeelding.
Afbeelding
maar de Scooterino is toch luchtgekoeld
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

rodericky14 schreef:ja het zou wel leuk zijn

kijk is wat ik op het net vond

[img]picie[/img].
[img]picie[/img]
maar de Scooterino is toch luchtgekoeld
zoals je ziet is deze aan alle mogelijke kanten verbouwd :wink:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
perry1990
forum gebruiker
Berichten: 1022
Lid geworden op: wo 22 feb 2006, 22:21
Locatie: *geen sponsor*
Contacteer:

Bericht door perry1990 »

miezerig voorvorkje maar wel mooi
Groeten perry

[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=11651][img]http://img344.imageshack.us/img344/5922/afbeelding002gb9.jpg[/img][/url]
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

jonge die is fcccking vet !!!!! :shock: wow das egt super kicke :lol: thats the way uhu uhu i like it \:D/
Gast

Bericht door Gast »

ja hij is wel vet maar een watergekoelde wil ik niet dat word te duur 240 euro maarja ik zal vanmiddag wel picture's maken en moet dat 49cc blokje nog kwijt die had ik erop gedaan maar de gaskabel wou het handvat niet in :s maarja ik ga nu ff naar huis en maak wel een paar foto'tjesen ga vanmiddag misschien wel een snelgas halen bij een scooterwinkel maar ik heb nog een tandwiel voor kleine ketting en een kleine ketting maar dat past toch gewoon op een taichi blok maar iemand zei ook nog iest over verstevigen maar de achterbrug ga ik verstevigen en iemadn had het ook over motorsteun waar de motor op staat maar hoe moet ik dat dan verstevigen :?:

--Jordy Rossi--
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Das echt een heel vet ding!!

Succes met je plannen..

AE
Gast

Bericht door Gast »

leuk project maar... zorg eerst dat je het blok op je frame hebt voordat je dingen zoals snelgas gaat halen. :wink: enneh als je je project stil legt omdat je je ketting er niet af krijgt wens ik je veel succes met het uitlijnen van het blok en de steunen lassen en de uitlaat pas maken enzo ;)

nino
Gast

Bericht door Gast »

leuk project maar... zorg eerst dat je het blok op je frame hebt voordat je dingen zoals snelgas gaat halen. :wink: enneh als je je project stil legt omdat je je ketting er niet af krijgt wens ik je veel succes met het uitlijnen van het blok en de steunen lassen en de uitlaat pas maken enzo ;)

nino
Gast

Bericht door Gast »

je heb 1x te veel gepost :P
maar die ketting komt wel goed ik kan ook gewoon dat stukje van het frame los zagen en dan weer lassen dus alles komt goed heb ook net *geen sponsor* gebeld en ik moet in de loop van de weel het blok krijgen :D

--Jordy Rossi-- :wink:
Plaats reactie