ik reed met mijn luchtgekoelde chinese minimotard in de gevorderde groep op de kartbaan, en hield alle waterkoelers gewoon bij, ook verschillende zelfbouwers.
ligt natuurlijk ook wel aan hoe je rijd, maar motorisch kon ik iedereen bij houden.
er zit dan wel een technigas uitlaat onder, maar dat zou jij natuurlijk ook altijd nog kunnen doen.
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
hij is niet van plan om zijn bike te tunen
gewoon om eens lekker mee te rijden en te knutselen( opnieuw een kleurtje geven enz..)
maar om een luchtgekoelde goed rap te laten rijden heb je toch er al wat geld ingestoken. niet dan???
het verschil is dat jij niet in de snelle groep rijdt en dat je niet probeert de zelfbouwers/fabrieks bij te houden sorry dat ik dat zo direct zeg. maar je bent snel zeg je zelf dus ga lekker die snellere groep in sorry btw voor offtopic
stafke007 schreef:lol veel geluk ermee
je bent toch niet bang om bij de laatste te eindigen he
Greetzzzz Stafke
of in de bandjes omdat het niet zo'n slim idee was....
op groningen verschenen er ook ineens chinesen in de snelle groep en in no-time zat mijn knie al tegen iemand's stuur aan die dus ineens een andere kant opwou dan de rijder
oorzaak: wij komen hard aanrijden en dan zit er achter de bocht ineens een pruttelbakje. baf.
stafke007 schreef:lol veel geluk ermee
je bent toch niet bang om bij de laatste te eindigen he
Greetzzzz Stafke
of in de bandjes omdat het niet zo'n slim idee was....
op groningen verschenen er ook ineens chinesen in de snelle groep en in no-time zat mijn knie al tegen iemand's stuur aan die dus ineens een andere kant opwou dan de rijder
oorzaak: wij komen hard aanrijden en dan zit er achter de bocht ineens een pruttelbakje. baf.
sorry dat ik hier even op inga. Denk dat er genoeg snelle chineesjes rond rijden die jou er ook wel uitrijden. Want pk's is ook niet alles hoor en hij zegt toch dat hij de snelste is in de langzamere groep, lijkt mij dus een nieuwe uitdaging om bij de wat snellere te gaan rijden.
Als dit dus niet lukt... haak je af ga je weer fijn in de wat langzamere groep rijden. Ook nu zal ik wel weer te vel zijn met mijn opmerking maar so be it!
70 tands of 72 tands dan
ik wil maar bedoelen als je een achtertandwiel plaatst met veel meer tanden dan die standaart , gaat die dan ook lekker trekken op de kartbaan?
stafke007 schreef:70 tands of 72 tands dan
ik wil maar bedoelen als je een achtertandwiel plaatst met veel meer tanden dan die standaart , gaat die dan ook lekker trekken op de kartbaan?
Greetzzz Steven
Hij trekt wel lekkerder maar standaard zit er vaak 68 op..
ok thx voor de info
is eigelijk dan een 68 tands genoeg of zou je eigelijk voor meer tandstandwiel gaan voor als je hem eigelijk standaart wil late lope
mss als laten de carb kapot een 14 mm del voor hem lekkerder doen rijden maar zeker geen 17.5 mm