B1 replica van madmaxmario

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

zo weer terug van weggeweest :D :D :D

had ff geen tijd meer voor mijn minibike en het forum,maar de toekomst ziet er weer rooskleurig uit.
ben weer aan het prutsen geslagen en heb ondertussen mijn bike weer helemaal uitelkaar liggen,zuigerveer was versleten :( :(
heb ook maar meteen mijn carters uitgevijld zodat ze beter op de cilinder aansluiten die ik ook wat grotere kanalen gegeven heb :wink:
nou nog een beetje tijd vrij maken om het hele zaakje weer in elkaar te zetten en dan lekker rustig aan inrijden :roll:
als nou ook het weer nog een beetje meezit dan zou dat helemaal een uitkomst zijn.
Gast

Bericht door Gast »

wat wegpiraat zegt vind ik wel een goed idee,een meeting organiseren in arnhem en omstreken.
of een kartbaan afhuren of zo,maar dat zal wel onbetaalbaar zijn vrees ik :cry:
kom allemaal met een goed idee en wie weet is er binnekort wel ergens een meeting :D

gr. mario
Gast

Bericht door Gast »

ben ik toch weer te vroeg geweest met kopen :cry: :cry: :cry:

heb de firefox ook gezien in 110 cc ,2 cilinder als ik deze site moet geloven. kijk maar

http://jimi4you.nl/shop/index.php?main_ ... cts_id=154
Gebruikersavatar
felix
forum gebruiker
Berichten: 690
Lid geworden op: za 26 jun 2004, 11:22
Locatie: laren(nh)
Contacteer:

Bericht door felix »

als je goed de foto bekijkt zal je zien dat dit een gewone blata is en
geen twee cil viertakt dat is onzin :lol:
mvg felix
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]
Gast

Bericht door Gast »

eindelijk rijd mijn minibike weer,na lange tijd en nieuwe onderdelen uit china is het dan weer zo ver.
eerste tankje al is weer leeg gescheurd en geen problemen gehad.
zon chinees is wel heel lastig om in te rijden maar ja als ik het niet doe moet ie over een tijdje weer helemaal uit elkaar.
hoop er nu iets langer plezier van te hebben.

groetjes mario.
Gast

Bericht door Gast »

en ja hoor daar gaan we weer,nou is de beurt aan de koppeling.
heb waarschijnlijk me blokje zo goed gemaakt dat de koppeling het niet meer kan bij benen.
de kracht is van de veertjes af en grijpt dus veel te vroeg aan.
heb nu mijn tweede setje veren erin zitten maar die zijn ook niet echt super,als het hele spul lekker warm is dan gaan de schoentjes veel te snel naar buiten.
laat ik de fiets ff afkoelen dan kan ik weer rijden.
heb *hank* al een pbtje gestuurd voor hulp.
en dan zal waarschijnlijk het probleem ook wel weer verholpen worden.
Gast

Bericht door Gast »

hehe,eindelijk rijd me fietsje weer zoals het hoort.
ik heb bij *HANK*nieuwe koppelingsveren gekocht met gewichtjes erbij en ik moet zeggen,dat scheelt echt wel een hoop.
normaal voelde je goed waneer de koppeling stopt met slippen en zich zelf vastzet (het duwtje in de rug)
maar dat is nou veel geleidelijker en belangrijker nog VEEL EERDER.
dus al met al die veertjes is geen verkeerde investering geweest.
is echt een aanrader voor elke bami B1.
verder heb ik nog koelsleuven gemaakt net zoals de orginele B1 en een KM-tellertje erop gezet.
nou kan ik eindelijk weer verder met scheuren,en misschien de 20 mm carburateur proberen af te stellen want die ligt daar ook maar te liggen.
heb hem toen niet voor niets gekocht ; )

gr. mario
Gesloten