Denna's Custom Reesbeest Update 15-02-2009 Pagina 6
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
- forum gebruiker
- Berichten: 77
- Lid geworden op: za 03 jan 2009, 22:44
- Locatie: Hierden
cool
Ziet er heel netjes uit!
Vette bike hoor.
Die hydraulische remmen zijn ook zeker vet!
ga zo door.
a3aan
btw waar haal je die remmen en wat kosten ze?
Vette bike hoor.
Die hydraulische remmen zijn ook zeker vet!
ga zo door.
a3aan
btw waar haal je die remmen en wat kosten ze?
a3aan
Re: cool
Ik heb ze van Ebay en wat ze kosten ga ik hier niet neerzetten.xxadriaanxx schreef:Ziet er heel netjes uit!
Vette bike hoor.
Die hydraulische remmen zijn ook zeker vet!
ga zo door.
a3aan
btw waar haal je die remmen en wat kosten ze?
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
Nou mensen,
Daar is die weer. Geen spectaculaire update deze keer. Het gaat een stuk beter met mijn enkel, dus ik dacht bij mezelf: Ik wil wel meedoen met die speciale training op roosendaal deze zondag. Het nadeel daarvan was dat de brommert weer helemaal opgebouwd moest worden. Dus daar was Dennis wat minder blij mee. Ik had zowiezo een probleem met me achterrem, die wat er eerst op zat was echt heel gaar. Dus die moest nieuw (nee, de hydro setjes zijn nog niet pasgemaakt ). Dus ik naar Richard, die had wel wat liggen.
Deze is het dus geworden, wie had dat nou verwacht :
Ook moest de luchtfilter nodig gewassen worden, dus die ziet er weer gelig uit ipv zwart :
De uitlaat moest ik maar ff op een semi-profi manier ophangen, ik las niet graag met me blok in me frame :
Direct voor jullie even een filmpje gemaakt, niks speciaals ofzo. Er zit gewoon weer het luchtgekoelde blokje van de Tai Chi van een vriend van me onder:
Dit was het weer voor vandaag.
Daar is die weer. Geen spectaculaire update deze keer. Het gaat een stuk beter met mijn enkel, dus ik dacht bij mezelf: Ik wil wel meedoen met die speciale training op roosendaal deze zondag. Het nadeel daarvan was dat de brommert weer helemaal opgebouwd moest worden. Dus daar was Dennis wat minder blij mee. Ik had zowiezo een probleem met me achterrem, die wat er eerst op zat was echt heel gaar. Dus die moest nieuw (nee, de hydro setjes zijn nog niet pasgemaakt ). Dus ik naar Richard, die had wel wat liggen.
Deze is het dus geworden, wie had dat nou verwacht :
Ook moest de luchtfilter nodig gewassen worden, dus die ziet er weer gelig uit ipv zwart :
De uitlaat moest ik maar ff op een semi-profi manier ophangen, ik las niet graag met me blok in me frame :
Direct voor jullie even een filmpje gemaakt, niks speciaals ofzo. Er zit gewoon weer het luchtgekoelde blokje van de Tai Chi van een vriend van me onder:
Dit was het weer voor vandaag.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
Hallow,
Gisteren ben ik wezen rijden onder begeleiding van Wainey en Piet op Roosendaal.
Het ging niet helemaal zoals ik had verwacht. Tegenover de vorige keren is de bike nogal veranderd. Het lijkt net alsof hij nu nog meer een bocht in valt ipv dat ik em er zelf in moet sturen. Vooral linkerbochten heb ik nogal wat problemen mee.
Ik had er ook last van dat me krukaslagers begonnen te kreunen en steunen, de eerste helft van de training heeft hij echt moeite gehad met de reactie op het gas en kreeg hij wat dipjes. na de 1e helft had ik em ff af laten koelen en daarna was het weg toen ik weer ging rijden. Heel apart.
Ik moet nog heel veel gaan oefenen, dat is een ding wat duidelijk is geworden. Ik ben er iig wel over aant denken om toch deze bike weg te doen en een fabrieks te halen. Verder is er niks mis met de bike ofzo. Hij doet wat hij moet doen en alles werkt naar behoren.
Eerst maar eens me eigen blok weer klaar maken, dan kan hij daarna de verkoop in.
Gisteren ben ik wezen rijden onder begeleiding van Wainey en Piet op Roosendaal.
Het ging niet helemaal zoals ik had verwacht. Tegenover de vorige keren is de bike nogal veranderd. Het lijkt net alsof hij nu nog meer een bocht in valt ipv dat ik em er zelf in moet sturen. Vooral linkerbochten heb ik nogal wat problemen mee.
Ik had er ook last van dat me krukaslagers begonnen te kreunen en steunen, de eerste helft van de training heeft hij echt moeite gehad met de reactie op het gas en kreeg hij wat dipjes. na de 1e helft had ik em ff af laten koelen en daarna was het weg toen ik weer ging rijden. Heel apart.
Ik moet nog heel veel gaan oefenen, dat is een ding wat duidelijk is geworden. Ik ben er iig wel over aant denken om toch deze bike weg te doen en een fabrieks te halen. Verder is er niks mis met de bike ofzo. Hij doet wat hij moet doen en alles werkt naar behoren.
Eerst maar eens me eigen blok weer klaar maken, dan kan hij daarna de verkoop in.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung
Update:
Deze keer een minder leuke. Gisteren naar Zaltbommel geweest. Ik had me vantevoren in de oren geknoopt dat ik niet te hard moest rijden, want ik vind die boarding daar echt heel lijp. Alleen kwam ik niet aan veel rijden toe. Voor het rijden de bandjes opgepompt, voor op 1,5 bar en achter op 1,8 bar. Dus ik kon de baan op. Maar na 8/9 ronden begon hij toch wel heel erg wegte zakken aan de achterkant als ik platter door de bocht ging. Dus ik op het rechte stuk een beetje stuiteren met me kont op de achterkant en ik had ineens wel heel veel vering. Dus de pits in, band leeg :S . Dus ik weer oppompen, 2/3 ronden rijden, weer dat wegzakken.
Dus ik samen met twan even gekeken waar hij eventueel zou kunnen lekken, kwam ik een soort van halve maan tegen aan de rechterkant, net alsof er heel erg hard een vingernagel ingedrukt is zegmaar.
Dus wij ff oppompen en spuug erop, kleine belletjes. Dus we dachten het gevonden te hebben.
Vandaag had ik toch zoiets van: toch ff checken in een bak met water. Dus ik pleur die velg in het water, dikke bubbelstroom vanuit een spaak.
Me !CENSUUR! velg is gewoon gescheurd!!! Dus het zit weer lekker mee hier.
Die RR kap zit ook voor geen meter, ik had de achterkant hoger moeten maken en de kap verder naar achter moeten zetten. Dus dat is ook weer lekker, want ik had de kap netjes mee laten lopen met het frame, als ik nu die kap hoger ga maken aan de achterkant dan komt dat voor geen meter meer overeen.
Ik baal echt als een stekker hier. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen hiermee, want ik kan wel geld erin blijven pompen, maar ik zie het eind niet zegmaar. Het is allemaal veel verloren moeite zo.
Vandaag kwamen iig de nieuwe schijven binnen voor de hydraulische remmen, waar ik nu ook weinig nut van in zie.
Bij deze de nogal treurige update.
Deze keer een minder leuke. Gisteren naar Zaltbommel geweest. Ik had me vantevoren in de oren geknoopt dat ik niet te hard moest rijden, want ik vind die boarding daar echt heel lijp. Alleen kwam ik niet aan veel rijden toe. Voor het rijden de bandjes opgepompt, voor op 1,5 bar en achter op 1,8 bar. Dus ik kon de baan op. Maar na 8/9 ronden begon hij toch wel heel erg wegte zakken aan de achterkant als ik platter door de bocht ging. Dus ik op het rechte stuk een beetje stuiteren met me kont op de achterkant en ik had ineens wel heel veel vering. Dus de pits in, band leeg :S . Dus ik weer oppompen, 2/3 ronden rijden, weer dat wegzakken.
Dus ik samen met twan even gekeken waar hij eventueel zou kunnen lekken, kwam ik een soort van halve maan tegen aan de rechterkant, net alsof er heel erg hard een vingernagel ingedrukt is zegmaar.
Dus wij ff oppompen en spuug erop, kleine belletjes. Dus we dachten het gevonden te hebben.
Vandaag had ik toch zoiets van: toch ff checken in een bak met water. Dus ik pleur die velg in het water, dikke bubbelstroom vanuit een spaak.
Me !CENSUUR! velg is gewoon gescheurd!!! Dus het zit weer lekker mee hier.
Die RR kap zit ook voor geen meter, ik had de achterkant hoger moeten maken en de kap verder naar achter moeten zetten. Dus dat is ook weer lekker, want ik had de kap netjes mee laten lopen met het frame, als ik nu die kap hoger ga maken aan de achterkant dan komt dat voor geen meter meer overeen.
Ik baal echt als een stekker hier. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen hiermee, want ik kan wel geld erin blijven pompen, maar ik zie het eind niet zegmaar. Het is allemaal veel verloren moeite zo.
Vandaag kwamen iig de nieuwe schijven binnen voor de hydraulische remmen, waar ik nu ook weinig nut van in zie.
Bij deze de nogal treurige update.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung