Hoi jeff,jeff schreef:Hee,
Ik heb je project een beetje gevolgt,
Ziet er mooi uit zou de pk's wel willen weten van dat blokje met die cilinder.
En een paar foto's misschien?
Niels zei dat je de koppeling rond de 9200 moet zetten,
Ben ik het niet helemaal mee eens.
Ik heb een blata b1 met 50cc bzm cilinder,
Heeft genoeg pk's en mijn HANK koppeling en zocchie koppeling houden het super lang vol en mijne staat op 8300 toeren ongeveer.
Als je de koppeling tegen de 9200 zet hakt de koppeling alleen wat harder in de bel,
Dus krijg je een andere klap tegen je ass(vinden sommige mensen misschien lekker ofzo? Haha grapje.)
Maarja meningen verschillen.
Veel plezier met je project verder,
Ben egt benieuwt naar de resultaten.
Gr,jeff.
Ik heb het nu zo druk met mijn werk dat het er nog niet van is gekomen om eens te gaan banken met mijn minibike.
Ik heb nu wel mijn blokje binnen, eerst lekte het en daarna was de krukas verkeerd om in gezet, maar nu heb ik hem thuis dus komend weekend zet ik het blok ff in elkaar, kijk of er nog wat braampjes of dergelijke ergens zijn en ben dus van plan om het spul komend weekend helemaal in elkaar te hebben(onder mn frame).
Het volgende punt is het verbeteren van de voorkant, met name hoe alles vast zit bij het balhoofdlager en bij de stangen naar beneden, misschien dat ik zelf nog 2 carbon stangen maak i.p.v de allu stangen in de kroonplaat.
Om het project af te ronden in de zomer ga ik een nieuw kappen ontwerp maken van carbon.
Het is eingelijk een studie opject van me, want mijn volgende project word een aprilia rs 125 of 250 die max getuned en full race trim word.
groeten en bedankt voor het volgen van mijn project en ik zal kijken dat mn koppeling niet onnodig slijt i.v.m met te laat pakken enz.