Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
nathanaelbasting
forum gebruiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 16:11
Locatie: cadzand

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door nathanaelbasting »

minipower schreef:Voor een replica krijg je nooit meer als 250 euro :roll:

Ik mag blij zijn als ik 600 krijg voor mn b1, en ja die is ook fors getuned en geen enkele replica zou die bijhouden....
Ja daarom doe ik hem ook niet weg het is een veel te mooi project:), idd de standaart blata replica'tje zullen je nooit bijhouden, maar ik ben wel van mening als je er een andere cilinder op zet en alles aanpast( ik denk hierbij aan een 70cc mhr 7t clinder) dan trekt die alle standaaart blata's er uit.

En om discusie's te voorkomen over dit onder dat dat niet past op een blata replica blokje, het past wel Heiko Tuning is er een aan het opbouwen voor een klant van hem, normaal heeft die cilinder getuned op een minarelli scooter rond de 22 a 23pk max op dat replica blokje zal dit ongeveer 18 a 19pk zijn volgens Heiko.

Genoeg om een standaart en getuned blata minibiketje er uit te trekken, of dit ook lang mee gaat dat is nog de vraag maar het kan dus wel.

Groetjes
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door minipower »

nathanaelbasting schreef:
minipower schreef:Voor een replica krijg je nooit meer als 250 euro :roll:

Ik mag blij zijn als ik 600 krijg voor mn b1, en ja die is ook fors getuned en geen enkele replica zou die bijhouden....
Ja daarom doe ik hem ook niet weg het is een veel te mooi project:), idd de standaart blata replica'tje zullen je nooit bijhouden, maar ik ben wel van mening als je er een andere cilinder op zet en alles aanpast( ik denk hierbij aan een 70cc mhr 7t clinder) dan trekt die alle standaaart blata's er uit.

En om discusie's te voorkomen over dit onder dat dat niet past op een blata replica blokje, het past wel Heiko Tuning is er een aan het opbouwen voor een klant van hem, normaal heeft die cilinder getuned op een minarelli scooter rond de 22 a 23pk max op dat replica blokje zal dit ongeveer 18 a 19pk zijn volgens Heiko.

Genoeg om een standaart en getuned blata minibiketje er uit te trekken, of dit ook lang mee gaat dat is nog de vraag maar het kan dus wel.

Groetjes
Geloof mij maar die 'heiko' loopt nog wel tegen de nadelen aan van chinese carters enzo :mrgreen: ik heb met mijn replica vroeger tich carters kapot gekregen al met een pktje of 11 a 12... :-s
Keep the forum alive =D>
Gebruikersavatar
nathanaelbasting
forum gebruiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 16:11
Locatie: cadzand

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door nathanaelbasting »

minipower schreef:
nathanaelbasting schreef:
minipower schreef:Voor een replica krijg je nooit meer als 250 euro :roll:

Ik mag blij zijn als ik 600 krijg voor mn b1, en ja die is ook fors getuned en geen enkele replica zou die bijhouden....
Ja daarom doe ik hem ook niet weg het is een veel te mooi project:), idd de standaart blata replica'tje zullen je nooit bijhouden, maar ik ben wel van mening als je er een andere cilinder op zet en alles aanpast( ik denk hierbij aan een 70cc mhr 7t clinder) dan trekt die alle standaaart blata's er uit.

En om discusie's te voorkomen over dit onder dat dat niet past op een blata replica blokje, het past wel Heiko Tuning is er een aan het opbouwen voor een klant van hem, normaal heeft die cilinder getuned op een minarelli scooter rond de 22 a 23pk max op dat replica blokje zal dit ongeveer 18 a 19pk zijn volgens Heiko.

Genoeg om een standaart en getuned blata minibiketje er uit te trekken, of dit ook lang mee gaat dat is nog de vraag maar het kan dus wel.

Groetjes
Geloof mij maar die 'heiko' loopt nog wel tegen de nadelen aan van chinese carters enzo :mrgreen: ik heb met mijn replica vroeger tich carters kapot gekregen al met een pktje of 11 a 12... :-s
Ja ik denk idd dat als ik zoiets zou laten doen ik zoiezo orginele blata carters zou pakken als basis of mss w50 carters, alleen kan je dan nog wel ergens mee racen?ik zat zelf ook nog te twijfelen om een w50 blok onder mijn blata frame te hangen maar dit kost nogal wat en aangezien ik aan het sparen ben voor een honda pcx 125 staat dit nou even aan de kant;).

Maar zelfgemaakte carbon kuipdelen(zelf ontworpen) dat staat zoiezo nog op mn lijstje misschien als ze goed bevallen dat ik er setjes maak om te verkopen.

Groetjes
Xior
forum gebruiker
Berichten: 265
Lid geworden op: di 29 mar 2011, 20:32
Locatie: Thorn

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door Xior »

Maak maar is een filmpje! :D
Gebruikersavatar
nathanaelbasting
forum gebruiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 16:11
Locatie: cadzand

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door nathanaelbasting »

Xior schreef:Maak maar is een filmpje! :D
Hoi, ik heb al een filmpje gemaakt dat hij draait enz maar ik heb nog geen filmpje dat ik er op rijdt, ik zal vandaag even alles op youtube zetten en dan zet ik hier de link.

Groetjes,

Nathanael
Gebruikersavatar
nathanaelbasting
forum gebruiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 16:11
Locatie: cadzand

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door nathanaelbasting »

Hoi iedereen:),

Het is zover mijn filmpje staat op youtube ik heb er nog geen stukje bij gedaan toen ik aan het rijden was want ik ga een go pro camera kopen en dan kan ik een beter filmpje maken.

Hier de link:

http://www.youtube.com/watch?v=gSH0UcgqAFo

Groetjes,

Nathanael
Gebruikersavatar
Wesley-Minibiker
forum gebruiker
Berichten: 114
Lid geworden op: vr 25 nov 2011, 14:31
Locatie: Woerdennn...... De kartbaanloze plaats!! :(

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door Wesley-Minibiker »

Mooi filmpje.
Hij heeft een mooi geluid ;)
Laterzzz Wesley
I like the smell of petrol in the morning..
Gebruikersavatar
tuning101
forum gebruiker
Berichten: 105
Lid geworden op: za 10 sep 2011, 09:27
Locatie: nijkerk (GLD)

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door tuning101 »

leuk geluidje :D
maar je ketting staat denk een beetje los hij trilt als een malle :roll: :wink: :D
blata! power!!!
blata b1 rep in paddock
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=33237
Gebruikersavatar
nathanaelbasting
forum gebruiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 16:11
Locatie: cadzand

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door nathanaelbasting »

tuning101 schreef:leuk geluidje :D
maar je ketting staat denk een beetje los hij trilt als een malle :roll: :wink: :D
Ja klopt;) die staat alweer strak hoor;)

De volgende stap is een ander kappenset te ontwerpen en te maken van carbon en als er vraag naar is dan maak ik er een stuk of 10 in gelimiteerde oplage met gefreesd allu plaatje waar op staat welk nummer het is.

Groetjes en bedankt voor jullie leuke reactie's

ps er komt zoiezo nog een onboardfilmpje te staan op youtube, maar eerst eens een go pro motorsport camera bestellen;).
Gebruikersavatar
tuning101
forum gebruiker
Berichten: 105
Lid geworden op: za 10 sep 2011, 09:27
Locatie: nijkerk (GLD)

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door tuning101 »

oke stoer heel veel succes en hopelijk worden het mooie kappen
blata! power!!!
blata b1 rep in paddock
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=33237
Gebruikersavatar
nathanaelbasting
forum gebruiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 16:11
Locatie: cadzand

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door nathanaelbasting »

tuning101 schreef:oke stoer heel veel succes en hopelijk worden het mooie kappen
Het zal wel een tijd duren voordat ik die kappen af heb, in de tussentijd maak ik nog wel eens een filmpje en de testbank hebben jullie ook nog te goed want we willen wel weten hoeveel pk of hoe weinig er in zit;).

groetjes
Gebruikersavatar
tuning101
forum gebruiker
Berichten: 105
Lid geworden op: za 10 sep 2011, 09:27
Locatie: nijkerk (GLD)

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door tuning101 »

komt goed hahahaha :D
blata! power!!!
blata b1 rep in paddock
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=33237
Gebruikersavatar
nathanaelbasting
forum gebruiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 16:11
Locatie: cadzand

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door nathanaelbasting »

15 juli is er een scootersprint in goes(zeeland) zeelandhallen.

Ik ga er ook naar toe met een vriend en zijn sprintscoot+ mijn minibike.

We gaan daarvoor nog even proberen om een carbon achterspatbord te maken voor zijn scooter en als dat gelukt is dan maag ik ook gelijk mijn spatbordjes van carbon:).

Mijn minibike lekt ook olie/benzine, dus even uitgezocht waar het vandaan kwam, blijkt tussen de carb en het spruitstuk vandaan te komen, en de carberateur lekt ook, dus we gaan maar even een nieuwe powerjet carb bestellen van stage 6 warschijnlijk word het een 19mm of 21mm carb.

Groetjes
Gebruikersavatar
Timotje231
forum gebruiker
Berichten: 1351
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 19:49
Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Locatie: Alkmaar

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door Timotje231 »

komt hij nou ooit nog op de testbank of niet??, je zou het eerst in januari doen, en uiteindelijk niet

sorry dat ik reageer, omdat het een oude toppic is, maar ben benieuwd :mrgreen:

Greaatz Timo
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Re: Blata b1 replica 50cc kit 12pk

Bericht door Lg tweewielers »

Timo, hoe vaak moet ik het zeggen...

Maar los daarvan ben ik wel benieuwd naar je super MHR blok :P

Gr,
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Plaats reactie