firefox van mayke heb eindelijk foto's

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

mayke schreef:dank jullie wel.

ik heb wel wat dingen aan mijn bike veranderd. ik heb mijn frame, de velgen en het voorschermpje zwart gespoten.
de bike is trouwens geel.
ik vond dat iets mooier staan....dus ja dan maar overspuiten.

weer iemand misschien waar ik stickers voor de minibike kan krijgen van lucky strike. ik heb hier mijn motorjas van en het lijkt me leuk om dat ook op de minibike te plakken.
ik hoor het wel :)

groetjes mayke
Hallo , ik heb stickers van team lucky strike , kijk maar eens bij te koop.
Je mag ze gratis hebben , maar hoe krijgen we ze bij jouw? Ik ben namelijk van belgie :?
En zo een bike als jouwe wil ik ook kopen. Ik wou die ook in kanariegeel. En die zal er zeker nog komen :wink:
Als je ze echt wilt , want ik ben van belgie en is mss wat ver , kan je eens horen in de suzuki motowinkel , daar heb ik ze ook gehaald. Mss hebben ze er toevallig liggen.
Gast

Bericht door Gast »

[/quote]
Hallo , ik heb stickers van team lucky strike , kijk maar eens bij te koop.
Je mag ze gratis hebben , maar hoe krijgen we ze bij jouw? Ik ben namelijk van belgie :?
En zo een bike als jouwe wil ik ook kopen. Ik wou die ook in kanariegeel. En die zal er zeker nog komen :wink:
Als je ze echt wilt , want ik ben van belgie en is mss wat ver , kan je eens horen in de suzuki motowinkel , daar heb ik ze ook gehaald. Mss hebben ze er toevallig liggen.[/quote]

waar zit die winkel dan??
als je het niet erg vind om ze op te sturen zou ik dat ook heel fijn vinden :)
want ik kan die dingen echt nergens vinden.

ik hoor wel.
groetjes mayke
nismocoupe

Bericht door nismocoupe »

gewoon bij een suzuki dealer mayke daar kan je ze gratis krijgen bij ons toch ik heb 2 bladen met stickers gekregen

greetz :wink:
Neluhz

Bericht door Neluhz »

Wo Mei 25, 2005 4:48 pm
Vr Jul 01, 2005 9:55 pm

let op de datum :roll:
nismocoupe

Bericht door nismocoupe »

tjah weet het maar geef enkel goede raad en zeg haar waar ik ze gehaald heb

sorry :oops:
Gast

Bericht door Gast »

nismocoupe schreef:tjah weet het maar geef enkel goede raad en zeg haar waar ik ze gehaald heb

sorry :oops:
dank je wel. ik was er al een tijdje niet meer geweest.
ik zal het hier in de buurt een keer proberen.

groetjes mayke
Gast

Bericht door Gast »

jaja jullie zijn dr maar druk mee he dat huisje van jullie,
moet ook een beetje vrije tijd overhouden om te gaan racen ; )
ik heb de mijne trouwens weer lekker aan het lopen,nieuwe veertjes in de koppeling werken perfect,trekt veel beter als voorheen.

nou succes met jullie huisje en ik kom wel een keertje kijken hoe het is geworden.

groetjes mario.
Gesloten