v-racer H2o-1!

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
hiuy
forum gebruiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 09 apr 2005, 21:13
Locatie: antwerpen-zwijndrecht

v-racer H2o-1!

Bericht door hiuy »

heyz,- Dit was hem dus de vroegere v-racer van robbie65 standaard heb ik natuurlijk van hem gekocht :wink: . Afbeelding en na lang sluetelen en spuiten is er dit van geworden :lol: Afbeelding andere Afbeelding nog eentje :wink:Afbeelding nu wat er allemaal is veranderd,om met te beginnen heb ik de motor bij een pocketbikecenter binnengedaan voor een volledigge revisie en alle pakkingen te laten veranderen door die van blata zelfde met sigmenten enz... binnen in. verder heb ik ook nog een hogedrukkop late steken voor meer kompressie,met nog verder een 17.5 dellorto met TNT mousse filter en zochie spruitstuk met carbon klepjes.Heb ik ook nog de radiator vervangen met een van polili GP3(ietsje betrouwbaarder want die chinees lekte).en twee pmt slicks T41 gestoken. wat vinden jullie er van ? betere foto's komen nog :wink: .
Laatst gewijzigd door hiuy op do 11 aug 2005, 13:12, 9 keer totaal gewijzigd.
robbie65

Rob

Bericht door robbie65 »

Heey Hiuy

Je hebt de bike is wel mooi geworden.
En aangezien die al erg snel was wil ik nu wel graag eens zien hoe die nu loopt ?

Groeten Rob
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Ziet er echt heel erg mooi uit zeg :P
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
blanco220

Bericht door blanco220 »

zeer mooi dat moet veel geld gekost hebben :shock: .
veel succes verder
Gebruikersavatar
hiuy
forum gebruiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 09 apr 2005, 21:13
Locatie: antwerpen-zwijndrecht

Bericht door hiuy »

Om eerlijk te zijn dit grapje heeft mee 700 eurie's gekost :o ,en 625eurie's voor de bike 8) .ook komen er uiteraard filmpjes hiervan zodra die op men pc staan want heb gistere de bike maar voor de eerste keer gestart en draaide gelijk aan,maar nu komt het afstellen geblaze :-& ,zelf ben ik ook een beetje benieuwd naar de prestaties,nu nog een bakkie of 4 benzine inrijden en dan kan ik hem is op top late komen. ik kan nu al zeggen dat hij veel beter loopt 8) grtz .hiuy.
Xander

Bericht door Xander »

als je dan ook een blata koppeling steekt, ben je verzekerd van veel rijplezier.
Gebruikersavatar
hiuy
forum gebruiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 09 apr 2005, 21:13
Locatie: antwerpen-zwijndrecht

Bericht door hiuy »

dat ben ik van plan ook ,maar nu is het wel eff genoeg geweest.Men portefuile kan nu al bijna niet meer volgen :lol:.
Gast

Bericht door Gast »

Knap werk verricht met je bike maar van Gigi(pocketbike center) had ik niks anders verwacht 8)
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

we wachten op de beloofde filmpjes ben erg benieuwd :lol:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
hiuy
forum gebruiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 09 apr 2005, 21:13
Locatie: antwerpen-zwijndrecht

Bericht door hiuy »

heyz,- heb een beetje betere foto's aan het trekken geweest want de vorige waren maar met een mobieltje getrokken nu betere dus :wink: . ook een beetje op verzoek van iemand(PB) een paar foto's van de radiator.en filmpjes krijg ik er zo te zien nog niet op maar die zullen wel snel komen (videokaart laat het afweten :oops: )maar word deze week weeral gefikst dus ze komen wel :wink:.Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Ja ik blijf het zeggen he heel mooi gedaan echt waar.Leuke projecten kan je wel maken met zo,n chinees hoor.Gewoon strippen spuiten tunen en veel goede spulletjes erop en dan kan je zo,n bike nog wel eens leuk laten rijden.Ik ben zeer benieuwd naar de video,s echt waar:)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
hiuy
forum gebruiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 09 apr 2005, 21:13
Locatie: antwerpen-zwijndrecht

Bericht door hiuy »

:lol: thx ruud!!, tja dit heeft me toch wel veele avonden beziggehouden. en idd hij is toch wel mooi geworden (voor een chineesje),en rijd nog als een gek ook(autowheelie verzekerd :wink: )weet eigenlijk nog altijd niet wat dit nu eigenlijk allemaal heeft geholpen (in theorie)maar kan je wel zeggen op gevoel rijd ie als een gek echt niet te onderschatten,ook met die hogedrukkop rijd hij al sneller op lagere toeren als er voor, beetje handig toch voor veel bochtewerk.der voor moest je hem op hoger toeren houden om een bocht door te komen ook niet alles :? ,nu dus opgelost.en die 17.5 doet ook best wel zen werk hoor.nu voor de specs ga ik volgende week normaal naar scootertuningshop daar gingen ze hem op de testbak gooien en dan wet ik echt wel alles, samen met men vriend die heeft nog de orgineele versie die gooien we er gelijk ook eens op,en dit weet ik jullie wel allemaal dan nog te vertellen (ik hoop op een 9 à 10 pk'tjes) :P . GRTZ steve.
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Ben zeer benieuwd naar de video,s sta te trappelen :lol:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
hiuy
forum gebruiker
Berichten: 493
Lid geworden op: za 09 apr 2005, 21:13
Locatie: antwerpen-zwijndrecht

Bericht door hiuy »

:cry: als eerste een kleine verontschuldiging voor de filmpjes,want moet een nieuwe tv-kaart halen en die zijn een beetje aan de dure kant :shock: .maar die komt wel zal intussen wel ergens anders proberen om die filmpjes upteloaden. maar heb ook weeral intussen niet stilgezeten ,want was eens goed op men bek gegaan an ja zitkap kapot :( ,dus gelijk nieuwe gaan halen en ander kleurtje op :wink: .Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding. een fototjes van mij in aktie ook :oops:
Laatst gewijzigd door hiuy op wo 13 jul 2005, 01:14, 1 keer totaal gewijzigd.
koentje000

MEGA

Bericht door koentje000 »

heykes ,

echt mega bike !
heb u lere kenne en zien rijde echt vete bike !!
grtz koen :lol: :wink:
Gesloten