Ben nieuw hier

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Ben nieuw hier

Bericht door Gast »

Hallo, ik ben Stefan Schulte, ik woon vlakbij Emmen en ben student. Ik zit ook veel op www.vwforum en op www.scooterforum.nl omdat ik een VW Polo G40 heb die is getuned tot 160 pk en 200 Nm en ik heb nog een Zip SP die in onderdelen weggaat. Daar zat altijd een 70 MHR cilinder op, en die had zo'n 16 pk. Ik heb sinds zaterdag (18-6) een minibike. Ik heb een nieuw abonnement voor mn gsm afgesloten, en daar heb ik em bij gekregen. Wat voor merk het is weet ik niet, maar dat kunnen jullie mij vast wel vertellen. Hij is helemaal chroom, en ziet er wel cool uit. Enigste minpuntjes zijn dat ie heel erg trilt, en dat ik het dempertje er al uit heb gereden. Ook durf ik er nog geen lang stuk volgas mee te rijden, want hij klimt enorm in toeren. Ik weet nog niet of ik em standaard laat, of dat ik em ga opvoeren. Ik zal hier zo even wat foto's neer zetten.
Gast

Bericht door Gast »

dat is een sendai akido (goed hé van mij uit het blote hoofd :lol: ).......

voor de rest lees effe alle topic door hiero: http://www.minibike-forum.nl/viewforum.php?f=29

ik weet dat het nogal wat iss maarja je "leert" er veel over.....
Gast

Bericht door Gast »

Ja oke, ik dacht wel al dat ik een chinees ding zou hebben. Zit daar een beetje potentie in? Zowel qua blokje als frame en ophanging bedoel ik dan. Foto's komen morgen, want mijnalbum.nl doet het hier niet.
Gast

Bericht door Gast »

scully schreef:Ja oke, ik dacht wel al dat ik een chinees ding zou hebben. Zit daar een beetje potentie in? Zowel qua blokje als frame en ophanging bedoel ik dan. Foto's komen morgen, want mijnalbum.nl doet het hier niet.
:lol:

check: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic. ... +toevoegen
Gast

Bericht door Gast »

Bedankt, maar daar kom ik wel uit hoor. www.mijnalbum.nl doet het vandaag niet, dus ik heb ze nog niet op internet staan. :wink:
Gast

Bericht door Gast »

scully schreef:Bedankt, maar daar kom ik wel uit hoor. www.mijnalbum.nl doet het vandaag niet, dus ik heb ze nog niet op internet staan. :wink:
ow zo....
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

weet niet of sendai is een vriend van mij heefd ook en chromen maar is geen sendai maar lijkt er wel heel erg op weet niet of je er gebruiksaanwijzing bij kreeg maar daar staad volgens mij op wat voor merk het is
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

die met het abonnoment is een sendai !
Gast

Bericht door Gast »

http://www.mijnalbum.nl/Album=LQFH4AQE

Dit is de link, de url kopiëren en plakken werkt blijkbaar niet.
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Hey, welkom op 't forum.
Leuk bike.. :)
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Nice bike :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
derbi master

Bericht door derbi master »

Gebruikersavatar
steurtje
Moderator
Moderator
Berichten: 2073
Lid geworden op: do 11 nov 2004, 18:35
Locatie: Kwadendamme
Contacteer:

Bericht door steurtje »

de winter schreef:weet niet of sendai is een vriend van mij heefd ook en chromen maar is geen sendai maar lijkt er wel heel erg op weet niet of je er gebruiksaanwijzing bij kreeg maar daar staad volgens mij op wat voor merk het is
ben ik jouw vriend? :roll: whaha grapje
enu het is target mensen ik ben die gene die hem ook heeft!.

Sorry derbi master ik moest dit ff kwijt ik heb het gelezen!!!!!!!!
Gesloten