Mijn minibike

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Mijn minibike

Bericht door Gast »

Ik ben nieuw hier en ik heb ook maar eens een minibike aangeschaft :D

(ik weet alleen niet zeker of dit een chinese is...weet iemand het?)

Er komen nog stickers op :)

Foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

haha dit iss 100% een chinees, als je al wat eerder/beter over minibike was gaan informeren wist je gelijk dat dit chinees iss....

een fabrieks bike is al gou 2000 euro en een goeie zelfbouw kan je ook wel rekenen op 600 a 700 euro...
en een chineesje nu ong. 200 a 250 euro soms nog goedkoper..
Gast

Bericht door Gast »

Aha okee...tis gewoon voor de lol, zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze bike?
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb wel een beetje ervaring met die bike me broertje heeft er eentje. Hij heeft er denk 20 km op gereden en de ketting is gebroken ( heeft hij gewoon niet goed afgesteld denk :roll: ) En de lagertjes uit zijn achterwiel zijn eruit komen zetten. Verder is zijn voorvork nog scheef.

Maargoed dat hoeft niet te zeggen dat jij dat ook allemaal heb of krijgt.
Gast

Bericht door Gast »

Wesly..! schreef:Aha okee...tis gewoon voor de lol, zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze bike?
k kan het niet goed zien op die foto... maar kan je een duidelijkere foto plaatsen van je hele voorvork?
Gast

Bericht door Gast »

Bubba Sparxx schreef:
Wesly..! schreef:Aha okee...tis gewoon voor de lol, zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze bike?
k kan het niet goed zien op die foto... maar kan je een duidelijkere foto plaatsen van je hele voorvork?

Die heb ik nog niet...ik zal vanmiddag wel even foto's maken en plaatsen:)
Gast

Bericht door Gast »

Bubba Sparxx schreef:
Wesly..! schreef:Aha okee...tis gewoon voor de lol, zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze bike?
k kan het niet goed zien op die foto... maar kan je een duidelijkere foto plaatsen van je hele voorvork?

Die heb ik nog niet...ik zal vanmiddag wel even foto's maken en plaatsen:)
Gast

Bericht door Gast »

oke
Gast

Bericht door Gast »

oke
Gast

Bericht door Gast »

ik heb de foto...

Voorvork:
Afbeelding

Bike zelf nog een keer :roll:
Afbeelding

MAAR....ik heb een ander probleem...heb ook de search al gebruikt ..... maar ik krijg m niet gestard :cry: toen ik m kocht deed ie het...ik wou m thuis starten en hij deed het niet :cry: alles na gekeken....maar nee hoor...
kzal het wel in het andere gedeelte vragen verder:)

[edit] foto's staan erop:)
Gast

Bericht door Gast »

je hebt een bike gekocht uit het model jaar 2004 en niet de betere/vernieuwde bik uit 2005...

maar over dat niet starten kan je beter een andere topic over starten als je die nog niet hebt trouwens...
Gast

Bericht door Gast »

aha, tjah het leek me wel leuk om er mee te beginnen...beetje leren rijden op zo'n ding enz....vond m ook wel grappig...

en ja ik heb al ander topic ge-opent erover...ik denk dat ik maandag maar terug ga naar die winkel want hij gaat gewoon niet aan...dan kunnen ze mij maar eens lkkr uit leggen waarom de het niet doet :)


zijn er eigenlijk veel dingen te koop voor minibikes? voor uiterlijk enz? voor motorisch wel heb ik gezien, maar voor uiterlijk niet...of komt het erop aan dat je zelf creatief aan de gang moet gaan omdat er bijna niks te verkrijgen is??
Gebruikersavatar
basjee
forum gebruiker
Berichten: 2818
Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:55
Locatie: wageningen
Contacteer:

Bericht door basjee »

ik kreeg mijn mini ook niet meer gestart...
en toen ik de bougi schuurde (aan de onderkant)
deed hij het weer.
ik had verder alle mogelijke opties gebruikt.
succes
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gast

Bericht door Gast »

aha dat is ook wel een optie...


Misschien vandaag krijgen de kappen van me minibike een nieuw kleurtje :D

Kleur blijft nog geheim :P en er komen leuke stickers op ;)
Gast

Bericht door Gast »

JAJA!!

ik heb m vandaag over gespoten :P

de kleur iss...:

Fluor oranje geworde :P

Afbeelding
Tadaa!
Afbeelding

nu binnenkort alleen nog wat andere onderdelen:

-ander uitlaatje
-sport koppeling
-andere koppelings veren.
Gesloten