mijn watergekoelde ...

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

mijn watergekoelde ...

Bericht door Gast »

hey
mijne vorige (zie 'de mijne is optisch af' bij optische tuning) heb ik gewisseld (mits opleg) tegen een watergekoelde mt4 (van bij pocketbikecenter), hij had reeds een hogedruk kop, polini bekertje, ... , er zit ondertussen een zocchi koppeling op die *hank* heeft bijgeschaafd tot de perfecte koppeling :-), en een 74 tands achtertandwiel, vandaag een zocci ketting erop se en een pmt t41 achterband die echt wel vet is, .. de foto's komen later, maar kzal al een filmke posten, ...

http://users.pandora.be/the_clan/images ... eeting.wmv

ik ben diegene met een zwart met oranje pak aan en een zwarte helm, ...
het eerste deel gaat over die autokes op afstandsbediening het 2de deel over pocketbikes, ...[/url]
JaMeSoN

Re: mijn watergekoelde ...

Bericht door JaMeSoN »

jonas_liekens schreef:hey
mijne vorige (zie 'de mijne is optisch af' bij optische tuning) heb ik gewisseld (mits opleg) tegen een watergekoelde mt4 (van bij pocketbikecenter), hij had reeds een hogedruk kop, polini bekertje, ... , er zit ondertussen een zocchi koppeling op die *hank* heeft bijgeschaafd tot de perfecte koppeling :-), en een 74 tands achtertandwiel, vandaag een zocci ketting erop se en een pmt t41 achterband die echt wel vet is, .. de foto's komen later, maar kzal al een filmke posten, ...

http://users.pandora.be/the_clan/images ... eeting.wmv

ik ben diegene met een zwart met oranje pak aan en een zwarte helm, ...
het eerste deel gaat over die autokes op afstandsbediening het 2de deel over pocketbikes, ...[/url]
leuk filmpie ik heb trouwens ook nog een marder thuis staan
Gebruikersavatar
audifreakzeeland
forum gebruiker
Berichten: 455
Lid geworden op: za 20 aug 2005, 20:20

Bericht door audifreakzeeland »

Mooi filmpje alleen jammer van de veiligheid ,ik zie er zonder helm rijden en zonder bescherming en die pallets zijn ook niet veilig je moet maar eens onderuit gaan .

Voor de rest leuk opgezet .

Gr Richard
Gast

Bericht door Gast »

ik vond dat ook, daarmee... de 2de oktober = helm verplicht !
Gast

Bericht door Gast »

hier staan de fotokes voor wie wilt ...
kheb echt een vette achterband (er staan ook nog fotokes op van de vorige)

greetzzz


http://users.pandora.be/the_clan/images/pocketbike/
Gast

Bericht door Gast »

hey als ik het goed heb gezien heb jij je vooremhendel aan de linker kant zitte
volgens mij is da ni echt fijn remme ofwel
en waar heb jij je waterpotje zitte
mvg remco
ganta

Bericht door ganta »

heey
cool filmpje.. maar zoals al is gezegd.. ik vind de veiligheid ook tegen vallen.. enkele met een helm en volgens mij zag ik ook 1 in de blote buik rijden ofniet?
die rc's zijn ook wel vet.. net zo groot :D
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Vreselijk om mee te rijden zo'n RC, doe mij maar een mininbike. Was het eigenlijk wel een echte race? Want ik zie iedereen maar een beetje cruisen zonder een doel.
Gast

Bericht door Gast »

we hebben 2 racekes gedaan van een 20 tal toerkes (als ik me niet vergis)
voor de rest van de tijd was het vrij rondrijden... meer als initiatie he ...
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Het zag er wel leuk uit :) Ik zou alleen wel duizelig zijn na 4 rondjes :wink: Maar als promotie iets enzo was het wel leuk gedaan.
Gesloten