@ Ruud: Ben al bezig geweest met expirimenteren. De uitlaat kan niet geheel onder de kont, aangezien het stalen deel van het zitje in de weg zit. Wel kan de uitlaat een aanzienlijk stuk hoger wat idd echt beter staat! Tja, en voor lassen heb ik ook niet de spullen. Zit eraan te denken een verloopstuk (wat schuin loopt) te maken voor tussen de aansluitpunten van de uitlaat waardoor de uitlaat hoger uitkomt. Het is nog even pielen..
Bedenk mij net, ik kan natuurlijk ook het blok liften waardoor de motor iets naar voren tuimelt en de uitlaat schuiner omhoog komt te staan. Weet niet of dit zo'n goed idee is!..
@ Stevie: Ga deze week strakkere kopelingsveren erop zetten. Die veren die er nu op zitten zijn zo slap als wat, koppeling grijpt veels te vroeg aan. Heb er tevens weer een nieuwe cilinder op gezet, uitlaatpoort was afgebroken.. Zal van de week eens kijken hoeveel toeren hij maakt en wat de topsnelheid is, ben zelf erg benieuwd...
hele mooie chinees.... ~!! heb zelf ook een chinees maar is niet zo mooi als deze. alleen twee vragen: de platte luchtfilter die je eerst had, was die wel beter als de zogenaamde ''powerfilter?'' en tweede vraag die twee gaten in de kap heb je die eerst met een boor en daarna een veil gedaan of anders wil dat namelijk ook gaan doen..
mijn chinees heeft die luchtgaten niet... die zijn dicht. en ik bedoel is die ddm filter beter als de powerfilters van tegenwoordig... die nu standaard op een chinees zitten.
Vreemd dat jou chinees die luchtgaten niet heeft, foto van je bike? M.b.t. die luchfilters: ddm en die powerfilters die erop zitten zit niet verschil in. Ik adviseer je eentje van twin air of malossi erop te zetten