Project 1 Hebo bike UPDATES pag.25 (30-03-2006)

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

@ Ruud: Ben al bezig geweest met expirimenteren. De uitlaat kan niet geheel onder de kont, aangezien het stalen deel van het zitje in de weg zit. Wel kan de uitlaat een aanzienlijk stuk hoger wat idd echt beter staat! Tja, en voor lassen heb ik ook niet de spullen. Zit eraan te denken een verloopstuk (wat schuin loopt) te maken voor tussen de aansluitpunten van de uitlaat waardoor de uitlaat hoger uitkomt. Het is nog even pielen..

Bedenk mij net, ik kan natuurlijk ook het blok liften waardoor de motor iets naar voren tuimelt en de uitlaat schuiner omhoog komt te staan. Weet niet of dit zo'n goed idee is!..

Mzzl

AE
Gast

Bericht door Gast »

of je verlaagt je zitje ;)
GerbenW
forum gebruiker
Berichten: 1505
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 14:58
Locatie: Zevenaar

Bericht door GerbenW »

:?
Zelfbouw project !:wink:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=15968
Gast

Bericht door Gast »

laat maar...
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

Echt heel heel erg mooi..!! mijn complimenten erbij..!

weet je nou ook hoeveel toeren ie draait
en hoe snel die uiteindelijk loopt ?
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

@ Stevie: Ga deze week strakkere kopelingsveren erop zetten. Die veren die er nu op zitten zijn zo slap als wat, koppeling grijpt veels te vroeg aan. Heb er tevens weer een nieuwe cilinder op gezet, uitlaatpoort was afgebroken.. Zal van de week eens kijken hoeveel toeren hij maakt en wat de topsnelheid is, ben zelf erg benieuwd...

AE
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

waarom geen polini blokje eronder :P :!:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

ruud schreef:waarom geen polini blokje eronder :P :!:
Waarom koop je dan geen andere bike :P :lol:
Midnight

Bericht door Midnight »

hele mooie chinees.... ~!! heb zelf ook een chinees maar is niet zo mooi als deze. alleen twee vragen: de platte luchtfilter die je eerst had, was die wel beter als de zogenaamde ''powerfilter?'' en tweede vraag die twee gaten in de kap heb je die eerst met een boor en daarna een veil gedaan of anders wil dat namelijk ook gaan doen..
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Had eerst een ddm filter, degene die ik nu heb van Twin Air is veel beter, Motor krijgt nog meer lucht. Is ook fijnmaziger dus geen troep in de carb..

En die gaten? Luchtgaten bedoel je aan de zijkant? Die heeft iedere chinees..
Midnight

Bericht door Midnight »

mijn chinees heeft die luchtgaten niet... die zijn dicht. en ik bedoel is die ddm filter beter als de powerfilters van tegenwoordig... die nu standaard op een chinees zitten.
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Vreemd dat jou chinees die luchtgaten niet heeft, foto van je bike? M.b.t. die luchfilters: ddm en die powerfilters die erop zitten zit niet verschil in. Ik adviseer je eentje van twin air of malossi erop te zetten
Midnight

Bericht door Midnight »

is deze wel beter als de zogenaamde powerfilter: Afbeelding
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ik snap niet met wat jij bedoelde als "Zogenaamde Powerfilter" ?
Midnight

Bericht door Midnight »

Afbeelding deze,,, had zogenaamde getypt omdat het woord power niet echt heel goed past.
Plaats reactie