Project 1 Hebo bike UPDATES pag.25 (30-03-2006)

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

Hoe komt het dat je uitlaat zo laag komt?

Fatpipe past zoiezo slecht(bij die snelle montagekoppeling trilde hij bij mij steeds los :? (en dat voor €160 :shock: ))

Ziet er voor derest echt mooi uit :D

Gr Rik
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ja ik denk dat het ook wel door het filtertje komt..of mischien omdat dit 2 het nu gewoon een beetje afmaakt qua tuning enzo..
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Hij kan niet hoger, lijkt ook lager te zitten omdat ik het zitje heb verhoogd. Maar bij mij trilt hij niet los! Denk dat ik een verloopstuk (wat schuin afloopt) ga maken voor tussen de aansluitpunten zodattie hoger uitkomt.. Ik heb wel wat aan moeten passen aan de pijp. Heb lasnaden moeten wegslijpen.. Maar ben erg tevreden over de pijp!
edgo

Bericht door edgo »

Ja dat vind ik dus ook een hele mooie bike,maar de uitlaat hangt inderdaad veel te laag. Veranderen dus beuns ze :wink:
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Het zitje volgens mij ook verhoogd..
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Die uitlaat moet idd hoger, ik ga beunen. Tevens ga ik er andere remhendels opzetten, remt niet goed, kan weinig druk uitoefenen met die standaard gevallen..
Gast

Bericht door Gast »

AngelEyes schreef:Die uitlaat moet idd hoger, ik ga beunen. Tevens ga ik er andere remhendels opzetten, remt niet goed, kan weinig druk uitoefenen met die standaard gevallen..
die heb ik als eerst vervangen, koste me 20 eurie bij halfords :D
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Zo, heb remhendels van me oude mountainbike op me bike gezet.. Remt echt 10x beter! Nu die uitlaat nog..
el_ronno
forum gebruiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 11 mei 2005, 17:24
Locatie: Schermerhorn

Bericht door el_ronno »

Udate: Stuk van zitvlak afgezaagd, stak uit. Dit ziet er beter uit!
Wat heb jij precies agfezaagt
Wat is dat?
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

@ el_ronno: heb een deel van het stalen zitvlak afgezaagd. Doordat ik het zitje heb moeten verhogen stak een deel van de stalen zit uit. cm of drie eraf gezaagd, nu loopt het mooi door..
ronnie meuleners

hallo

Bericht door ronnie meuleners »

angeleyes met welke lak heb je die kappuh gespoten...
soort merk. want ik krijg het niet goed ik denk dat ik ongespoten kappen ga kopen..??
groeten ronnie....
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

@ Ronnie: Heb gewoon spuitbussen gekocht bij de ijzerwarenhandel. Mat zwart en geel glans. Moet zeggen dat de gele verf vele malen beter is dan de zwarte. Merk weet ik ff niet meer, heb de spuitbussen niet meer.. Maak het oppervlak gewoon goed vetvrij met wasbenzine ofzo

Succes
Gebruikersavatar
doede46
forum gebruiker
Berichten: 1818
Lid geworden op: di 22 feb 2005, 22:53
Locatie: Mantgum/Hilversum

Bericht door doede46 »

primeren is ook erg belangrijk.!
en niet verf op waterbasis en de andere op terpentine basis hé :wink:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
ronnie meuleners

oke bedankt

Bericht door ronnie meuleners »

bedankt...hoor

kun je me ook nog even antwoorden op mijn prive bericht naar jou over die powerbox.

waar je die koopt en hoe je die kunt plaatsen en of het werkt bij jou en welke aanpassingen jij hebt moeten maken er voor ...

groeten ronnie...
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

hij word steeds mooier :!:
En ik blijf het zeggen ja sorry hoor :P maar als jij je uitlaat onder de kont door laat lopen dan is het echt een hele mooie machine.Dan noem ik het geen chinees meer :!: :wink:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Plaats reactie