minimotard

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Marvin15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:37
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Bericht door Marvin15 »

Wouten auto is blauw, licht rood/oranje, wit.
Ik heb thuis nog van die sterk reflecterende plakfolie liggen, wat ze op brandweer autos en ziekenautos plakken :lol: . Van me werk 8)
Gast

Bericht door Gast »

heb eidelijk mn trekstarter binnen, ik heb ook een nieuw luchtfiltergehaald, hij is wat groter en komt daardoor bijna tegen het achterwielaan, maar het kan precies. :D :D
ronnie meuleners

Bericht door ronnie meuleners »

minimotardJS schreef:heb eidelijk mn trekstarter binnen, ik heb ook een nieuw luchtfiltergehaald, hij is wat groter en komt daardoor bijna tegen het achterwielaan, maar het kan precies. :D :D
die allu die trek je niet gauw kapot of het moet een productie fout zijn ik heb er toen eentje tussen gehad die kopt ging heb ik terug gestuurt kreeg ik een nieuwe voor niks en die is nu nog steedts goed geen problemen meer gehad sindsdien.

groeten ronnie...
Gast

Bericht door Gast »

ik had vandaag ook iets stoms, toen ik terug kwam van een stukje rijden op mn mini kwam ik erachter dat mn tank en een gedeelte van mn zadel+ mn broek helemaal onder de benzine spetters zat!? Er zit dus een heel klein gaatje in de tankdop waar bezine uitkomt door al die trillingen.

Dus ik had dat gaatje afgeplakt om de spetters te voorkomen en ging weer rijden, erg ver kwam ik niet want aan t einde van de straat stond ik stil.

Ik weer naar huis gelopen en kijken wat t was. Na lang zoeken bleek dus dat er geen benzine meer in mijn carb terecht kwam omdat er een vacuum in mijn tank ontstaan was doordat ik dat gaatje had afgeplakt :!: :!:

Ik had t tape eraf getrokken en hji liep weer als een zonnetje:P
mzzls
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

minimotardJS schreef:ik had vandaag ook iets stoms, toen ik terug kwam van een stukje rijden op mn mini kwam ik erachter dat mn tank en een gedeelte van mn zadel+ mn broek helemaal onder de benzine spetters zat!? Er zit dus een heel klein gaatje in de tankdop waar bezine uitkomt door al die trillingen.

Dus ik had dat gaatje afgeplakt om de spetters te voorkomen en ging weer rijden, erg ver kwam ik niet want aan t einde van de straat stond ik stil.

Ik weer naar huis gelopen en kijken wat t was. Na lang zoeken bleek dus dat er geen benzine meer in mijn carb terecht kwam omdat er een vacuum in mijn tank ontstaan was doordat ik dat gaatje had afgeplakt :!: :!:

Ik had t tape eraf getrokken en hji liep weer als een zonnetje:P
mzzls
leuk...

maar niet over de straat rijden he.... en als je het doet zeg het iig niet hier :wink:
wilt weer een minibike :P
Gast

Bericht door Gast »

waarom is iedereen er zo p tegen om op straat te rijden?? is dat wanwege de wouten dat we dan een slechte naam krijgen?? Ik kan bij mij in de buurt nergens anders rijden. op een parkeerplaats ofzo... en bij mij in t dorp komen nooit wouten:P:P
Gebruikersavatar
mark007
forum gebruiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 29 mar 2004, 20:56
Locatie: Dokkum

Bericht door mark007 »

Anders moet je een gaatje boren in de tankdop en hierin een slangetje drukken die je voor bij je balhoofd langs laat lopen om vacuum tegen te gaan.
[img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/audi-userbar.jpg[/img]
Gebruikersavatar
Marvin15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: wo 08 sep 2004, 20:37
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Bericht door Marvin15 »

minimotardJS schreef:ik had vandaag ook iets stoms, toen ik terug kwam van een stukje rijden op mn mini kwam ik erachter dat mn tank en een gedeelte van mn zadel+ mn broek helemaal onder de benzine spetters zat!? Er zit dus een heel klein gaatje in de tankdop waar bezine uitkomt door al die trillingen.

Dus ik had dat gaatje afgeplakt om de spetters te voorkomen en ging weer rijden, erg ver kwam ik niet want aan t einde van de straat stond ik stil.

Ik weer naar huis gelopen en kijken wat t was. Na lang zoeken bleek dus dat er geen benzine meer in mijn carb terecht kwam omdat er een vacuum in mijn tank ontstaan was doordat ik dat gaatje had afgeplakt :!: :!:

Ik had t tape eraf getrokken en hji liep weer als een zonnetje:P
mzzls
Heb ik ook last van gehad met de minimotard.
Heb je wel die zwarte rubber ring onder je dop zitten? Die voorkomt dat er benzine door het ontluchtingsgaatje komt.
Bij mij lekte de benzine tussen de dop en schroefdraad weg als ik wil aan het sturen was. Beetje vloeibare pakking aan de bovenkant en hij lekt niet meer :)
Gast

Bericht door Gast »

ja die ring ligt ergens in de schuur zal m eropzetten. Thanks!!
Gesloten