Samenvatting over chinese minibikes

Meest gestelde vragen, chinese minibikes.

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Xtreme

Bericht door Xtreme »

TaiChi16 schreef:klopt ik had het ook al opgemerkt maar er komt idd nix van !
Doe het zelf dan!
Verzamel alles, en stuur dat naar Xigh.
Xigh heeft ook niet altijd alle tijd van de wereld, maar dat lijken sommigen hier niet te begrijpen om de een of andere reden.
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Xtreme schreef:
TaiChi16 schreef:klopt ik had het ook al opgemerkt maar er komt idd nix van !
Doe het zelf dan!
Verzamel alles, en stuur dat naar Xigh.
Xigh heeft ook niet altijd alle tijd van de wereld, maar dat lijken sommigen hier niet te begrijpen om de een of andere reden.
Ehm jij bent degene die niet lezen kan lijkt het. Ik zeg toch dat alles op het forum staat, het hoeft enkel in 1 topic te worden geplaatst.
Ik heb al een PM gestuurd met de link, dus hij hoeft niet eens te zoeken. Enkel alles bij elkaar voegen en met tussenkopjes er 1 topic van maken.
Beter lezen alvorens je commentaar geeft.
Ik wil het ook best doen, maar Xigh zou het doen, dus dan wacht ik eerst dat af, voordat ik ermee begin, maar dat duurt wel erg lang.
TaiChi16
forum gebruiker
Berichten: 1201
Lid geworden op: di 14 mar 2006, 18:11

Bericht door TaiChi16 »

laat hem maar hij heeft iets tegen mijm, dus kben de eerste waar die tegen uitvalt :)
alles staat hier al... maja je moest gwoon weer ff reagere he
Gast

Bericht door Gast »

Xigh schreef:
Nicolaas-racing schreef:Mischien kan je er ook bij zetten wat nou WEL een fabrieks bike is Zoals Polini Blata Dm Pasini Enz... En wat GEEN fabrieks bike is Zoals
v-racer,Sendai,Luck7 en al die andere merkloze troep
en ook waar je het aan kan herkennen
Heb ik erbij gezet :) Misschien moet er ook ggfstukje over zelfbouw bij?
Baan schreef:Een half uurtje is wel vlot!
En zo uit je uit je duim gezogen?
Ik kijk nu ongeveer een maand hier op het forum (zo lang ben ik geregistreerd) en ik heb een hoop bij geleerd en ik zag dat het steeds dezelfde vragen waren die voorbij kwamen, en de reactie dat de oude bekenden hier het vervelend vonden worden, dus leek het me een goed idee om al die vragen in een topic bij elkaar te doen zodat mensen hier even kunnen kijken als ze vragen hebben. Ik heb het dus allemaal zelf geschreven en zelf bedacht, maar met informatie die jullie verder allemaal gegeven hebben > Dus bedankt iedereen :)
Yankovich
forum gebruiker
Berichten: 400
Lid geworden op: do 20 apr 2006, 18:12
Locatie: Nederland

Bericht door Yankovich »

kees121 schreef:
Xigh schreef:
Nicolaas-racing schreef:Mischien kan je er ook bij zetten wat nou WEL een fabrieks bike is Zoals Polini Blata Dm Pasini Enz... En wat GEEN fabrieks bike is Zoals
v-racer,Sendai,Luck7 en al die andere merkloze troep
en ook waar je het aan kan herkennen
Heb ik erbij gezet :) Misschien moet er ook ggfstukje over zelfbouw bij?
Baan schreef:Een half uurtje is wel vlot!
En zo uit je uit je duim gezogen?
Ik kijk nu ongeveer een maand hier op het forum (zo lang ben ik geregistreerd) en ik heb een hoop bij geleerd en ik zag dat het steeds dezelfde vragen waren die voorbij kwamen, en de reactie dat de oude bekenden hier het vervelend vonden worden, dus leek het me een goed idee om al die vragen in een topic bij elkaar te doen zodat mensen hier even kunnen kijken als ze vragen hebben. Ik heb het dus allemaal zelf geschreven en zelf bedacht, maar met informatie die jullie verder allemaal gegeven hebben > Dus bedankt iedereen :)
Waarom quote je alles. En dan gewoon geen reactie er verder op geven?
terry

Welke chinees is het beste om te kopen (waterkoeling)

Bericht door terry »

Hallo ik wil graag een Waterkoeling minibike van rond 400 euro kunnen jullie mij vertellen welke het beste is voor langduur heid
alvast dankjewel

Terry
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Re: Welke chinees is het beste om te kopen (waterkoeling)

Bericht door thomas1991 »

terry schreef:Hallo ik wil graag een Waterkoeling minibike van rond 400 euro kunnen jullie mij vertellen welke het beste is voor langduur heid
alvast dankjewel

Terry
Lees ff het topic van hank door (topic onder dit topic) Daar staat veel over de watergekoelde bike in :wink:

Verder voor 239€ kan je bij *geen sponsor* ook een watergekoelde bike halen :wink:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Re: Welke chinees is het beste om te kopen (waterkoeling)

Bericht door de winter »

thomas1991 schreef:
terry schreef:Hallo ik wil graag een Waterkoeling minibike van rond 400 euro kunnen jullie mij vertellen welke het beste is voor langduur heid
alvast dankjewel

Terry
Lees ff het topic van hank door (topic onder dit topic) Daar staat veel over de watergekoelde bike in :wink:

Verder voor 239€ kan je bij *geen sponsor* ook een watergekoelde bike halen :wink:
En voor 400E heb je ook een Polini 911 replica, wel ietsje minder power, maar je kan er onderdelen van een echte polini opzetten en kwalitijd is naar mijn weten ook heel redelijk.
daan07

Bericht door daan07 »

heey weet iemand een site waar je goede minibikes kan kopen
Gebruikersavatar
thomas1991
forum gebruiker
Berichten: 3814
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 18:18
Locatie: Tilburg

Bericht door thomas1991 »

daan07 schreef:heey weet iemand een site waar je goede minibikes kan kopen
Kijk eens ff verder dan je :^o lang is...

Op www.minibike.nl staat een hele lijst met dealers..

En hier op het forum kan je ook zat vinden :wink:

Dus zoekse :lol:
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Gebruikersavatar
ferryn
forum gebruiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 11 apr 2006, 14:51
Locatie: 3de Doos Rechts
Contacteer:

Bericht door ferryn »

op marktplaats staat ook een particulier met minibikes voor 175 euro maar heb je aantal dingen extra :wink:
aaron export is die naam :wink:
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.

[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
dirtbike-rijstkoker

Re: Welke chinees is het beste om te kopen (waterkoeling)

Bericht door dirtbike-rijstkoker »

thomas1991 schreef:
terry schreef:Hallo ik wil graag een Waterkoeling minibike van rond 400 euro kunnen jullie mij vertellen welke het beste is voor langduur heid
alvast dankjewel

Terry
Lees ff het topic van hank door (topic onder dit topic) Daar staat veel over de watergekoelde bike in :wink:

Verder voor 239€ kan je bij *geen sponsor* ook een watergekoelde bike halen :wink:



Het is 199,00 om precies te zijn :lol:
anderson

Bericht door anderson »

respect :D
Gebruikersavatar
stafke007
forum gebruiker
Berichten: 1012
Lid geworden op: wo 24 mei 2006, 21:05
Locatie: Belgie - Retie

Bericht door stafke007 »

het is al wel al een oud tropic waar je nu nog op reageerd anderson


Greetzzz Steven
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Mensen mijn excuses. Ik heb nu een aantal maal het aanbod gekregen dat iemand toevoegingen had of zelfs volledige herschrijvingen. Iets waarvan ik vind dat het dringend tijd is aangezien dit al ruim 2 jaar oud is en vermoedelijk nauwelijks nog relevant is. Nou blijft dit altijd bij voorstellen. Waarschijnlijk omdat iedereen bang is dat mijn naam er boven blijft staan.
Dus stel ik voor dat iemand mij een volledig nieuwe versie stuurt van dit topic en dan regel ik onderling met de moderators wel dat degene die het allemaal geschreven heeft ook dit topic op zijn naam krijgt.
Of iedereen stuurt mij (persoonlijk bericht) alle informatie waarvan zij denken dat ik het moet vermelden in dit topic en dan herschrijf ik de hele beginpost. Uiteraard met vermelding van diegenen die mij geholpen hebben.

Dus mensen, trek al uw schrijverstalent uit de kast en herstel dit topic weer in z'n oude glorie, maar dan met jullie naam erboven!
Gesloten