Regels en inleiding Faq gedeelte

Meest gestelde vragen, ALGEMEEN

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Regels en inleiding Faq gedeelte

Bericht door Lg tweewielers »

Hallo allenmaal,

Het woord faq is een afkorting van Frequently Asked Questions. De Faq's zijn gemaakt door forumleden om andere forum gebruikers iets te leren of om ze erover te informeren. Kijk daarom altijd eerst even bij de faq's voordat je ergens aan begint, dat scheeld een hoop vragen op het forum en je steekt er zelf wat van op.

Het posten van faq's kan niet gedaan worden door de forum gebruikers maar alleen door mod's omdat het faq gedeelte afgesloten is voor berichten van gebruikers mede om het overzichterlijk te houden. Heb je een leuke faq stuur deze dan in een PB naar mij of één van de andere mod's en dan zullen wij hem in de lijst posten met jou naam eronder!

De faq's op het forum zullen hier en daar helaas nog wel is fouten bevatten. Geen ramp neem even kontact op met mij of één van de andere mod's op en we zullen er even naar kijken.

Als je zelf aan je bike wilt werken is dat leuk en wij supporten jullie daarin! Maar het is wel je eigen verandwoordelijkheid. Andere forum gebruikers of het forum/minibike.nl zijn niet aansprakelijk voor je eigen acties. Kan je zelf niet sleutelen breng de bike dan naar iemand die het wel kan.

Wil je nou echt iets weten en staat de faq er niet bij stuur me dan een PB en misschien valt er iets te regelen.

Met vriendelijke groeten,
Minibike-forum team
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Plaats reactie