Blata B1 Replica gezocht!

Hier kan je praten over minibike gerelateerde zaken
English: Talk about minibike related stuff

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
flawz
nieuwe gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 11 jun 2013, 02:15
Minibike:: 2 unknown chinese bikez

Blata B1 Replica gezocht!

Bericht door flawz »

Beste minibikers,

Laat ik allereerst even beginnen met me voor te stellen.
Mijn naam is Joey, ik kom uit Eindhoven en ben 20 jaar.

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een Blata B1 replica.
Nou ben ik niet specifiek opzoek naar een Blata replica, maar een fatsoenlijke degelijke minibike met de nodige power.
Natuurlijk wil ik zoals ieder ander er niet te veel geld aan uit geven, t liefst rond de 150 - 200 euro.

Zelf heb ik al 2 minibike's, waar ik in het verleden wel eens mee op de kartbaan heb gereden.
Nou heb ik de minibikes beiden weer lopend gemaakt na een lange tijd stil staan.
Maar omdat het goedkope chineesjes zijn wil ik ze toch weg doen en er een degelijke minbike voor terug kopen.

Nou hoopte ik dat er hier mensen op het forum zijn die mij een beetje opweg kunnen helpen naar het zoeken en vinden van een degelijke geschikte minibike voor mij.

Mochten er mensen zelf een degelijke bike hebben die ze graag kwijt willen of misschien zelfs willen ruilen tegen de 2 (1 mist een paar onderdelen) chineesjes om wat voor reden dan ook, laat het me weten dan komen we er samen vast wel uit!

Alvast bedankt!

Mvg,

Joey
Gebruikersavatar
Timotje231
forum gebruiker
Berichten: 1351
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 19:49
Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Locatie: Alkmaar

Re: Blata B1 Replica gezocht!

Bericht door Timotje231 »

Ik heb een Polini 911 replica minibike, Is in goede staat, zit een betere koppeling op (Verstelbaar), en zit een airbox op, dubbele voorremmen, Rijd lekker, zitten ook nog nieuwe pmt banden (Kost 100 euro) als reserve banden erbij, zitten nu regenbanden onder, Ik wil er 200 euro voor.

Gr Timo
flawz
nieuwe gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 11 jun 2013, 02:15
Minibike:: 2 unknown chinese bikez

Re: Blata B1 Replica gezocht!

Bericht door flawz »

En wat mag ik dan verwachten van de kwaliteit van de bike ?
Ben zelf nog niet echt bekend met de minibike's namelijk.
Gebruikersavatar
Timotje231
forum gebruiker
Berichten: 1351
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 19:49
Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Locatie: Alkmaar

Re: Blata B1 Replica gezocht!

Bericht door Timotje231 »

Het is beter dan een Blata b1 replica vindt ik, ik heb ze allebei gehad, Er zijn wel verschillende dingen aan gedaan door de vorige eigenaar (Nk motorrijden) , Zoals sommige lasnaden is beter afgewerkt, betere schroeven en bouten, tandwielen zijn goed, en zit een tandwielbeschermer dat je ketting niet breekt. Er zit een Zocchi replica op t.w.v 80 euro. Watergekoelde motor, Benzinekraan onder de tank, Bij mij starte hij koud rond de 4-5 x , en als ie 10 seconden liep, gewoon in 1x. Is heel weinig mee gereden, omdat ik ook maar de 2e eigenaar ben, vorige eigenaar heeft er 5x mee op de baan gereden, dat is ong 10-12 uurtjes, hij heeft hem zelf ooit in de winkel gekocht., Trekstarter doet het nu niet meer, omdat de veer eruit is gesprongen, maar die is nu gebracht naar een auto dealer die hem aan het maken is.

Voor foto's zie deze toppic: http://minibike-forum.nl/viewtopic.php?f=24&t=34515
flawz
nieuwe gebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 11 jun 2013, 02:15
Minibike:: 2 unknown chinese bikez

Re: Blata B1 Replica gezocht!

Bericht door flawz »

Ik heb het forum bekeken en ff doorgelezen.
Ik ben zeer zeker geinteresseerd maar ben momenteel bezig met mn rijbewijs en weet dus niet of ik al wel 200 euro kan missen.

Ik denk er nog even over na en dan laat ik je snel wat weten.
Plaats reactie