Minibike'en industriegebied Heerenveen en Omstreken

Hier kan je praten over minibike gerelateerde zaken
English: Talk about minibike related stuff

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie

Mooi plekje?

Ja, perfect
0
Geen stemmen
Nah, oké
1
33%
Nee, totaal niet
2
67%
 
Totaal aantal stemmen: 3

Veneancie
nieuwe gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 23 feb 2014, 15:55
Locatie: Heerenveen

Minibike'en industriegebied Heerenveen en Omstreken

Bericht door Veneancie »

Hallo,

Ik heb me net aangemeld op dit forum omdat ik een idee heb uitgewerkt met medewerking van de politie en de gemeente om een plek op het industriegebied in Heerenveen te mogen gaan gebruiken om met minibikes te rijden. Ik heb meerdere adressen mee gekregen waar dit zou mogen, hier moet ik dan nog een duidelijk plan van uitwerken. Er vallen meerdere onderdelen onder, zoals dat ik 5 of meer mensen nodig heb die dit ook willen (je hoeft zelf geen minibike te hebben, je telt ook mee als je er wilt rijden met andermans of je eigen minibike, cross motor, quad etc.). Inmiddels heb ik de juiste plek al gevonden hiervoor, het gaat om de Gebroeders Hogehuis weg.

Het is de bedoeling dat we de boel dan zelf afzetten als we gaan rijden. Ik kan de gemeente vragen of ze 2/4 hekken zouden neer willen zetten zodat we die er voor kunnen zetten als we gaan rijden (dit is namelijk precies de bedoeling omdat je dan bent afgesloten van de openbare weg.

Als jullie in omstreken wonen en dit wel zien zitten moeten jullie maar even een berichtje posten dan moeten we er wel uitkomen.

Nog even over het plekje,




Afbeelding Dit is de opening die afgezet moet worden.

Afbeelding En hier begint de "baan".

Afbeelding Een bochtje.

Afbeelding Dit is na de bocht.

Afbeelding En het einde.

Afbeelding En dit is het stukje op de kaart, en waar de hekken of dergelijke ongeveer moeten komen.

Het leek mij het beste stukje, best lang en niet in de middel of nowhere...

Laat maar weten wie van jullie het ziet zitten :wink:
Gebruikersavatar
NickL93
forum gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 11 feb 2013, 19:01
Minibike:: GRC RR
Locatie: Volendam

Re: Minibike'en industriegebied Heerenveen en Omstreken

Bericht door NickL93 »

Hmm lijkt me maar een saai stukje baan.. :p Heb je hier echt al toestemming voor gekregen van de gemeente? Alleen hekken op het asfalt lijkt me namelijk niet genoeg om de weg af te sluiten van de openbare weg.. Als het toegankelijk is voor voetgangers, dus ook via het gras want dat is ook openbare weg, dan behoort het asfalt nog steeds tot de openbare weg.
Plaats reactie