wie kan mij helpen

Hier kan je praten over minibike gerelateerde zaken
English: Talk about minibike related stuff

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
50cc
nieuwe gebruiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 11 mei 2014, 22:44
Minibike:: pocket dirt bike
Locatie: belgie

wie kan mij helpen

Bericht door 50cc »

hoe moet ik de gas kabel in de Sendai Performance Carburateur kit dellorto imi 14mm plaatsen wand hoe ik gedaan heb is denk ik verkeerd ( als het kan met foto's de uitleg ) mvg 50cc
Gebruikersavatar
NickL93
forum gebruiker
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 11 feb 2013, 19:01
Minibike:: GRC RR
Locatie: Volendam

Re: wie kan mij helpen

Bericht door NickL93 »

Stukje uitleg hier vandaan: http://scooterforum.net/resources/verva ... rateur.31/

"Voor montage van de nieuwe carburator kan je best eerst de gaskabel aansluiten. Let wel dat dit een echt zenuwslopend klusje is... zeker als je het voor de eerste maal doet...
Haal de kabel eerst door het rubberen hoesje, daarna het 'bochtje' (indien aanwezig), door de stelschroef en gaskabel deksel. Plaats de gasnaald nu in de gasschuif en haal de kabel door de veer en daarna door de gasschuif. Hiervoor moet je wel de veer goed samendrukken om de gaskabel tot in het 'gootje' van de gasschuif te krijgen. Controleer nu eerst even voor je verder gaat met montage...
Schuif de gasschuif in de carburator en schroef het deksel vast. komt de schuif niet tot onderaan zoals het hoort, dan is je gaskabel te kort... dit kan je oplossen door een 'korter bochtje' of een recht stuk te monteren (zit soms standaard bij een nieuwe carb...). Door gebruik van de stelschroef op het deksel kan je de speling nog bijregelen..."

Maak anders even een foto van hoe je hem nu hebt, en waarom je denkt dat hij niet goed zit.
Plaats reactie