welke?

Hier kan je praten over minibike gerelateerde zaken
English: Talk about minibike related stuff

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie

welke minibike?

Peiling eindigde op za 27 aug 2005, 14:04

chineesje
7
30%
zelfbouw
16
70%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Gast

welke?

Bericht door Gast »

Hallo mensen.
ik heb 250 euro voor een minibike.


Maar nu weet ik het nog steeds niet zou ik een chineesje
halen of een zelfbouw en die aan de eisen voldoet dat je er mee mag race.

greetzzz beatzkey


P.S: red ik het om een zelfbouw te kopen die voldoet aan de eise dat je er mee mag race voor 250
Gebruikersavatar
Stenley
forum gebruiker
Berichten: 257
Lid geworden op: zo 01 feb 2004, 16:45
Locatie: Eindhoven

Bericht door Stenley »

Denk niet dat je voor 250 euro een zelfbouwer hebt die aan de eisen voldoet om te racen, als je al ziet wat een setje velgen+schijfremmen kost. In dat geval wordt het dus nog even doorsparen.
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Stenley schreef:Denk niet dat je voor 250 euro een zelfbouwer hebt die aan de eisen voldoet om te racen, als je al ziet wat een setje velgen+schijfremmen kost. In dat geval wordt het dus nog even doorsparen.
Als je het voor het geldt doet.. en ook serieus wilt racen... zal een zelfbouwer niet veel schelen met een goeie 2e hands bike !

Een zelfbouwer gaat tog al snel 1000/1200 E kosten..als je alles perfect wilt hebben...

Een goeie 2e hands fabrieks ben je ook minimaal 1000 voor kwijt..

Een chinees raad niemand aan om mee te racen...

Voor recreanten races is eigelijk alles wel geschikt MITS goed opgebouwd :)
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
red devil

Bericht door red devil »

de 1nige chinees zijn de tai chi waar je na een aantal aanpassingen toch dacht ik mee mocht race alleen licht de prijs van deze bike hoger dan jou buget :roll:

zelfbouw kan je zow duur maken zoals je wilt .. maar ga je echte wedstrijden doen met je bike komt er veel meer bij kijken

pak / helm / handschoene / goed gekeurde minibike frame ( bij de zelfbouw ) / inschrijf geld per wedstrijd met dit alles isz het nog een aardig duure sport voor iets dat heel klein is :!:
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

Klein wil niks zeggen de motor die eronder hangt die wil wat zeggen :wink:
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Gebruikersavatar
üntiej#21
forum gebruiker
Berichten: 3658
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 19:05
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

ruud schreef:Klein wil niks zeggen de motor die eronder hangt die wil wat zeggen :wink:
Wat Red Devil bedoeld.. is dat de sport zo klein is, maar tog een redelijk groot budget eist... niets met blok te maken tog
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
luuky
forum gebruiker
Berichten: 100
Lid geworden op: za 02 jul 2005, 19:11
Locatie: almelo
Contacteer:

Bericht door luuky »

percies Untiej ik denk dat ze dat bedoelen.
maar voor een tweedehands fabriek machiene betaal je gauw nog 1000 tot 1250 euro minimaal en een zelfbouw staat wel op dit forum tekoop is wel iets meer dan je busget maar misschien dat je nog iets met hem kan regelen veel succes verders.

greets luuky
www.racingteamoostnederland.tk
Gast

Bericht door Gast »

ok mensen ik begrijp het allemaal

thnx
Plaats reactie