Ik heb het idee dat de champion een wat betere koude start heb,dit merk ik dan allen met mijn kaptein mobylette uit 1968 die ik ong 1x in de maand van stal haal.
Met de mini bike heb ik zowizo nooit k0ude start problemen. Choke erop en 1 slag en mevrouw loopt.
Als die maar een goede vonk geeft en goede hittegraad heeft vind ik het best, alleen de NGK's kan ik het makkelijkst aan komen dat is de enige reden, en daar weet ik precies de betekenissen van de afkortingen, van de rest niet .
TnTnelis schreef:Als die maar een goede vonk geeft en goede hittegraad heeft vind ik het best, alleen de NGK's kan ik het makkelijkst aan komen dat is de enige reden, en daar weet ik precies de betekenissen van de afkortingen, van de rest niet .
Niels
Ok NGK-BR9ES wat betekent deze bougie benaming dan
Leer ik ook nog eens wat op mijn ouwe dag
Crxje schreef:
Ok NGK-BR9ES wat betekent deze bougie benaming dan
Leer ik ook nog eens wat op mijn ouwe dag
Dat betekent:
B betekent dat hij in een schacht van 14mm kan.
R betekent dat hij ontstoord is.
9 is de hittegraad hoe hoger het getal hou kouder de bougie
E betekent dat de draadlengte 19mm is.
S staat voor een koperkern elektrode(deze heb ik even in mijn NGK boek opgezocht )