SOBW Racer Kiki Racing #95

alle overige bikes zoals minigp, nsf, scooters/brommers, pitbike's, motoren etc

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door Kikiracing »

Dan bijt ik het spits maar af, zoals ik al eens heb gezegt race ik in de sobw.
Ik rij in de sport luchtgekoelde klasse bij de sobw op een Honda MB 50, dit jaar word mijn 2de seizoen. Als je wat meer wilt weten kan je het gerust hier onder of in pb vragen.
Hier wat foto's.
Bestikkert voor seizoen 2011, alleen startnummer nog en laaste sponsor stikkers(die helaas nog niet binnen zijn)
Afbeelding
Een actie foto uit Emmen
Afbeelding
Ook heb ik getest op de Moriwaki MD250cc 4t op Assen
Afbeelding

voor meer foto's kan je kijken op http://www.kikiracing.nl/fotoalbum/
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door minipower »

best wel appart een honda mb met kappen enzo dr op :oops:

wel mooi ding :wink:
Keep the forum alive =D>
Gebruikersavatar
DMZohrab
Moderator
Moderator
Berichten: 1068
Lid geworden op: do 28 feb 2008, 21:20
Locatie: zwolle

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door DMZohrab »

Mooi ding Erik, hier ben je wel een stuk actiever meer dan het minibiken ofnie :lol:
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door Kikiracing »

nja minibike rijd ik geen kampioenschap enz (kan ook niet met replica spul) en met dit wel dus dit gaat zeker voor:$

@niels de onderste is de Moriwaki MD250cc 4t
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door Kikiracing »

aankomende zondag racen we in lelystad, dit is de aftrap van het seizoen 2011. als je zin hebt om te komen meld het even, dan zorg ik voor een hapje en een drankje.

gr erik #95
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door Kikiracing »

Vandaag is mijn pak binnen gekomen:D
foto's:
Voorkant
Afbeelding

Achterkant
Afbeelding
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door Kikiracing »

Aankomend weekend is er weer een wedstrijd in Berghem, vrijdag gaan mijn vader en ik al heen om te trainen met mijn sport lucht machine en dan zaterdag wedstrijden. Zondag zal ik gaan mee rijden in de HMR Midi GP als gast rijder.

als je tijd/zin heb om te komen laat het even weten en welke dag natuurlijk.
Tjdschema Vrijdag:
Vrijdag is het vanaf 12 tot 6 vrij rijden.

Tijdschema Zaterdag:
Vrije Training
Sportklasse lucht + NSF Open 11,00

Tijdtraining
Sportklasse lucht + NSF Open 12,30

Pauze van 13.00 tot 13.30 uur

1e wedstrijd
Sportklasse lucht + NSF Open 14,50

2e wedstrijd
Sportklasse lucht + NSF Open 16,50

Tijdschema Zondag:
1ste Vrije Training
Minigp + Protogp + RR + Pitbike open + Pitbike 10,30

2de Vrije Training
Minigp + Protogp + RR + Pitbike open + Pitbike 11,30

Tijd training:
Minigp + Protogp + RR 12,10

1e Wedstrijd:
Minigp + Protogp + RR 13,15

2e Wedstrijd:
Minigp + Protogp + RR 15,15
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door Kikiracing »

Even een update,

Ik heb gister voor het eerst sinds mijn ziekenhuis bezoekje/Nachtje logeren (na zware crash Berghem) weer gereden, dit was op een KNMV training. Het ging bijzonder goed, eerste sessie zat ik in het 2de rondje al weer binnen 2 seconde van mijn PR, rondje voor rondje ging het steeds beter en mijn tijden gingen in een lijn naar beneden. In de 2de sessie ging het weer beter, aan het einde reed ik 57.07 terwijl mijn PR 56.26 is. Het laatste rondje van de 2de sessie begon het te regenen, ik heb de machine rustig naar de pits gereden en besloten hem op droog weer te laten staan omdat er geen echte regen werd verwacht. De 3de en laatste sessie was het een beetje half nat half droog, in het begin zat ik de hele tijd achter Tycho die normaal echt een maatje te groot is. Toen we even werden gestopt voor tips ging ik als eerste weg om zo voor Tycho te zitten, het ging er goed en ik had van de groep in de vroege fase het meeste vertrouwen in dit weer. Na een tijdje werd ik ingehaald door Dianne en later nog door een NSF rijder (weet even niet meer wie het was Koen of Karlo). Kortom zeer geslaagde training, geen last van mijn crash ook genoeg vertrouwen. Op de terug weg had ik wel wat last van mijn schouder maar dit vond ik zo een top dag wel waard.

gr
Erik
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Gebruikersavatar
minipower
Beheerder
Beheerder
Berichten: 2679
Lid geworden op: wo 15 okt 2008, 16:59
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Locatie: Amersfoort

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door minipower »

Gelukkig maar =D>
Keep the forum alive =D>
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door Kikiracing »

Vandaag zag ik dat er een actie was op Vistaprint, dus heb maar even 2 mooie spandoeken besteld:D

ze worden als volgt:
Afbeelding

(2dezelfde, 1 klein & 1 groot)
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door Kikiracing »

goed weekend gehad met een top 2de dag!
Even een verslag:

Zaterdag,
Vrije training,
In de vrije training was het vooral veel voelen en kijken of alles goed loopt, en dat deed het zeker. Het gevoel zat er goed in!

Kwalificatie:
De kwalifcatie moest ik rustig opbouwen en vooral mijn eigen ding doen, dat ging erg lekker. Ik heb een paar rondes vrije baan gehad en had veel vertrouwen in de machine, dat resulteerde in een 11de tijd. Het beloofde een bijzonder spannende race te worden aangezien p5 tot en met 11 binnen 1 seconde gekwalificeert stonden.

Race 1:
In race 1 had ik een slechte start en reed ik te gefocust op de mensen voor mij, dit zorgde er voor dat ik niet in een lekker ritme kwam. Toen ik uit eindelijk mijn ritme gevonden had was het gat naar de rest al te groot, het resulteerde in een 11de plaats.

Race 2:
Voor race 2 was het gaan regenen, hier had ik op gehoopt want regen in Assen daar kon ik mij eerder dit jaar in de KNMV training erg goed in vinden. De start was wederom niet super maar ik kon goed bij blijven, tegen het einde maakte ik een paar foutjes. Toen ik op een ronde gezet werd moest ik ook even ruimbaan maken en verloor daar veel tijd mee. Toen ik het gat had dicht gereden bleef mijn gas in het bochtige gedeelte hangen waardoor Patrick wederom een gat sloeg. In de laatste 2 rondes heb ik erg veel gepushed en kwam ik snel dichterbij, de race duurde helaas voor mij 1 ronde te kort. Ik heb een nette 9de plaats gereden maar er had meer in gezeten, ik was er op gebrand om zondag dan ook Patrick te verslaan!

Zondag:
Vrije training:
Net als zaterdag was de vrije training weer aftasten, de baan was nog lichtelijk nat en in stond dan ook op mijn regenband. De baan was echter zo goed als droog voor de start van mijn training. Al met al ging het lekker en zat ik maar 1 seconde van mijn pr af die ik op een volledig droge baan had gereden.

Kwalificatie:
De kwalificatie was de baan wederom opdrogend maar wel een stuk natter als in de vrije training, voor het eerst werkte wij deze kwalificatie met een pitbord wat bijzonder veel hielp. Vanaf het begin zat het tempo er goed in en zag ik gelijk een p4 op het pitbord verschijnen. De rondes er na liep dat op naar 5 toen 6 en zelf naar p7. Toen ik p7 zag ben ik gaan pushen en zag de tijden weer terug lopen waarna ik als snel op p5 stond met maar 0.5 seconden naar een 4de plaats. Ik heb het mijn alles gegeven en haalde zowaar een 4de plaats! Dit was mijn beste startpositie in een SOBW wedstrijd ooit en ik was dan ook super blij!
Afbeelding

Race 1:
In race 1 had ik een super start, en ging als 4de de bocht in. Dit wist ik anderhalve ronde vol te houden toen Pieter mij voorbij kwam, ik besloot in zijn slipstream te blijven hangen en zo niet te veel te hoeven pushen. Met zijn 3e (Pieter, Robin en ik) reden we al snel weg van de rest van het veld. Gegevenmoment haalde Robin mij in en daarna al snel ook Pieter, ik probeerde ook Pieter in te halen wat niet lukte. Toen het gat naar Robin dusdadanig groot was dat ik het niet dicht kon rijden besloot ik om tot de laatste ronde achter Pieter te blijven en hem voor de langzame haarspeld uit te remmen. Dit lukte en in de laatste ronde hadden Pieter en ik een super gevecht waar ik als winnaar uit kwam, ik was blij alsof ik de race had gewonnen!

Race 2:
De laatste race op Assen voor dit jaar was alleweer aangebroken, ik was vastberaden om mijn kunstje van race 1 te herhalen. Helaas had ik ditmaal een slechte start en ging ik als 7de de 1ste bocht in, al snel was ik opgeschoven naar p6 door het uitvallen van Pieter. Wederom reden we in een groep van 3 man om p4 t/m 6 dit maal waren we met Robin, Bertus en ik. Robin reed wederom we waarna er een mooi gevecht onstond tussen Bertus(p3 in kampioenschap) en mij. Ik kon hem er enkele keren naast zeten en haalde voor de bochten combinatie Bertus is waarna ik vrijwel direct een gat sloeg van bijna 4 seconde. Ik hield Bertus goed in de gaten en deed de laatste ronde rustig aan, weer een p5. Dit was mijn beste SOBW resultaat ooit! namelijk p5 in de daguitslag!

Deze 2 dagen heb ik heel erg veel aan de tips van mijn teammaat Roy van den Nieuwendijk gehad. Voor de volgende race te Zwolle gaan we kijken of het Kiki Racing team nog kan trainen. Ik heb een goed gevoel voor Zwolle wat een nieuwe baan voor mij is.
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door Kikiracing »

Deze winter zijn we druk bezig geweest met de racer, oa het rijwiel gedeelte aan te passen. Het raceblok helemaal te controleren en te reviseren, en een 2de blok opbouwen. Verder heb ik mij bezig gehouden met spuiten van mijn kuipwerk waar ik nog mee bezig ben. Als het volgens de planning gaat is vrijdag het rijwiel gedeelte af en kunnen we dan met de blokken de testbank op!

Hier wat foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door Lg tweewielers »

Nice :)
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door Kikiracing »

vandaag is mn nieuwe helm binnen gekomen uit Italie! ben er super blij mee en hij zit als gegoten!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Gebruikersavatar
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Berichten: 7532
Lid geworden op: za 05 mar 2005, 20:16
Locatie: beekbergen
Contacteer:

Re: SOBW Racer Kiki Racing #95

Bericht door Lg tweewielers »

Apart ridder ding :P gaaf hoor
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Plaats reactie