Yamaha YZF 125

alle overige bikes zoals minigp, nsf, scooters/brommers, pitbike's, motoren etc

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gebruikersavatar
Kikiracing
Moderator
Moderator
Berichten: 877
Lid geworden op: vr 21 jan 2011, 06:52
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Locatie: Volendam
Contacteer:

Yamaha YZF 125

Bericht door Kikiracing »

Erik op Gamma Yamaha

Vandaag heeft Erik een deal gemaakt met Mathijs Oomen om de rest van het seizoen uit te komen op zijn Gamma Yamaha in de cup van de SOBW serie. Door omstandigheden kan Mathijs zelf niet deelnemen aan de wedstrijden en heeft nu Erik gevraagd om als vervangende rijder de rest van het seizoen uit te rijden.


Na kort teamoverleg heeft Erik besloten deze kans met beide handen aan te pakken en heeft de voorwaarden uitgebreid met Mathijs besproken. De machine zal begin van de week opgehaald worden om daarna geprepareerd te worden voor de eerste wedstrijden welke 3 en 4 augustus zullen worden gereden op het Juniortrack tijdens de Gamma Racing Days.

Het zal voor Erik een nieuwe kennismaking worden met een eencilinder viertakt machine. In 2011 heeft hij enkele wedstrijden gereden op een HMR 150cc midi GP in de Belgische 2Race competitie en de 4 uurs race van Croix op een NSF100. Het zal een flinke uitdaging zijn om halverwege over te stappen naar deze zwaarbevochten klasse en meteen een goede kans om jezelf te meten en te verbeteren in dit competitieve veld.

Kiki Racing is enorm blij met deze kans, we kunnen haast niet wachten voor we de baan op kunnen met deze machine. Tijdens de zomerstop staan enkele trainingsdagen gepland, we gaan zeker deelnemen aan een of meerdere van deze dagen en dan bij voorkeur op het juniortrack waar de eerstvolgende wedstrijden ook gereden zullen worden.

Reactie van Erik: Super gaaf dat Mathijs mij deze kans heeft gegeven, het is een hele sterke competitie, ik ben benieuwd waar ik zal staan op de grid!

Afbeelding
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Plaats reactie