een nieuwe

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Xander

een nieuwe

Bericht door Xander »

hallo

ik ben Xander, ik ben bijna 20 jaar, en kom uit 's-Gravenpolder -> zeeland. ik heb al vele jaren ervaring opgedaan met sobw en andere brommers, ik heb nu ongeveer al 4 jaar een minibike, en ik ga er nog een bouwen. ik heb 3broertjes, en die hebben er ook allemaal een. op het dorp en in de omgeving wonen ook veel mensen met een bike, ik rijd niet vaak in ver band met het werk, kzit nl veel in het buitenland. en heb na die 4 jaar nogsteeds problemen met het blok.. geen hulp nodig ofzo, maar kheb nog niet de juiste set upcombi gevonden.
dit is iig een link waar men foto's staan. mvg Xander..

[img]minibikehttp://groups.msn.com/minibike-nl/teamasgpockets.msnw?Page=Last[/img]
Gast

Bericht door Gast »

zeer mooie bike heb je deze zelf gebouwt en wat voor blok hangt eronder puchblok of gewoon fabrieksblok?
Gebruikersavatar
mark007
forum gebruiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 29 mar 2004, 20:56
Locatie: Dokkum

Bericht door mark007 »

Xander

Bericht door Xander »

ey man..


er hing een ac 4,2 hp polini blokje onder, tdraaide alleen veel rpm's waarom het regelmatig versleten was of kapotdraaide, er zit nu een puchblokje onder met een 50 membraam. de rest staat al op het forum. ik ben overigens weer wel opnieuw begonnen met het polini blokje, 2e fietsje dus.

gr Xander
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

ja doe maar luxe! das een fabrieks heey!

Mooi ding! btw Gravopolder? kom je ook naar Heinkenszand?
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Xander

Bericht door Xander »

is indd een fabrieks, maar er hangt een puchblokje onder..

hmm wanneer de eerste race voor mij komt, geen i d... op het moment zit ik in het weekend thuis, en doordeweeks in frankrijk. men frame is net gepoedrcoat en heb ik een 160mm schijf gemonteerd die nog ffe goed vastgezet en getest moet worden, tevens ook ffe paar spruitstukjes testen, word weer ffe banken komende weken als ik zaterdags thuis ben tenminste...
ook zouden de kuipen weer een beurtje mogen krijgen, kben met kwadendamme behoorlijk onderuit gegaan, voorband klapte nl..
reken er dus nog maar niet op denk ik.....

grtsz Xander......
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

was jij op kwadamme dan????????????/

nauwjaaaah dat heb ik weer! Ik ree toen ook mee, Alleen k heb je niet gezien....

uhm uhm w8 ff jij was toch niet nr-8?
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Xander

Bericht door Xander »

jep man nr 8
rood paars pak, 1e manche 6e, 2e manche uitgevallen op 4e plaats. in de 1e manche gleed ik onderuit tegen iemand aan, was jij dat misschien?

grtsz
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

Jep dat was ik!!!

Damn.. toen baalde ik :shock:

Maareh nu is je minibike toch wel anders ! Ik herken hem niet echt meer :wink:

Maareh ik hoop dat je het nog red voor volgende week zondag! het wordt hartstikke gezelig! Ik ben er helemaal klaar voor! top van 85 al gehaald en das nog niet de limiet!

Groeten Mark
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

met je rf 1op1 mark?

whahah die mark schelden en tieren enz. toen hij onderuit ging....ben jij het 8eraf:D

waar een forum al nie tgoed voor is
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Xander

Bericht door Xander »

misschien domme vraag hoor.. maar waar word er gereden..? kkom zaterdags pas weer terug van het werk,(uit frankrijk) dus het zal kort dag worden.
dat je hem niet herkende, kan goed.... kheb nl al enige uitlaten veranderd e.d zo nu zitk dus met 'n proma cc.
toen zat ik met een techno... en daarvoor toen ik die foto gemaakt heb, 4jaar geleden ofzo toen lag er nog een poliniblokje onder met std pijpje.. meestal rijd ik zonder onderkuip..
zonde van de beschadigingen vandaar, aangezien ik soms ietsje te niet goed uitkijk drempels enzo :oops:

mail ma ffe naar asg_84_2@hotmail.com voeg me maar meteen toe. grtsz Xander...
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

Zie Agenda voor plattegrond!!!!

En binnenkort filmpjes!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Xander

Bericht door Xander »

kheb men pic page ffe geupt, men nieuwe rem, men polini blokje, en men gps snelheids meter staan erbij! http://groups.msn.com/minibike-nl/teama ... ?Page=Last
Gast

rem en blokje

Bericht door Gast »

Die grote rem?? Denk je echt dat je die nodig hebt??
K denk nie dat et met die snelheden zoveel uitmaakt maar goed.
Hee Xander je zei laatst tegen me dat je iemand zocht die je blokje op last
met alu en vervolgens freest.
Nou ik kan dat laten doen er zit echter wel een prijskaartje aan.
Groeten john.
Xander

Bericht door Xander »

haha de grote rem is indd nbiet nodig, remt veel te hard.
gezien ik erg kleinzerig ben, en al loop te mouwen als ik een keer hard moet remmen dat ik dan kramp krijg :lol:
neen, dat is het niet, kvind het mooi en apart. niemand heeft het.
Plaats reactie