UITGEBR TEST CHINESE BIKE WATERGEKOELD * NU 50 cc * 10,8 Pk
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Ziet er goed uit!
Ben benieuwd wat er maandag met die van mij gaat gebeuren
Trouwens, hier weer even de twee grafieken samen gevoegd.
Volledig aangepaste watergekoelde chinees vs. Tai Chi met ABT uitlaat en 17,5mm carb.:
Toch interessant te zien hoe de Tai Chi veel meer vermogen onderin heeft, terwijl de watergekoelde het echt moet hebben boven de 8000 toeren.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Wat ik me vooral afvraag is waar het grote verschil met de eerste meting uit voortkomt?! (die van 7,5Pk)
Ben benieuwd wat er maandag met die van mij gaat gebeuren
Trouwens, hier weer even de twee grafieken samen gevoegd.
Volledig aangepaste watergekoelde chinees vs. Tai Chi met ABT uitlaat en 17,5mm carb.:
Toch interessant te zien hoe de Tai Chi veel meer vermogen onderin heeft, terwijl de watergekoelde het echt moet hebben boven de 8000 toeren.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Wat ik me vooral afvraag is waar het grote verschil met de eerste meting uit voortkomt?! (die van 7,5Pk)
hey welke malossi kleppen zijn dit ?
kan ik deze gewoon op me std membraam monteren
zijn dat mss deze kleppen
http://www.euroscooters.nl/shop/product ... ts_id=2534
mvg
ohja hoe heb je dat trouwens gedaan met de choke van die 17.5 carb ?? of gewoon geen choke ?
kan ik deze gewoon op me std membraam monteren
zijn dat mss deze kleppen
http://www.euroscooters.nl/shop/product ... ts_id=2534
mvg
ohja hoe heb je dat trouwens gedaan met de choke van die 17.5 carb ?? of gewoon geen choke ?
Ik ben al een eeuwigheid op een nieuwe tank aan het wachten omdat mijn huidige tank lekt. Dus ik kan helaas niet testen met mijn tai chi.
Ik had het idee dat mijn bike met een sproeier 94 in mijn 17.5 carb veeel te veel benzine kreeg. Ik snap er niks van, alles sluit goed af, ik heb een goed spruitstuk, de membraamplaatjes sluiten goed af. De gasnaald stond al op de een na zuinigste stand.
Kan het zijn dat dat aan mijn cilinder ligt, dat daar gewoon een fout in zit ?
Hopelijk komt mijn nieuwe tankje maandag binnen, dan kan ik het nog ff uitgebreid uitproberen allemaal.
Ik had het idee dat mijn bike met een sproeier 94 in mijn 17.5 carb veeel te veel benzine kreeg. Ik snap er niks van, alles sluit goed af, ik heb een goed spruitstuk, de membraamplaatjes sluiten goed af. De gasnaald stond al op de een na zuinigste stand.
Kan het zijn dat dat aan mijn cilinder ligt, dat daar gewoon een fout in zit ?
Hopelijk komt mijn nieuwe tankje maandag binnen, dan kan ik het nog ff uitgebreid uitproberen allemaal.
Hmz, kheb de cilinder er af gehaald. Zag er eigenlijk wel heel goed uit. Geen beschadigingen, (vrijwel) geen bramen. Geen hoogte verschillen in poorten. Dus dat is in orde.
Zou het trouwens veel verschil maken om een a8 gasnaald in mijn 17.5mm te zetten? Ik weet niet wat het verschil in naald is, spitser/boller/langer? Bij ons in de buurt beweerde de man van de scooterzaak dat hij geen losse naalden kon bestellen anders dan het origineel van de carburateur.
Nu ga ik mijn kop vlakken, vervolgens de het membraam en de aansluiting van het spruitstuk ff controleren.
Zou het trouwens veel verschil maken om een a8 gasnaald in mijn 17.5mm te zetten? Ik weet niet wat het verschil in naald is, spitser/boller/langer? Bij ons in de buurt beweerde de man van de scooterzaak dat hij geen losse naalden kon bestellen anders dan het origineel van de carburateur.
Nu ga ik mijn kop vlakken, vervolgens de het membraam en de aansluiting van het spruitstuk ff controleren.
Halloroyal schreef:Hmz, kheb de cilinder er af gehaald. Zag er eigenlijk wel heel goed uit. Geen beschadigingen, (vrijwel) geen bramen. Geen hoogte verschillen in poorten. Dus dat is in orde.
Zou het trouwens veel verschil maken om een a8 gasnaald in mijn 17.5mm te zetten? Ik weet niet wat het verschil in naald is, spitser/boller/langer? Bij ons in de buurt beweerde de man van de scooterzaak dat hij geen losse naalden kon bestellen anders dan het origineel van de carburateur.
Nu ga ik mijn kop vlakken, vervolgens de het membraam en de aansluiting van het spruitstuk ff controleren.
Ik ben van mening dat een A8 naald noodzakelijk is een A7 is net te rijk onderin.
Ik kan je wel aan een naald A8 helpen.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Malossi VL 14.Patrickn schreef:hey welke malossi kleppen zijn dit ?
kan ik deze gewoon op me std membraam monteren
zijn dat mss deze kleppen
http://www.euroscooters.nl/shop/product ... ts_id=2534
mvg
ohja hoe heb je dat trouwens gedaan met de choke van die 17.5 carb ?? of gewoon geen choke ?
Op de 17,5 mm kan je een hand choke kopen.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
heb je zon handchokesetje van polini erop gezet ?? di is nl met kabel maar ik wil graag met een lipje hebben zoiets als de std 14mm ook heeft*HANK* schreef:Malossi VL 14.Patrickn schreef:hey welke malossi kleppen zijn dit ?
kan ik deze gewoon op me std membraam monteren
zijn dat mss deze kleppen
http://www.euroscooters.nl/shop/product ... ts_id=2534
mvg
ohja hoe heb je dat trouwens gedaan met de choke van die 17.5 carb ?? of gewoon geen choke ?
Op de 17,5 mm kan je een hand choke kopen.
frame
Ik ben het helemaal eens met de bevindingen rond het frame.
Zelf kon ik hem na complete demontage ook niet meer in elkaar krijgen zo scheel was hij.
Heb gedeelten los moeten zagen en opnieuw lassen.
Voor de uitlaat heb ik ruimte moeten maken door een framepijp echt te halveren en van achteren weer dicht te maken met een vlakke plaat.
De achterloop van het voorwiel heb ik verandert door het achterframe in te korten zodat hij achter minder hoog staat daardoor verandert ( groter) de balhoofd hoek.
Inmiddels loop ik al tijden te tobben met de carburateur afstelling heb inmiddels de carburateur vervangen door een 16 mm Yamaha FS1 carburateur alleen die krijgt maar heel even genoeg benzine en dan staat hij droog, zal dat oplossen.
Zelf kon ik hem na complete demontage ook niet meer in elkaar krijgen zo scheel was hij.
Heb gedeelten los moeten zagen en opnieuw lassen.
Voor de uitlaat heb ik ruimte moeten maken door een framepijp echt te halveren en van achteren weer dicht te maken met een vlakke plaat.
De achterloop van het voorwiel heb ik verandert door het achterframe in te korten zodat hij achter minder hoog staat daardoor verandert ( groter) de balhoofd hoek.
Inmiddels loop ik al tijden te tobben met de carburateur afstelling heb inmiddels de carburateur vervangen door een 16 mm Yamaha FS1 carburateur alleen die krijgt maar heel even genoeg benzine en dan staat hij droog, zal dat oplossen.
- ab-tuning
- forum gebruiker
- Berichten: 229
- Lid geworden op: do 18 sep 2003, 13:50
- Locatie: Ouderkerk a/d IJssel
- Contacteer:
Re: frame
Dan moet je het vlotterniveau iets hoger zettenrace--ace schreef:
Inmiddels loop ik al tijden te tobben met de carburateur afstelling heb inmiddels de carburateur vervangen door een 16 mm Yamaha FS1 carburateur alleen die krijgt maar heel even genoeg benzine en dan staat hij droog, zal dat oplossen.
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Informeer naar de scherpe prijzen.....
- Aikido gast
- forum gebruiker
- Berichten: 672
- Lid geworden op: wo 08 feb 2006, 12:13
- Locatie: Nieuwerkerk aan den ijssel
Zo dat zeker!, gisteren bij PIR3lli langsgeweest en hij heeft een hoop voor me afgesteld en schoongemaakt. Rijd echt heerlijk nu. Start probleem is ook weg/veel minder
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]