snelheid
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Als je 60 op een puch kan halen met een 50cc kan het ook op een minibike. Gewoon een kwestie van tandwielverhouding aanpassen.
Verder leverd een blok echt niet minder vermogen als je het op een minibike zet
Enigste kleine reden dat je minder hard zou kunnen gaan is dat je frontal area anders is en je dus een andere luchtweerstand hebt
Verder leverd een blok echt niet minder vermogen als je het op een minibike zet
Enigste kleine reden dat je minder hard zou kunnen gaan is dat je frontal area anders is en je dus een andere luchtweerstand hebt
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Berichten: 2483
- Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
natuurlijk levert het blok hetzelfde vermogen.Bram schreef:Als je 60 op een puch kan halen met een 50cc kan het ook op een minibike. Gewoon een kwestie van tandwielverhouding aanpassen.
Verder leverd een blok echt niet minder vermogen als je het op een minibike zet
Enigste kleine reden dat je minder hard zou kunnen gaan is dat je frontal area anders is en je dus een andere luchtweerstand hebt
maar waarom hebben mensen met minibike dat nog niet de 90+ met puchblok gehaald en dat wel op een gewone puch;)
of loop ik nu 8er?
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
Ik heb al 92 km/pu op de puch gereden, met het minibike blokje.
Zonder d-r kit en 18 mm
wel met 65 cc polini membraam, 15 mm carb (bing) en een bullit.
op de minibike zit offigeel :
65 cc polini
D-r kit
proma
18 mm spaco
Enne alles geholpen cilinder dus ook!
Zonder d-r kit en 18 mm
wel met 65 cc polini membraam, 15 mm carb (bing) en een bullit.
op de minibike zit offigeel :
65 cc polini
D-r kit
proma
18 mm spaco
Enne alles geholpen cilinder dus ook!
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
dudes..
ik heb een eurocilindro getuned, uitlaatpoort op 180graden, om en na 12000rpm, tandwielverhouding van 18 op 23 tijdens de minirace in hkz 68,9@ gps gehaald. of je nu 70 of 50cc hebt
die 12000rpm dat telt, hoelang je erover doet voor je rijdend bij de 12000rpm bent, maakt niet uit tandwielverhouding en wieldiam dat is wat telt... ik wil een kleiner achtertandwiel monteren, kijken wat er dan veranderd met metingen op de gps.
groet Xander.
ik heb een eurocilindro getuned, uitlaatpoort op 180graden, om en na 12000rpm, tandwielverhouding van 18 op 23 tijdens de minirace in hkz 68,9@ gps gehaald. of je nu 70 of 50cc hebt
die 12000rpm dat telt, hoelang je erover doet voor je rijdend bij de 12000rpm bent, maakt niet uit tandwielverhouding en wieldiam dat is wat telt... ik wil een kleiner achtertandwiel monteren, kijken wat er dan veranderd met metingen op de gps.
groet Xander.