multibike.nl

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Xtreme

Bericht door Xtreme »

Nou poepoe, wat zijn ze sloom :roll:

Ga er gewoon heen, koop de spullen en klaar is het.
Heb ik ook gedaan en geen problemen, aardige gast achter de kassa en kheb goed spul.
Gebruikersavatar
mini-biker15
forum gebruiker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 03 jul 2005, 09:15
Locatie: nieuwendijk

Bericht door mini-biker15 »

Xtreme schreef: Ga er gewoon heen,
uhm er zijn mensen die aan de andere kant van het land wonen he. Dan is het mischien wel te ver rijden voor bijv een tandwieltje
wilt weer een minibike :P
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Ik hoef maar 20 km ofzo te rijden :P
JonnO^

Bericht door JonnO^ »

Hoi,

Slechte verhalen over multibike zo te horen. Maar ik wou een nieuwe achtertandwiel bestellen bij *geen sponsor*.nl maar had ik hem op minibikeonderdelen.nl voor 2 euro goedkoper gezien.

Zijn hier ook slechte ervaring mee? (Met www.minibikeonderdelen.nl) of kan ik beter 2 euro duurder uit zijn bij *geen sponsor* en weet ik ckr dat ik het binnen krijg.

Alvast bedankt :D

JonnO^
pocket_racer
forum gebruiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 11:55
Locatie: roeselare

Bericht door pocket_racer »

minibikeonderdelen zijn zeer betrouwbaar,net als *geen sponsor*,maar over *geen sponsor* zijn er nogal slechte verhalen..maar nooit problemen mee gehad ik
binnekort beginnen met mijn zelfbouw:d
Gast

Bericht door Gast »

ik heb helemaal geen problemen met deze winkel !

ik heb woensdag iets besteld, en ik heb het donderdag binnen !!!

EEN PERFECTE WINKEL !!!

heb onlangs besteld :

Gaskabel
Rocketkey
Koelkap-cillinder ( luchtgekoeld )
Allu Ronsel
Gashendel

perfecte service ( volgens mij )

MVG

Robin
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

multibike

Bericht door dragonfly »

mulibike pffffff wat een kl*te zaak heB big bore besteld ik bellen bellen bellen nog een bellen nix toen van maastricht helemaal na nijkerk gereden tis ff 3 uur rijden met files kom daar aan ik had de site gezien van hen dus met volle moet na binnen en wat hadden doe kl**thommelen nu 1 f*cking bougie verder gewoon nix ik helemaal nix ik over de rooie hoe ze zo reklame kunnen maken en ze hebben nix hij beloofde mij dus de big bore te bestellen en over 2 dagen zou ik die binnen krijgen heel aardig van de verkoper (slijmbal) ik hoefde geen rembours te betalen hij had moeite met me tot ik 3 uur gereden had en ik moest weer 3uur terug nu wacht ik al 3 maanden op de big bore nog nix.
dus een tip koop nix bij multibike het is gewoon een oplichter heeft nix een eikel een k*t zaak en wanbeleid zow dit moest ik kwijt

ps als de verkoper van multibike dit toevallig dit lees steek die bigbore maar dwars in je hol WAT EEN AANFLUITING IS DIE ZAAK VAN JULLIE................
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

AMEN :lol: :lol:
Gebruikersavatar
paulo
forum gebruiker
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 16:51
Locatie: alphen aan de rijn

Bericht door paulo »

Hallo,

Helaas geen positief bericht.Een kennis heeft daar langer dan 4 maanden op zn spullen moeten wachten,dus hij ging bellen maar nam telefoon nooit op dus hij ging er zelf naar toe.Hij had NIETS op voorraad,het is een winkel van 4 bij 4 heb ik gehoord,Oftewel een hele slechte shop Een mooie online shop maar dat is het ook
_________________

jah op de site staat ales en in de winkel nieks.was daar een keer geweest maar ze hadden nieks in voraat die ik nodig had. [-X :twisted:
Laatst gewijzigd door paulo op za 30 sep 2006, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
paulo
forum gebruiker
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 16:51
Locatie: alphen aan de rijn

Re: multibike

Bericht door paulo »

dragonfly schreef:mulibike pffffff wat een kl*te zaak heB big bore besteld ik bellen bellen bellen nog een bellen nix toen van maastricht helemaal na nijkerk gereden tis ff 3 uur rijden met files kom daar aan ik had de site gezien van hen dus met volle moet na binnen en wat hadden doe kl**thommelen nu 1 f*cking bougie verder gewoon nix ik helemaal nix ik over de rooie hoe ze zo reklame kunnen maken en ze hebben nix hij beloofde mij dus de big bore te bestellen en over 2 dagen zou ik die binnen krijgen heel aardig van de verkoper (slijmbal) ik hoefde geen rembours te betalen hij had moeite met me tot ik 3 uur gereden had en ik moest weer 3uur terug nu wacht ik al 3 maanden op de big bore nog nix.
dus een tip koop nix bij multibike het is gewoon een oplichter heeft nix een eikel een k*t zaak en wanbeleid zow dit moest ik kwijt

ps als de verkoper van multibike dit toevallig dit lees steek die bigbore maar dwars in je hol WAT EEN AANFLUITING IS DIE ZAAK VAN JULLIE................


:twisted: :twisted:
the karper

Bericht door the karper »

heel grappid :!: :evil:
niet dus :!:
race-chinees-17

Bericht door race-chinees-17 »

nouw kappe spijkenisse je hebt :
ten 1ste slechte grappe
ten 2de je verziekt het voor de rest
ten 3de je hebt geen leve
Gebruikersavatar
ferryn
forum gebruiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 11 apr 2006, 14:51
Locatie: 3de Doos Rechts
Contacteer:

Bericht door ferryn »

race-chinees-17 schreef:nouw kappe spijkenisse je hebt :
ten 1ste slechte grappe
ten 2de je verziekt het voor de rest
ten 3de je hebt geen leve
en vier je ligt hier gvd te spammen man
rot op naar de babyforum ofzo
maar multibike is ook niet de goedkoopste :(
maar goed gewoon niks bij bestellen
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.

[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
Gebruikersavatar
wizzlawax
forum gebruiker
Berichten: 457
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 15:07
Locatie: kerkrade

Bericht door wizzlawax »

jongens klaag die man aan tot ze hem zijn verkoop vergunning afnemen

of is dit een slecht idee
eilite wrs:

http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=24962
Gebruikersavatar
dragonfly
forum gebruiker
Berichten: 723
Lid geworden op: ma 10 jul 2006, 17:47
Locatie: het warme maastricht
Contacteer:

Bericht door dragonfly »

goed idee
mee eens
Plaats reactie